~2~

66 8 0
                                    

Selamlarssssss

Nabersssssss

Bölümler gec geliyor cünkü ders sinav felan derken bende gec geliyore

Baslayalimmm

...............................................................................................................................

Siz: Malo bak biiii

Malo kafa: Buyur Efsun 

Siz: Napirsin kocum

Malo kafa: Hic öyle oturuyorum sen

Siz: Ayni kocum da Denizin numaraya yaziyom ama mal mal cevaplar veriyo,sence neden?

Malo kafa:  Efsun Denizin telefonu kapali yani yurt disinda ben dahi ulasamiyorum ve yeni numara aldi istersen sana atarim,ama ulasamazsin

Ney Deniz'e yazmadim mi ben? Allah kahretsin,ee ozaman yazdigim kisi kimdi saka mi lan Allahim ya bayilcam sak diye of of.

Siz: Yok kocum o bana yazar 

Malo kafa: Tamam Efsun,islerim var ben kacar görüsürüz

Siz: Görüsürüz

 0545..... ile chatte girildi

Siz: Cok afedersiniz yanlis numara

Yazip mesajlardan ciktim yani ben yanlis numaraya yazdim yani of of basima bela aldim resmen.

,,Kizim hadi gel ucagi kaciricaksin'',diye cagirdi Annem evet ucagim vardi Sirnak'a. Ögretmendim 22 yasindayim ve evet adim Efsun. ,,Geliyorum Anne''diye seslenerek cevap verdim.

Valizlerimi alip evden ciktim Annem ve Babam arabada bekliyorlardi bide tabi ki de olmazimiz afacan Ali 16 yasinda genc ve yakisikli bir kardesti kendisi.

,,Geldin Kizim sonunda,hadi bin babam ben yerlestiririm valizleri'',,Tamam  Babam''diyip arabaya bindim.

30 dakika icinde gelmistik Havalimanina evet ailemden ayrilicaktim,ama en azindan isim icin tatli cocuklar icin.

,,Kuzum dikkat et kendine orda tamam mi?''diye soru yönlendirdi Annem ,,Tabi ki Annem ederim merak etme''dedim ve sarildik ,,Babam dikkat et tamam mi birsey olursa ara beni''dedi babam ,,Tamam Babam merak etme ararim seni annemi hepinizi ''dedim arardim birsey olursa,ve sarildik yeniden sira afacana geldi ,, Abla beni ara lütfen unutma beni,seni seviyorum iyi ki varsin''dedi ve beni konusturmadan bana sarildi. ,,Afacanim bende seni seviyorum ararim özlerim seni merak etme kuzum ama sende birsey olursa sana lazim olursa ara cekinme!''dedim ve sarildik.

Ucaga bindim ve simdi den ailemi özledim. Telefonuma yukardan bildirim geldi.Baktigim da ise yanlis numara yazmisti.

0545:Sorun degil birdaha olmasin Efsun!

Nasil lan Adimi nerden biliyor,nasil olur bu söylemedim ki adimi hic.

Siz:Nasil olur ben adimi söylemedim,adimi nerden biliyorsun????

0545: Sen kimle yazistigini bilmiyorsun herhalde söylim ben sana Üstegmen Aras Yilmaz

Siz:Ney!?!? SAKA CIDDI MI COK ÖZÜR DILERIM BEN NEDEN BÜYÜK YAZIYORUM LAN

0545:Sen bir Üstegmene lan mi dedin ben mi yanlis okudum?Neyse ucakta telefonlar kapatilir telefonunu kapat!

Siz:Tamam,yanlis okudun 

................................................................................................................................................................

Bittiiiiiii

Nasil di ay nasil devam etsemmm kiii???

Neyse yeni bölümde görüsürüz 

Bayyyyyy


Üstegmenim / TEXTINGWhere stories live. Discover now