Dudakları fazlasıyla yumuşaktı ve sanki benim incinmemden korkuyor gibi öpüyordu. Kendime gelip hızla onu ittirdim, "Ne yapıyorsun Zayn?!" Beni tekrar yakınına çekti, Tanrım neler oluyordu bu çocuğa? "Oraya bak," dedi nefes nefes. Söylediği tarafa dönünce Dalia'nın orada olduğunu farkettim. Dalia Jonas Zayn'in eski ve hala unutamadığı sevgilisi. "Beni öptün." dedim. Geri çekildim, "Özür dilerim, ama yapmam gerekiyordu." Sinirle okula doğru yürürken sert birşeye çarptım. Kafamı kaldırıp baktığımda ise Zayn'in sevgili arkadaşı Liam olduğunu gördüm. "Önüne baksana." deyip yanından geçtim. O ise çoktan Zayn'le sarılmıştı. Matematik sınıfına girip, lanet öğretmeni beklemeye koyuldum. Bay Dick geldiğinde ayağa bile kalkmadan yanıma ultra seksiyakışıklı bir çocuğun oturmasını izledim. Sarı saclarıyla oldukça havalı görünüyordu. "Ben Justin," dedi gülümseyerek. "Bende Quiin, Memnun oldum Justin." Ah, kokusu muhteşemdi. "Bu okulda sende mi yenisin?" "Hayır uzun zamandır buradayım." dedim. Ve o oldu ders boyunca fısıldaşarak çok saçma şeyler konuşmuştuk. Çok tatlı ve zeki biriydi. Justin Fiks. Ders bitiminde anlaşmış birlikte yemek yiyecektik. Yemekhanede yemeklerimizi afiyetle yerken, Zayn geldi. "Bu kim?" Justin asilce gülümseyip, "Ben Justin, Justin Fiks. Sende şu kötü çocuk Zayn Malik olmalısın." dedi. Ah, ben size bahsetmedim. Zayn bizim okulun bad boyu. Kıçımın BadBoyu. Ben hariç okuldaki herkez ondan deliler gibi korkar. Dalia bile ondan korktuğu için ayrıldı, susun bundan Zayn'in haberi yok. "Bunu bilmen güzel, neden kız arkadaşımın yanında oturuyorsun?" Sinir katsayım binlere ulaşmıştı. ''Zayn git." dedim. O ise umursamzca masaya oturdu. "Seni tanıyalım öyle değil mi Fiks." dedi Justin'in elmasını önce üzerine sürdü ardından disledi. Justinin kolundan tutup benle birlikte sürüklemeye başladım. "O senin erkek arkadaşın mı?" Kahkaha attım. "Zayn benim en yakın dostum. Kötü dediklerine bakma, kimseyi incitemez o." Gülümsedi. "Benim dersim yok gitsem iyi olacak." dedi. "Pekala görüşürüz." "Telefon numaranı alsam?" dedi sorar gibi. Uzattığı telefonunu alıp numaramı yazdım. Elimle ara beni işareti yapıp okula girdim. Dersim Fizikti Lanet! Sıkıcı bir fizik dersinden sonra eve gelmiş odamda Justin'le mesajlaşıyordum.
"Birdges Cafe'ye gelsene. xx"
"Yarım saate oradayım. xoxo"
Üzerime tişört şort geçirdim. Rutin ve sade makyajımı yapıp saçlarımı at kuyruğu yaptım. Evden çıkıyordum ki; "Nereye?" dedi. "Sanane Zayn." deyip kapıyı kapattım. Zayn bugün benim sinirlerimle daha fazla oynuyordu sanki. Taksiden inip Cafeye girdiğimde sarı saçlar görüş alanıma girdi. Sırıtarak bana bakıyordu. Gidip yanına oturdum. "Naber?" "İyi, burayı severim." dedim. Içeceklerimizi sipariş verip koyu bir muhabbete daldık. "Peki, sevgilin var mı?" diye sorduğunda tereddüt etmeden cevabını verdim. "Hayır, o taraklarda bezim olmaz." Doğrularcasına başını salladı. "Senin?" "Ah, hayır bende sendenim." Bu çocuğu sevmeye başlıyordum. Cafeden çıkıp beni evime bıraktı. Eve geldiğimde 5 mankafa odamın heryerini tuvalet kağıdıyla kaplamıştı. "Zayn!" diye çığırdım. Diğerlerinin kikirtileri kulağımı sağır ediyordu. Elime aldığım tuvalet kağıdıyla aşağıya indim. Pes oynuyorlardı. "Zayn bu ne?" Elimdeki kağıdı uzatıp sordum. Gülmemek için dudaklarını ısırıyordu. "Tuvalet kağıdı." dedi. "Tuvalet kağıdı olduğunu bende biliyorum! Kim yaptı bunu?!" Hiçbirinden ses çıkmayınca Niall'a yaklaştım. "Niall bunu kimin yaptığını söylersen, sana sınırsız pizza alacağım. Quinn sözü." deyip iki parmağımı 'peace' işareti yaptım. "Zayn'in fikriydi. Liam Harry ve Louis ona yardım ettiler. Ben burada pizza yiyordum." deyip omuz silkti. Çocukların hepsi Niall'a ölümcül bakışlar atıyordu. "Odamı temizliyorsunuz, yoksa saçlarınıza veda edin." dedim sırıtarak. "Tamam be. Bir şaka yaptırmıyorsun." dediler hepsi birden omuzları düşük merdivenden çıkarken. Güldüm. Saate baktığımda 1 olmuştu! Gece yarısını bile geçmişiz. Odama çıktığımda hepsi biyerlerde uyuyordu. Tabi daha doğrusu Zayn benim yatağımda, Harry banyonun girişinde, Liam yerde, Lousi ise bir dakika Louis neredeydi? Dolabım birden açıldı ve içinden bir adet uyuyan Louis düştü. Olduğum yerde sıçrayınca yatağıma düştüm. Kalkmaya çalışırken iri kollar bedenimi sardı. Zayn ne zamandan beri bu kadar güzel kokuyor? ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friend or Boyfriend
De Todo"Sen benim için bir arkadaştın, ne ara hayatımın aşkı oldun?!"