Engel
Nama: T̶e̶n̶s̶h̶o̶u̶i̶n̶ ̶E̶i̶c̶h̶i̶
Panggilan: Engel
Keluarga: Ibu, Ayah, Eiko(kakak)
Unit: KuraiHika (unit sampingan)
Singa yang muncul di waktu malam, raja di dalam bayangan. Di sebalik personanya yang kelihatan anggun di siang hari, dia sangat berbeza di waktu malam. Dengan panggilan 'Engel', dia sanggup menyanyi walaupun pada waktu malam dengan tujuan untuk mendapatkan duit demi penduduk 'The Undergrounds', tempat berpenghuni yang dipinggir kerana kemodenan. Walaupun dia menjadi dalang kepada pencerobohan dan pencurian bersiri, dia, mereka tak kisah. Asalkan KuraiHika dapat membantu 'The Undergrounds'.
Dia tak tahu mengapa nama 'Engel' ialah samarannya. Atau dia telah melupakannya tanpa sengaja.
Kuasa: Mampu mengawal minda manusia dengan hanya pandangan mata. Mampu berkongsi memori dengan orang lain dan melihat memori orang lain. Dia tak pernah tahu pasal kuasa dia. Atau dia melupakannya?
Personaliti: Badass, berani, pandai berlawan. Kadang-kadang boleh jadi savage. Mempunyai fashion sense yang 'teruk'(tapi katanya selesa berpakaian macam tu)
Senjata: Kuasanya dan gasing-gasing yang telah diprogram untuk hal perlawanan.
Inspirasi: Sei(dramatical murder(untuk kuasa)), Cherry Blossom(SK8 (untuk sifat)) dan Aliya(Ejen Ali (untuk senjata dan pakaian))
Seiyuu: Midorikawa Hikaru/Hikaru Midorikawa
♢______________✩✩✬✬✩✩______________♢
Hehe. Takpa kan nak promote sikit?
Kekejaman telah terlahir kembali. Namun kali ini dalam bentuk yang baru. 7 pendosa telah dipanggil, dan terikat dengan 7 remaja dengan tujuan untuk menghalang Kekejaman itu daripada berleluasa. Apa cabaran yang bakal 7 terpilih dan kawan-kawan mereka akan hadapi sepanjang peperangan untuk menghentikan kejahatan ini?
Aka, '7 Fragments' dah keluar!!! Dengan Chapter 5 on process dan dalam bahasa Inggeris! Kalau korang free atau nak baca, korang bacalah! Tq support!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Cerita penuh recehan dan crossover.
Historia CortaTajuk dah menceritakan semuanya