Bakugo'nun ağızından;
Deku kan kustuktan sonra ona doğru gidecekken karşımdaki kırmızı piç kurusu beni engellemişti.
Bana karşı ilk başta bu kadar kolay savaşmıyordu birden bire çok güçlü oldu karşılık veremeyeceğim kadar.
Deku'ya baktığımda durumu gitgide kötü oluyordu ondan kızıl kafalı piçi zorlamaya başladım hemen kurtulup dekunun yanına gitmem gerekiyordu.
Birdenbire etrafı dekunun gücü sonucu rüzgar kaplamıştı.
''DEKU''diyip onun yanına koşacakken kızıl kafalı piç beni tekrar durdurdu.
O sırada bunlar yetmezmiş gibi o siyah saçlı diğer it özgünlüğü ile daha fazla kötünün buraya gelmesini sağladı.
Dekuya ulaşmam artık daha zor olduğu için sinirlerim son doruğa ulaşmıştı.
''DEKU YERDE NE BOK YİYORSUN KALK ADAM GİBİ DÖVÜŞ''demem üzerine deku ayağa kalkmıştı.
Bizim gibi o da çabalamaya başlamıştı.
Sonradan elebaşları olan o dingil yandaşlarını çağırdı.
Ben ne olduğunu anlamadan kızıl kafalı piç ile o diğer 3'ü o adamın yanına gitmişti.
Dekuyuda yanlarına alıp kızıl kafanın kocaman bir kalkan yapması ile içindeydiler deku ile.
Ben ve diğerleri o güçsüz olanları halledip kalkanın oraya gittik hemen.
Oraya gitmem ile dekuyu o halde görünce vücudum dengesini kaybetmişti,dünyam başıma yıkılmıştı.
Yerde acı çekiyor,bağırıyor,boğazı yırtılana kadar ağlıyordu.
Onu o halde görünce onun gibi bende ağlamaya başladım.
Bu siktiğimin kalkanı niye çatlamıyordu küçük bir şekilde olsa bile.
Deku çok can çekişiyordu...Onun canı yanıyordu...
O buna dayanamaz onu kurtarmam gerekiyor hemen.
Gözyaşlarım ile kalkana daha fazla vurmaya başladım ellerim kan içinde kalacak kadar.
O siktiğimin kızıl kafası dekuya vurmuştu bunun üzerine daha fazla bağırmış kalkana daha ne kadar fazla vurabilecekmişim gibi daha güçlü ve hızlı vurmaya başlamıştım.
Ben bunu yaparken dekunun bana baktığını hissettim.
Ona bakmam ile hayatımda ağlamayacağım kadar ağlamaya başladım daha fazla.
Son kez bakıyordu sanki bana o kadar duygu dolu bakıyorduki kalbim sökülsün istedim o an.
Ağzını oynatarak ''seni seviyorum''demişti...
''HAYIR BUNU BURADA ŞUAN İTİRAF ETME DEKU ŞUAN OLMAZ YALVARIYORUM DAYAN LÜTFEN''böyle bağırmamdan sonra mavi saçlı yavşak dekuya bir şey yaptı.
''HAYIR YAPMA SİKERİM LAN SENİ DOKUNMA ONA''demiştim ama çok geçti...
Deku yere yığılmıştı...gözleri bana bakıyordu...hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır HAYIR BU OLAMAZ YALVARIYORUM.
''DEKU AAAAAAAAAAAAGGGGGGGG HAYIR HAYIR LÜTFEN SİKECEM LAN SİZİ ORUSPU ÇOCUKLARI''demem üzerine bana hepsi gülerek bakmıştı.
Bunun üzerine benimle beraber herkes kalkana güçlü bir şekilde saldırmıştı bunun üzerine kalkan yok olmuştu.
Onlarda kaçmışlardı ışınlanıp.
''Deku...''demiştim çok kısık bir sesle.
Yazarın ağızıyla;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir intikam meselesi¿
Teen FictionMidoriya adlı karakterin kötüler tarafından 3 yıl boyunca esir tutulup her zorluğu çekmesi sonucu kaçmayı başarıp intikam almak için MHA'ye öğretmen olarak girmesini konu alan bir romandır bu iyi okumalar dilerim şimdiden.