"Majo,Majo!" Dečak je viknuo.Probudila sam na mekanoj tamno zelenpj travi.Cveće oko mene je pirilo.Believe svetleći leptirići su oko nas leteli.Opet taj Dečak ali ovog puta me je zvao po mom imenu "Maja." Znao je moje ime..Ali malo je izgledao čudno i on je svetleo..Poput andjela.Uzeo me je za ruku i povukao sa poda. "Majo,jesi li dobro? baš si gugo spavala" Dečak je reko sa nežnim tonom. "Da..Ali ko si it?" Pitala sam dečaka a on je odgovorio "Matej.Moje ime je Matej" Matej? Kako predivno ime.Ja i Matej smo počeli da hodamo zajdenp i pričamo o našim problemima i našim životima.On je bio violinista..A ja sam pijanista! Kakv odličan duo! Bilo mi je haš drago što ja i Matej imamo mnogo zajedničkih stvari.I nakon duge šetnje legli smo zajdeno jednog pored drugoga igledali u noćno,zvezdano nebo.Bilo je tako predivno I mesec je bio pun.Kao da je svaka ta zvezda bila napravljena samo za nas dvoje.Kao da je mesec znao da smo samo nas svoje pa je dao sve od sebe da sija tako jako.Kao da su leptirići znali da smo samo nas dvoje pa su lepteli oko nas.A reka je tako bila predivna dajući najlepši pogleda na mesec.Sve je bilo savršeno.Ja i Matej smo zajedno sklopili oči ležaći jednog pored drugog sve dok..Mi alarm nije zazvonio..
...
...Probudila sam se u haosu dali je u pitanju izgled ili moje misli.Oba ustala sam iz kreveta uradila koji rutinu.I opet spremila se za školu...Nažalost..Zaboravila sam da spomenem da sam ja 8 razred prvo polugodište.Da nastavim došla sam u školu kasnila sam dve minute ništa novo.Sela sam za svojom stolicom i slušala predavanje dok se na ćošku moje glave nalazio opet taj dečak.Matej tretirao me je bolje nego većina dečaka naterao me je da se osećam voljeno i potpuno.Čak iako ie samo san.Bolje da se negde osećam voljeno.Dao mi je tu pažnju koju niko nije.
...
...
Nakon časova bilo je vreme za veliki odmor kao i imače zatvorila sam samu sebe u WC jer me je previše strah da se socializujem.Opet on.On.On..Samo on mi je u glavi.Nemoguće da sam se zaljubila u dečaka koji je moj um izmislio to je prosto nemoguće.Ali bolje išta nego ništa,ne?
Dali sam skrenula..?
Nakon škole sam šetala sam sama kao i uvek ali uredu je..Imam Mateja on me voli,ceni me voli!
Ne treba mi niko...Sem njega niko mi ne želi sem njega.
...
...
Došla same kući nakon šetnje,večerala i na kraju legla sam u moj krevet i zaspala sam
YOU ARE READING
Daleko od realnosti
SpiritualKratka priča ali ako bolje istražite i obratite pažnje na male detalje priča će da ima puno smisla