Brooke was al weg voordat ik opstond. Ik heb geen idee waar hij heen is maar ik neem aan dat hij ooit wel weer thuis komt. Eigenlijk boeit het me niets eens meer wat hij doet! Blijkbaar gebruikt hij meisjes maar wat en op zo'n soort jongen zit ik echt niet te wachten!
Op dit moment voel ik me echt heel slecht:
• Ik ben getuige geweest van een brand op mijn tweede schooldag
• Ik heb of had een crush op een player die meisjes gebruikt
• Ik heb geen vrienden, alleen Nova maar die zie ik nooit behalve in de les
• Keisha doet me heel erg denken aan thuis waardoor ik het nog meer ga missen
• Ik vind het echt niet leuk dat ik nu mijn 'beste vriend' aan het kwijtraken ben
• Aan wie kan ik hier al mijn problemen vertellen?! Ja niemand dus want zoals jullie weten ben ik zegmaar een soort van vriendloos
Maar oké genoeg geklaag en gezeur. Voor even dan want over een uurtje heb ik al weer iets nieuws om over te klagen tegen jullie.Het is vandaag weer gewoon een schooldag dus over een uurtje moet ik weer in gebouw A zijn om mijn lessen te volgen. Ik ben vandaag vroeg wakker omdat ik niet goed hebben kunnen slapen door dat hele incident met dat meisje en Brooke enzo. 'Owh wacht misschien is Brooke nu ook al wel naar zijn les' denk ik. Nee wacht het boeide me niet wat hij aan het doen was. 'I don't care als hij al naar zijn les is, who cares' zegt het duiveltje op mijn schouder. Dit keer geeft ik het duiveltje gelijk in plaats van de goede kant van het engeltje. Ik moet zo ook nog even wat ontbijten dus voor nu stop ik met schrijven en ik zie jullie later weer........
Daar ben ik weer ik heb dit denk ik een soort van opgelost met Brooke..
Ik liep uit school naar huis en ik kwam Brooke tegen. Hij begon naar mij te zwaaien maar ik zwaaide niet terug en draaide om en liep de andere kant op. Brooke was verbaasd en ook wat sip daarom denk ik dus liep hij naar me toe en zei:' So whatsupp' babe'. Aaarghh toen begon de woede in mijn lijf te starten. Zou misschien dat meisje van wie ik nog steeds de naam niet weet toch gelijk hebben?! Ik betrapte mijn mond er later pas op dat ik eigenlijk alles er uit had gegooid en zei:' Brooke, ik wil niet dat volgende meisje zijn op je lijst, ok! Ik ben al eens gebroken door een player en ik wil diezelfde fout nooit meer maken! Ik had het idee dat hij anders was en toch liet hij me vallen. Datzelfde gevoel heb ik bij jou. Ik dacht eerst ook dat jij anders was: oprecht, aardig, lief maar nee dus. Brooke keek oprecht verbaasd en zei: 'Sabrina hoe kom je hier nou bij! Ik vind het heel rot voor je wat er is gebeurd met die player en alles maar hoezo denk je nu opeens dat ik ook zo ben!' Ik begon te vertellen over dat meisje :' Er kwam een blond meisje naar me toelopen op de kermis. Ze vertelde me dat je elke meisje van je lijst op dezelfde date meeneemt. Dat je ze allemaal even speciaal laat voelen en dan weer dumpt. Nou ik wil niet een van die meisje zijn!'. Hij begon te knikken. Ik vroeg me af waarom hij nu opeens begon te knikken maar zei niets. Hij begon weer te praten en zei:' Dat meisje was Britney. Britney is een meisje dat bij mij op de middelbare school zat. Ze had altijd al een crush op me maar ik wees haar af omdat ze altijd zo scheinheilig en gemeen deed tegen iedereen. Ik wees haar ook af omdat toen mijn beste vriend verliefd op haar was en ik ben niet zo'n type dat zijn beste vriend zijn crush afpakt. Sindsdien is ze zo woedend op mij. Ik heb geen idee waarom ze nu nog steeds zo woedend is want het is zowieso al 2 jaar geleden. Alles wat zij je heeft verteld is niet waar. Ik heb in mijn hele leven maar 2 meisje gehad voor wie ik echt iets voelde en met 1 heb ik een relatie gehad, dat is toch wel weer iets anders dan een hele lijst.'
Ik kon op dat moment wel door de grond zakken van schaamte. Ook voelde ik me heel erg schuldig wat ook echt wel terecht was. Ik voelde me toen echt een b*tch! Het wordt nu wel erg akward tussen hem en mij denk ik. We staan nog steeds op straat en ik hoop niet dat iemand het gesprek heeft gehoord want dat zo het alleen nog maar gênanter maken.
Ik zei alleen maar: 'S.. Sorry, het spijt me echt heel erg!' Ik wist even niets te zeggen omdat ik me zo erg schaamde en schuldig voelde. Hij zei:' Onthoud dit maar voor als iemand de volgende keer een roddel verspreidt over mij. Alles wat je over mij hoort kan net zo fake zijn als de persoon die het je vertelt.' Ik knikte maar vroeg of me af of hij het me nu vergeven had of niet? Later liepen we samen naar huis toe. We hebben de rest van de avond niet veel tot niets gezegd. Zoals je misschien al door had het was een heel akward avond voor mij. Ik had geen idee wat ik moest zeggen. Ik kon moeilijk over het weer beginnen. Ik ben in ieder geval wel blij dat hij nu weet wat er is. Ik vind die Britney ook echt een b*tch, wie doet nu zoiets. Ik vind dit echt geen stijl. Ze is ook zo'n goede leugenaar/actrice dat ik het ook nog geloofde. Ik ben echt pissig op haar. Ik maak maar een einde aand deze akward en gênante avond door te gaan slapen.
Kusjes jullie verwijtenmakende leugenaar Sabrina💋
JE LEEST
My normal fashionable life
ChickLitHallo naam is Sabrina. Ik heb geen perfect leven dus een perfect verhaal kunnen jullie ook niet krijgen. Ik woon niet in een villa en mijn vader is geen hele beroemde studiobaas. Ik woon in vrijstaand huis in Nederland. Ik zit in mijn laatste school...