Kukon i ...

221 1 22
                                    

UWAGA❗
WIELKI SPOJLER TRYLOGII DIE (naprawde wielki spojler)
   W poniższym rozdziale wydarzą się pojebane rzeczy. Mianowicie pojawi się tutaj trójkąt (Raise Nazarov, Chase Nazarov oraz Kukon) (Raise specjalnie do tej książki się rozdwoił) (jak do tego doszło nie wiem).

Oczami Jakuba (kukona)

- Kurwa - Powiedzialem próbując zupy która właśnie gotowałem. Przesoliłem.

- Pomóc ci? - Odwróciłem się kiedy usłyszałem pytanie. Przedemną stało dwóch facetów, jeden miał szare oczy i miał na sobie zakrwawioną szarą koszulkę i szare dresy.  Drugi natomiast miał tak powiększone źrenice że nie widziałem koloru jego oczu. Drugi mnie trochę przerażał bo był ubrany w eleganckie czarne spodnie i zakrwawioną bialą koszulę.

- Nie, dzięki. Kim jesteście i skąd wzięliście się w moim domu? - Zapytałem a wtedy mężczyzni spojrzeli się na siebie a później na mnie. - I czemu do cholery masz tak powiększone źrenice jakby ci miały cały eksplodować kurwa w koszmos albo i dalej?

- Jestem Raise Nazarov. Czemu mam powiększone źrenice? Nie wiem. Co robię w twoim domu? Nie wiem.

- Ja jestem Chase Nazarov. Również nie wiem co robię w twoim domu, a razem z bratem przybyliśmy z książki.

- Jak kurwa z książki? - Zapytałem patrząc na nich jakby mnie poinformowali o tym że mam jutro kastrację.

- Nie wiem - powiedział ten z powiększonymi źrenicami.

- Skoro już tu jesteśmy to może to jakoś wykorzystamy?

- Świetny pomysł Chase.

  Nie wiem co było dalej bo chyba ten  Raise mnie jebnal. Kiedy wróciła mi świadomość tego co się dzieje zrozumiałem że teraz mnie ruchają w dupę. Kurwa mam dwa kutasy w dupie. Jeden pcha drugi wyjmuje i tak na zmianę. Dziwne ale fajne uczucie.

- Księżniczka wstała - powiedział Chase do Raisa.

- Mogłem mu mocniej zajebać - Powiedział Raise.

- Mogłeś, ale teraz możesz co najwyżej mocniej ruchać - owiedziałem bez większego zastanowienia.

Wtedy Raise wsadził mi kutasa do gardła. Teraz już wiem co czują dziwki kiedy po analu robią mi loda. Dziwne uczucie. Obydwoje zaczęli się poruszać coraz szybciej.

Nagle zniknęli a obok znalazł się Robert Makłowicz który od razu włożyl mi chuja w gardło. Zaczął poruszać moją głową i doszedł.

- O kurwa - powiedziałem nie wiedząc co się dzieje bo nagle się obudziłem w miejscu które na pewno nie było moim łóżkiem.

Nie wiedziałem co się działo ale chyba to był tylko sen... Ale teraz śliczna niebieskooka brunetka skakała na mnie. Usiadłem i wtedy wyszedłem z niej i rzuciłem ją na łóżko a jej ręce związałem kajdankami (te kajdanki to mu chyba Makłowicz z dupy wyjął ale no nie ważne xd). Wszedłem w nią wolno ale od razu zacząłem się poruszać coraz szybciej dopóki nie doszedłem. Doszedłem pierwszy ona tuż po mnie. Wyjąłem chuja z jej cipy i włożyłem jej do gardła. Doszedłem po jakiś 5 sekundach. Wyszedłem z niej i wtedy obudziłem się.

- To kolejny sen? - Zapytałem samego siebie ale zobaczyłem że jestem w swoim pokoju z moją dziewczyną w ramionach. Sprawdziłem która jest godzina, byla dopiero 6:17. Nie mogłem już usnąć po tych pojebanych snach.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 09 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

One shoty 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz