1

1.2K 233 371
                                    

Eheheh yine fem Taehyung ve alfa Jeon yazıyorum..

Omg okuyanlar anlarlar korumalık olayını:)

Baştan belirtmek istiyorum ki Taehyung zengin bir ailede, şımarık büyümüş birisi olacak. Yani "pick me/ıyy" yorumları yapacaklar hiç okumasın pls. Her feminen erkek "kadın" olmuyor bunu da belirtmek isterim.

Başlama tarihlerinizi yazın bakalımm

Hadi başlayalımm






Jungkook'tan

Üstümdeki takımı düzelterek nefes verdim, yine başlıyor bizim mesai.. Birkaç ay önce Bay Kim'in korumalığını üstlenmiştim, o çok şey birisi.. Kimseyi takmayan, her istediğini o saniyede almak isteyen birisiydi. İçeriye girdiğimde ağzım açık kaldı, üstündeki beyaz şorttan pembe gömleğine kaydı bakışlarım. Pembe bir ceketle kombinlemiş, saçlarını pembe yapmıştı..

"Nasıl olmuş? Mükemmel değil mi?!"

"Hmhm"

Pembeden nefret ediyorum..

"Bugün o sınırlı sayıdaki Barbie bebeği alacağız Jeon!"

"Tabi Bay Kim"

"Ah neyse, ondan önce alışverişe gitmem lazım. Yeni zümrütler gelmiş biliyor musun?"

Cevap vermeden kapıyı açtım, alıştım artık hep kendi kendine konuşur.. Arabaya bindiğimizde öne oturarak yüzüme baktı dudak büzüp.

"Kemerimi takamam, ojelerimi yeni yaptırdım. Takar mısın?"

"Tabi"

Kemerini takıp nefes verdim, sinirlendi mi? Çürük kiraz kokuyor arabanın içi.. Baskın odun kokum birleşince ortam baya gerildiği için camları açtım, oysa aniden çenemden kavrayarak gözlerime baktı.

"Konuşurken gözlerimin içine bak Jeon, ben yerde değilim."

"Gözlerinizin içine bakarım birdahaki sefere o zaman"

Sinirle söyleyerek elini ittiğimde kahkaha attı, garip bir omega..

"Ne iş yapıyordun korumalıktan önce?"

"Ordudaydım"

"Ha?"

Yola odaklanarak sürmeye devam ettim.

"Ordudaydım efendim"

"Orduda... Güzel işmiş, neden korumalık yapıyorsun ki?"

"Anneniz rica etmeseydi yapmazdım"

"Memnun değilsin yani korumam olduğun için?"

"Öyle demedim Bay Kim"

"Sadece Kim de, Bay demek sıkıcı"

"Peki"

Alışveriş merkezinin otoparkına park ettim arabayı, aşağıya indiğimizde elindeki küçük beyaz çantayı bana vererek ilerlemeye başladı. Fazlaca şımarık, dediğini sakınmayan bir omega gerçekten.. Mağazalardan birisinde oyalandık bir süre ve birkaç şey aldık. Bir alfa yanımıza geldiği gibi arkama çektim bedenini.

"Sakin Jeon, tanıyorum"

Kafamla onaylayıp çekildim, alfa bana göz devirerek güldü.

"Neydi bu şimdi?"

"Görevimi yapıyorum?"

"Ne haltsa, neden buradasın Tae?"

"Sana söylemek zorunda değilim?"

Barbie TimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin