*De volgende dag (donderdag)
Ik pak mijn tas en mijn portemonnee met pinpas, die heb ik wel nodig. Als eerste ga ik naar The Sting, daar hebben ze altijd wel leuke kleding. Het is nu zomer dus ik koop wat korte kleding, een paar korte spijkerbroeken, een topje met pareltjes aan de bovenkant, een superleuk zwart jurkje met witte stippen, een paar spijkerbroeken en een paar mooie shirts en vesten. Totaal 200,- Ik zit nu op de 2075,- Op naar de kapper!Ik loop naar de eerste kapper die ik zie. Ik heb in tijden mijn haren niet meer gewassen of geborsteld. Dus als eerste word mijn haar gewassen en geborsteld, dat duurt wel een half uur. Dan gaat er ongeveer 30 centimeter van mijn haar af. Ik had het tot mijn kont hangen (als ik het goed had geborsteld) dan krijg ik er nog blonde high lights in en hier ben ik ook weer klaar. Totaal 100,- Ik zit nu op de 1975,- Dan loop ik naar de Hema, daar heb ik wat nagellak, mascara en nog wat andere make-up gehaald. Dan loop ik door naar de haarafdeling. Daar haal ik een goede haarborstel, wat elastiekjes in de kleur van mijn haren, bruin dus. En dan loop ik nog door naar de sieraden afdeling. Daar haal ik ongeveer 10 paar oorbellen, en ik haal ook nog een paar kettingen en armbanden, weer 150,- minder. Dus nu 1825,- En dan loop ik door naar een schoenenwinkel, ondertussen loop ik al met 4 tassen en mijn handen en voeten doen pijn van het dragen en lopen. Als ik emaal in de schoenenwinkel ben, koop ik 3 paar gympen, 2 paar hakken en nog een paar slippers. Ik kon alle dozen niet eens meenemen, dus heb ik de dozen achtergelaten, en heb ik alle schoenen los in een tas gepropt. Weer 200 euro minder, dat gaat snel zeg! Ik zit nu op 1625,- Zo kom ik met 5 tassen thuis. Inmiddels is het 8 uur en ik val uitgeput op de bank in slaap.
*Vrijdag
De volgende morgen gaat mijn programma gewoon weer verder. Eerst naar de AH om shampoo, créme spoeling, deo en gezond eten te halen. Dan loop ik door naar een sportzaak, daar koop ik een zwart kort broekje met een blauw met wit hempje, een blauw met wit sportvest, een lange zwarte trainingsbroek en blauw met zwart met witte gymschoenen. Weer 150,- minder. Nu heb ik nog maar 1475,- Als ik thuis kom ga ik gelijk naar boven, naar de badkamer. Mijn bril kan er echt niet mee door! Vanaf nu ga ik lenzen dragen, gelukkig hadden mijn ouders lenzen en een bril voor mij gekocht, voor het geval ik iets anders wou. En dat was nu het goede moment. "Ik zie er veel beter uit zonder die bril." Ik had nooit gedacht dat ik dat ging zeggen, maar het moest er gewoon even uit! Daarna loop ik rustig naar beneden en plof ik weer op de bank met mijn Ipad, nu niet voor Games, maar om Instagram, Twitter, Facebook en Snapchat aan te maken. Toen ik dat had gedaan ging ik naar marktplaats toe. Daar zocht ik een laptop, een Iphone 5s een Ipad air en een Tv uit. Ik heb alle mensen gebeld, waar ze woonden en wanneer het schikte om de spullen op te halen. Ik woon zelf in Utrecht, en de persoon die de Iphone 5s en de Ipad air verkocht woonde ook in Utrecht, dus heb ik het die middag nog opgehaald. De persoon die de Laptop verkocht woonde in Amsterdam en de persoon die de Tv verkocht ook, alleen aan de andere kant van Amsterdam. Maar ik ging diezelfde middag ook met de trein en de bus naar die mensen om de spullen op te halen. Zo was ik 1000,- kwijt. Ik heb nog maar 475,- euro, maar daar had ik een idee voor.Ik maakte een Account aan op marktplaats en maakt foto's van alle spullen die in mijn kamer stonden en die ik niet meer wou hebben, zoals mijn bed, kast, gordijnen enzovoort. En geloof het of niet, de volgende morgen werd ik gebeld door een vrouw, zij wilde alles die middag nog op komen halen voor 1500,- Ik vond dat prima. Dus die middag kwam een mevrouw met een busje langs en die nam alles mee. Ze zei dat ze voor haar oudste dochter van 4 nieuwe spullen zocht voor een nieuwe kamer omdat er een nieuwe baby opkomst was. Ik heb haar geholpen met alle spullen in haar busje te zetten en toen alles erin lag ging ze weg. Toen had ik weer 1975,- Van dat geld moest ik mijn kamer en mijn huis opknappen.