Herkese merhabalar.
Öncelikle vaktini ayırıp kitapla ilgilendiğin için teşekkür ederim..🙂
Demek ki kitabımın bir şeyini beğendiyin için buradasın ve doğru yerdesin..
Bu bir seri kitabıdır...
𝚄𝚗𝚞𝚝𝚞𝚕𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛 serisidir..Kitap tamamiyle bana aitdir,hiç bir alıntı söz konusu bile olamaz,çünki tamamen gerçek hayatdan uyarlanmışdır..
Wattpad'da ilk kitabım olabilir ancak uzun bir süredir bu serinin üzerinde çalışıyorum ve sonunda Değerli okuyucularla buluşturuyorum,gerçi direk kitap yapmak istiyordum ama önce nasıl bir tepki alacağımı kestirmeliydim bu yüzden şimdi buradayım...
Eminim bazı okuyucularım çok başarılı Wattpad yazarları olacaktır,aslında bütün yazanlar eminim başarılıdır,sadece olayı yöneltebilmektir esas,neyse galiba ben çok konuştum😂 bundan sonra daha çok konuşacağımıza eminim..
Nerde diye sorarsanız şişttt 'yorumlarda' ya değil mi yorumlarda konuşacağız😅
Şimdi biraz daha konuşup kitaba geçeceğim,çünki konuşmazsam kitapta konuşacağım o,da pek okunulmayacak, hemenn diğer bölüme hoop diye geçeceksiniz onun için içimi dökeyim önce ben😂❤
Yorumlara açığım,eleştirilerede açığım ama saygı çerçevesi korunduğu sürece tabi ki, eğer beyenmediysen listeden kaldırabilirsin ne gerek var boş konuşmanın değil mi canlarım?😊
Tamam artık bence de susayım da kitapdan ipucular vereyimmm
Öncelikle baş karakterlerimiz
Aysun ve Sübhan'dır
Sonrasında diğerleri geliyor zaten şimdi tanıtacağım ama önce biraz ana karakterlerden konuşalım değil mii?Aysun Gerçek ~ 25 Ekim'de doğdu.
18 yaşında kendi halinde bir kızdır.Berrak Kolejide 12'C sınıfının öğrencisidir,okul birincisidir.Aşk meşk işlerini bırakalı çok olmuştu,zaten bıraktıkdan sonra bu kadar başarılı olabilmişti,ailesiyle mesafelidir, pek sıcakkanlı değildir.Çileğe alerjisi vardır. Kendisi yalan dolandan nefret eden ve asla yalan söylemeyen dikbaşlı dobra kızdır...Sübhan Aslan ~ 27 Ağustos'da doğdu. 18 yaşında kendi halinde bir erkekdir. Berrak kolejide bu yıl 12'C sınıfıyla birleşeceklerdi,okul ikincisidir.Aşk hayatını ise erken yaşta kapatmıştı,ailede babası ile sorun yaşıyordu sürekli olarak.Portakala alerjisi vardı.Bazen öfke kontrolsüzlüyü yaşasa bile, temiz kalpli iyi niyetli bir erkekti..
Ramin Gerçek ~ 42 yaşında,ailesiyle sakin hayat yaşıyan bir baba ve eşdir.Aysun ve Hikmet'in babası,Rana'nın eşidir.
"Hayal" isimli restoranın sahibidirler.Fahri Aslan ~ 42 yaşında,ailesi ile sıkı bağları olan bir baba ve eşdir.Sübhan ve Zehra'nın babası,Günay'ın ise eşidir.
Büyük otel zincirlerinin başındadır.Rana Gerçek ~ 35 yaşında,yumuşak kalpli, sevimli bir anne ve eşdir.Aysun ve Hikmet'in annesiyken,Ramin'in biricik eşidir.Kendisi ilkokul öğretmenidir..
Günay Aslan ~ 37 yaşında sıcakkanlı, pozitif enerjili bir anne ve eşdir.Sübhan ve Zehra'nın annesi,Fahri'nin gül eşidir. Kendine ait küçük bir takı dükkanı var onu işletiyordur..
Hikmet Gerçek ~ 17 yaşında,olgun bir erkek çocuğudur,annesi ve babasının gözde oğludur,kardeşinin ise deli dolu küçük kardeşidir.Ramin ve Rana'nın oğlu, Aysun'un ise kardeşidir..
Zehra Aslan ~ 16 yaşında olgun bir kızdır, ne istediğini bilen biridir,babasının gözdesidir.Annesinin çiçeği,abisinin herşeyidir.Fahri ve Günay'ın kızı,Sübhan'ın kız kardeşidir..
Ayten Alık ~ Hikmet ve Aysun'un teyzesi,Rana'nın kız kardeşi,Rahman ve Aysel'in annesidir.Eşi Elvinle birlikte Elektronik mağaza işletiyorlardır..
Serdar Aslan ~ 64 yaşında tecrübeli bir aile büyüyüdür.Sübhan ve Zehra'nın dedesidir.Sübhan dedesine çok düşkündür.
Meryem Tökez ~ Zehra ve Sübhan'ın teyzesi,Günay'ın kız kardeşi,Ozan ve Suna'ın annesidir.Eşi Samit Fahriyle çalışırken,kendisi usta terzilerdendir..
Aysel ve Rahman Alık ~ Aysun ve Hikmet'in teyze çocuklarıydılar,ama asıl kardeş gibilerdi.Aysel'in 17, Rahman'nın 16 yaşı vardı..
Ozan ve Suna Tökez ~ Sübhan ve Zehra'nın teyze çocuklarıydılar,oldukça samimiydiler.Ozan'ın 18, Suna'nın 17 yaşı vardı...
Aytaç,Alsu,Roza ~ Aysunun en yakın dostlarıydı,ayrıca sınıf arkadaşıydılar da..
Fahri,Ali ~ Sübhanın çok yakın dostlarıydı ve sınıf arkadaşlarıydı..
Aydan,Metanet,Gültekin,Leyla,Sema,
Ebru,Aytaç,Roza,Alsu,Minara,Çinara,
Aysun,Sübhan,Vezir,İlgar,Revan,Celil,
Deniz,Ali,Fahri,Murat,Rahim,Mehman,
Polat,Musa ~ 12'C sınıfının çocukları..Sonradan katılacaklar da var : Ömer, Ayza, Mehin."
Günlare İsalli ~ 12'C sınıfının,sınıf öğretmenidir..
Rahim Abadlı ~ 18 Ağustos'da doğdu.
18 yaşındadır.Aysunun ilk aşkıdır...Mehin Çamlı ~ 8 Temmuz'da doğdu 18 yaşındadır.Sübhanın ilk aşkıdır...
YAZAR:Ya canlarım sıkıldınız mıı? Ben bile yazarken sıkıldım yahu😂.Sizi çok bekletmeyeceğim,ilk bölüme geçeceğiz şimdi ama bence birkaç soru çıkmıştır şimdiden değill mii?
~ Mehin ve Rahim ne ayak?
~Nasıl karşılaşacaklar?-şey galiba saçma bir soru oldu😂Neyse sizleri çok bekletmiyeceğim canlarım
İlk Bölümde görüşelimmm.😉💃💃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙵𝚊𝚛𝚔𝚕ı Ş𝚎𝚑𝚒𝚛𝚕𝚎𝚛.♡"
Romance𝚄𝚗𝚞𝚝𝚞𝚕𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛 serisi I "Farklı Şehirler" { Farazi~Unutulanlar } İkisi de aşktan yana kaybetmiş.. Ruhları bedenlerinde duygusuz yaşarken beklenmedik bir karşılaşma ve beklenmedik hayat oyunları.. Aşk bu ikiliy...