Daleko od realnosti III DEO

0 0 0
                                    

"Majice,Majice,Majice jesi li budna?" Ustala sam opet u mekoj travi jeste bila šuma ali ocog puta drugačija.Izgledalo je ko da je tek svanulo.Izgledalo je tako predivno.Previše lepo da bi bilo predivno.Ležala sam na kolenim njegovim.Gledao me je sa predivnim lepim osmehom.Suze su mi tekle niz lice.Zašto ovo mora da bude sve ovo samo san? Zar ne može biti realnost? Ne? "Majice? Zašto plačeš dali te nešto muči? Majice..?" Pogledala sam Mateja sa suzama.."Zašto..?" Matej me je pogledao zbunjeno "Šta zašto?" Matej me je pitao "Zašto si samo deo mog sna..? Zašto? Zar sam tako patetična..?" Matej me je pogledao sa tužnim sa očima "Majice..Dali ti je teško? Dali se osećaš ne ispunjeno?" Počela sam da plačem.Plakala samu mom snu kao nikad.Kao da mi je zadnje."Da! Nemogu više da izdržim više! Želim da me neko voli.Želim da me neko voli van mog sna!" Matej je onda odgovorio "Razumem,Majice strpi se još malo.Samo još malo..I bićeš slobodna"
Pogledala sam ga sa zbunjenim pogledom "Šta?"Odma nakon toga sam se probudila.Samo sam se trgla iz sna."Još malo..?" Mumlala sam.Pogledala sam na svoj telefon."Zakasniću u školu..ZAKASNIĆU U ŠKOLU!" Prodrerala sam se i odma sam ustala iz mog kreveta i sredila se za školu.
...
...
Pokucala sam na vratima."Izvinjavam se što kasnim" lepo sam se izvinula i sela za mojim stolom.Ovog puta se čak ni na čas nisam mogla fokusirati.Previše su mi misli bile okupljene sa njim.I tim njegovim rečima.Tako sam zbunjena.Ovo je previše za mene! Zašto je tako teško imati prijatelje i ljude pored sebe koje te vole takav kakav si? Zar je i to previše.
...
...
Nakon časa došao je veliki odmor i kao i uobičajeno sakrlila sam se u WC-EU..Opet razmišljajući o njemu.I shvatila sam da skoro ne znam ništa o njemu.Volela bih da ga bolje upoznam.I da ga vidim van mog sna.Da je on realnost...
Opet nakon škole sam šetala sa mislima.."Boże,uzmi me.Želim da budem sa Matejom!" To su bile moje misli.
...
...
Nakon škole sam šetala ka mojoj kući osećajući se ne ispunjeno.Oću nekog pored mene.Da šetamp zajedno.Hoću ono što i drugi imaju.Hoću i ja da probam nove stvari sa ljudima koje volim.Zar previše tražim?

Nakon duge šetnje došla sam kući.Obukla sam moji pidžamu i legla i opet..Samo zaspala u duboki san gde mogu da se osećam voljeno i slobodno pored psobe koje volim a to je..Matej

Daleko od realnostiWhere stories live. Discover now