Laatste schooldag

58 5 4
                                    

Ik kijk vol verwachting naar de klok. De laatste minuut tikt voorbij. Dan gaat de bel *tringtring*. Normaal haat ik dit geluid zo erg maar vandaag was ik er blij mee. Iedereen springt blij van zijn stoel af en verlaat super snel het klaslokaal van meneer. Stark. Ik sta nog even met een paar vriendinnen op het plein te praten. Ik knuffel iedereen om ze een fijne vakantie te wensen. Destiny gaat naar Mallorca, Hope gaat naar Parijs en Lara gaat naar Duitsland, en ik? Ik blijf zoals gewoonlijk in Nederland.

Ik fiets naar huis toe, het is nog best een eind fietsen met tegenwind maar gelukkig hoef ik dat nooit meer te doen omdat ik KLAAR ben met school. Omg dat voelt zo fijn, nooit meer in die duffe lokalen zitten met die chagerijnige leraren maar het heeft ook zijn nadelen want ik zie heel veel mensen uit de klas niet meer, natuurlijk zie ik mijn 'squad' nog wel maar de rest niet. Daar had ik wel een goede band mee maar het waren niet echt mijn vrienden, maar ze hoorden bij de klas en natuurlijk hou ik ook van hun.

Toen ik thuis kwam stopte mijn moeder vlug een brief onder de kussens van de bank. Ze dacht dat ik het niet zag maar dat deed ik dus wel. Ik ben verder niet over die brief begonnen misschien was het iets privé. Mijn moeder en ik hebben nog een tijd beneden thee gedronken en wat gepraat. Ik moest later weer weg want ik had met Lara, Hope en Destiny afgesproken om op een terrasje wat te gaan drinken. We hebben gepraat over alles en niets. Ik heb maar weer mooi geregeld dat Hope een Eiffeltoren sleutelhanger voor me mee neemt haha.

Destiny heeft trouwens weer een nieuw vriendje en ja 'weer' dit is nummer 9 dit schooljaar. Hij heet Luke. Luke is 19 en is net een jaar klaar met school. Ze kent hem door een goede vriendin. Ze heeft hem ontmoet op het verjaardagsfeest van die goede vriendin. Ze heeft zijn nummer gekregen. Ze hebben heel vaak geappt en afgesproken. Ze hebben nu 3 dagen een relatie. Luke is lang, hij heeft de lengte van een basketbalspeler. Hij heeft donker blond haar en blauw/groene ogen. Hij lijkt wel een beetje op Nate Garner. Dit zijn Destiny's vriendjes in volgerde van datum;
- Drake
- Austin
- Cody
- Dylan
- Ian
- Paul
- Mason
- Derek
En als laatste :
- Luke
Ik hoop dat Destiny langer bij Luke blijft dan bij haar andere 8 vriendjes. Luke lijkt me een hele aardige jongen. Dus ik vind dat Destiny hem wel met meer respect mag behandelen. Ik heb zelf trouwens maar één ex. Hij heet James. James was het sport type waar ieder meisje voor viel. Hij was lang, knap, gespierd, dromerige ogen en dat soort sizzle. Ik had al snel door dat hij niet te vertrouwen was maar ik gaf hem een kans misschien hadden mijn voorordelen het mis. Maar nee dus. In het begin was hij heel aardig en alles wat ik niet van hem verwacht had maar toen we eindelijk een relatie hadden kwam ik er achter dat mijn voorordelen over James toch goed waren. James dumpte toen voor de eerste de beste cheerleader.

We zijn met de squad nog even een dansje gaan doen in de club. De avond vloog voorbij. Ik had veel zin in de zomervakantie, 8 weken niets doen maar ik moest in die 8 weken ook werk gaan zoeken. Ik wil in een kledingwinkel werken of verder leren op een ontwerp school. Ik heb me al een keer ingeschreven voor die school maar ik werd niet toegelaten omdat de beschikbare plaatsen al vol waren. Soms vraag ik me af hoe het zou zijn als ik wel toegelaten werd maar tsja dat is niet gebeurd dus ik moet daar niet meer bij na denken.

Ik lig in bed een film te kijken op mijn telefoon en soms even op instagram of snapchat. Ik ben best wel moe van vandaag dus ik ga zo maar slapen. Alvast welterusten iedereen. Ik ga pitte latuurrhh, haha grapje.
Ik hou van jullie allerliefste lezertjes kus en knuffel van Sabrina xoxo😂💋

My normal fashionable lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu