Attila szemszöge
Álltalába jók a reggeleim. Vidáman szoktam kelni, de most egy cseppet sem vagyok az. Korán keltem. A nap még szinte fel se kelt. Mellettem egy egyenes barna hajú lány aranyosan szuszog. Az arca csoda szép, de ő nem Olívia. Pontosan ez az ami miatt nem vagyok vidám és furdal a lelki ismeret. Miért nem mentem haza? Túl feltűnő lett volna. Köztem és Luna közt nem történt semmi..hogyan is történhetett volna? Hiszen minden egyes kis pillanatba azt az angyal arcot látom, kinek barna szeme még szomorúan is csillog, a tökéletesen göndör kissé világos barna haja mindig remek illatot árasztva omlik a vállára és a teste..nincsenek szavak...az én egyetlen szerelmem..az én Olíviám. Szegényt biztos megbántottam. Mekkora idióta vagyok! Felpattanok Luna mellől és lecsoszogok a lépcsőn. A nappaliba Desh elsápadva vár. - Haver..ne haragudj! Össze ráncolom a szemöldököm. - Miért, mi a baj? Rossz elő érzetem van. - A tegnapi bulin..egy jó pár embernek elmondtam azt a kis jelentet amit láttam. Ne haragudj kicsúszott a számon a sok alkohol miatt. A fejemet fogva ülök le a kanapéra. BASSZUS! Most mit tegyek? Írok Olíviának. "Gáz van,,. Várom a választ, ezért inkább el se teszem a telefonom. "Mi történt?,,. Nem tudok neki rögtön vissza írni. Össze kell szednem a gondolataimat! Mit írhatnék? A hülye haverom tegnap annyira bebaszott, hogy elmondott egy olyan dolgot amit nem lett volna szabad!? Ez még viccnek is rossz. "Desh tegnap kikotyogott egy-két dolgot annyira részeg volt,,. Elküldöm az üzenetet és már veszem is a cipőmet. Haza kell mennem, méghozzá most rögtön! - Attila ez ugye csak vicc? Hallok meg egy hangot a hátam mögül. Hátra pillantok. Kinga. Oh basszus. - Kinga..nincs időm magyarázkodni. Hívd fel Olíviát és beszélj vele! Az ajtóhoz szaladok, de amit ezután mond megállít. - Luna tervez valamit! És tuti, hogy rátok fog kihatni! Megcsóválom a fejem és kilépek a tornácra. Egy kis lépcső soron rohanok le és szaladni kezdek. - Várjál bolond! Kiált utánam Desh. - Elviszlek kocsival! Mosolygok. Örülök, hogy van segítségem. Így legalább hamarabb haza érek. Ahogy beszállok a kocsiba gondolkodni kezdek. Mit tervez Luna? Remélem semmi olyan dolgot ami Olíviára nagy kárt tehetne. Csak érjünk már végre a kicseszett házhoz!
/Pár perccel később/
Desh a házamtól egy pár méterre állt meg. Nem akarok zajt kelteni. Tudom, hogy van itt valaki. Nyitva van a kapu, pedig Olívia mindig bezárja. A nappaliban lévő kisablaknál mozgolódást látok. Sietnem kell! Szinte berobbanok az ajtón. Olívia szeme könnyektől csillog és a falnál össze van kuporodva. Előtte egy tőlem jóval alacsonyabb, szőke hajú és dühtől csillogó kék szemű fickó áll. Amikor felém fordítja a fejét teljesen megdermed. Véged van faszfej, legyél te akár ki is! Olívia egy kicsit megkönnyebbül, de még mindig feszült. Senki nem szórakozhat a csajommal! Főleg nem egy ilyen kis seggdugasz!