Selammm
Yine ben haftaya sinavim var dedim ki hemen bir bölüm yazim
Öyle yani
Bakin bende o kadar size sinav zamanimda bölüm yaziyorum sizde bana bir oy ve yorumu cok görmeyin lütfen Rica ediyorum!!
Sizleri seviyorereee
Instagram hesabim yok olmicak Haberiniz olsun
.....................................................................................................................................
Kedisimle eve gidiyorum,evet onu yanima almistim cok tatli cok sevimliydi.
Arabayi park edip Lojmandan iceri girdim ve biri beni durdurdu duran ise bir askerdi
,,Kimsiniz?'' dedi yeniydi galiba ,,Efsun Aydin sormadan söylim burda kaliyorum ögretmenim'',diyerek konustum.
,,Kusura bakmayin yeni atandim.'' ,,Ne kusuru,iyi günler.''diyip bas selami verip lojmandan iceri girdim oda ayni sekilde.
Girdigimde ise Askerler vardi konusuyorlardi hepsi beni görünce bas selami ve tebessüm arzu ettiler.Ayni sekilde bende selam ve tebbesümk ettim.
Elime baktigimda ise elimde ki Kedicik uyumustu cok tatli ya bu diyerek aklimdan gecirdim.
Birden yanimda bir varlik hissettim baktigimda ise kücük cocuk vardi,Asker cocuguydu kesinlikte.
,,Abla bu cok tatliii,''demisti ,,Degil mi cok tatli bende sevdim'',diyerek cevap verdim
,,Annecim niye kosuyorsun'',diyerek yanimiza Annesi diye düsünerek konustum ,,Anne ya bisi olmaz bu cok güzel bende istiyom bende'',diyerek konustu kücük cocuk.
,,Bana gelip her gün seve bilirsin'', ,,Yok ya size zahmet olur,hadi gidelim oglum tekrar kusura bakmayin'', ,,Lütfen ne kusuru.'' demistim kusurluk bir durum yok sadece ikimizde kedicikle ilgileniyoruz.
,,Anne ben bu ablayla kalicam kediylede oynarim lütfen nolurr,dimi Abla izin verir misin?'' diyerek bana bakti tabi verirdim sende onun gibi tatlisin be cocuk ,,Evet tabi veririm tatlis.''diyerek konustum.
,,Anne bak Ablada istiyo.'', ,,Gercekten hic sorun degil kalsin benimle ikiside cok tatli ya,yani isterseniz disarda otura biliriz hem oynarizda.''diyerek konustum.
Disarida oynardim sorun yok hem Kadinin gözü önünde olmus olurduk.
,,Tamam ozaman ama en fazla 1 saat tamam mi eren?'' kücük cocuga dogru konustu.Cocugun gözleri parladi ya ,,Tamammmm cok tisikür ederim Anne'', cok tatli ya bu cocuk tesekkür lafini söyliyemiyordu peltek kuzu.
,,Abla hadi gel Babamlara gidelim gösterelim'', ne yani Askerlerin yanina mi gidicektim ben tanimiyordum da ,,Peki'',diye bilmistim.
,,Bu arada ben Esra Mustafa'in esiyim.'' demisti ,,Bende Efsun Aydin ögretmenim ve evet esim veya bir sevgilim yok.''demistim bir bilgilendirmede yapmistim cünkü ya herkes bana koca ariyo veya sevgili veya biriyle görünce hemen yanlis anliyorlar.
,,Peki birini sevmiyorum sevmek istemiyorum yani size nasil desem kendimi veya o kisiyi üzmek istemiyorum cok güvenmek istemiyorum.'' diyerek konustum cünkü öyleydi kimseyi hayatima alip kendimi üzmek istemiyordum.
,,Anladim peki ciddi biri seni severse,ne yapmayi planliyorsun?''hic düsünmedim ne yapicam seve bilirmiyim o beni sever bilmiyorum.
,,Ilk önce bilmiyorum gelecegime bagli ama söylen diyim konusmak icin daha cok erken.''diyerek konustum öyle ama yalan mi.
,,Haklisin insallah karsina seni seven biri cikar.'' demisti ,,Insallah bakicaz.''diyerek konustum iyi biriydi.
,,ABLAAAA GELIN HADI'', ,,Geliyoruzzzz'',diyerek eren'e cevap verdim.
Yanina gitmeden önce telefonuma mesaj geldi cikarip baktigimda ise Üstegmen yazmisti.
Icim kipir kipir oldu neden diye düsündüm.Hic zaman kaybetmeden mesaja girdim actigimda ise.
Üstegmen: O kadar güzel gülme
Ben: Neden ve nerden gördün?
Üstegmen:Nedeni yok sadece sana asik olmalari kötü olur ikinci soruna gelirsek her yerdeyim (Dostlarim emoji koyamiyorum koydum sayin göz kirpan emojii)
Ben:Bir bana asik olmalari seni neden ilgilendirir ki ikincisi nerde oldugunu söyle yoksa meraktan catlicam
Üstegmen: Birincisi benimle yazisan herkes beni ilgilendirir ikincisi etrafina bakarsan belki anlarsin
NE DEMEK BU BURDAMIYDI NERDEYDI YAAA!!!!!!
Sok olmustum etrafa baktim ama dikkatimi ceken kimse olmadi.....