1

370 19 11
                                    

Semih, milli takım antremanına gitmek için otobüse doğru yürümeye başladı.Semih şimdilik takımdaki kimseyi tanımadığı için otobüse biner binmez en köşeye doğru geçti.En köşede duran koltuğa oturdu ve kulaklığını taktı.Şarkı dinlemek için iyi bir zaman olacaktı, bu nedenle diğerleri ile konuşmayı tercih etmemişti.Semih sırtındaki çantayı önünde aldı ve kucağına koydu.Çantayı açtı ve içerisinden tuzlu bir çubuk kraker çıkardı.Çantasını kapattı ve çubuk krakerin paketini açtı.Çantasını yere, ayaklarının arasına koydu.Çubuk krakerin paketini kucağına koydu ve telefonunu açtı.Kulağında takılı olan kulaklığı telefona bağladı ve Spotify'dan, kendisine özel yapmış olduğu listeyi açtı.Chase Atlantic'den Friends şarkısını açtı ve telefonunu kapattı.Çubuk krakerin paketini eline aldı ve paketin içerisinden bir tane aldı.Kafasını cama doğru çevirdi ve dışarıyı izlerken elindeki çubuk krakerini ısırdı.Semih dışarıyı izlerken milli takımda olan diğer oyuncular sıra sıra otobüse biniyordu.Semih diğerlerinin otobüse binişlerini izledi.Herkes birbiri ile konuşuyordu.Semih bir yere odaklandı ve çubuk krakerini yemeye devam etti.Bir anda birisinin omzuna dokunduğunu hissetti ve irkildi.Kulaklığını hızlıca çıkardı ve yan tarafına döndü.Tanımadığı birisiydi bu.Saçları hafifçe kıvırcık ve sarı, üzerinde pumadan alınmış ve siyah olan ince, vücuduna yapışan bir kıyafet ve siyah eşofman vardı.Karşısında duran adam Semih'e bakarak gülümsüyordu.Semih adamı incelemeye daldığı için adamın ona bakarak güldüğünü bile fark edememişti.Semih adamın kaslı vücudundan gözlerini alamamıştı resmen.

Barış: Hey, burası boş mu? Diğer koltuklar dolmuştu da.

Barış elini Semih'in omzuna koydu ve Semih'e bakmaya devam etti.Hala gülümsüyordu.Semih bir anda olduğu yerde sıçradı ve adamın gözlerine bakmaya başladı.

Semih: Özür dilerim, dalmıştım.. Ve, burası boş.Oturabilirsin.

Semih gülümseyerek adama bakmıştı.Adamın kaslarına bakarken adamın fark etmesi Semih'i utandırmıştı ama gizlemeye çalıştı.Adam Semih'in bu cümlesinden sonra kıkırdadı ve Semih'in yanındaki koltuğa oturdu.Adam çantasını, Semih'in de yaptığı gibi bacaklarının arasına koydu.Adam koltuğunda geriye doğru yaslandı.Yaslandığı an kafasını Semih'e çevirdi.Bir anda suratındaki gülüşü soldu ve Semih'i dikkatlice incelemeye başladı.Semih bunu fark etmiş olacak ki o da adama dikkatlice bakmaya başladı.Yanında oturan adam kaşlarını çatmış bir şekilde Semih'i inceliyordu.Semih bu sessizliği bozmak istediği için kucağında duran çubuk kraker paketini eline aldı ve paketi gülümseyerek yanında oturan adama uzattı.

Semih: İster misin?

Barış: İsterim.

Adam elini, Semih'in uzattığı çubuk kraker paketine daldırdı ve iki tane çubuk kraker aldı.Elini paketten çıkardı ve eline aldığı çubuk krakerleri ağzına götürdü.Semih de paketi geri çekti ve adama bakarak paketin içerisinden bir tane çubuk kraker aldı.Aldığı krakeri ağzına götürdü ve ısırmaya başladı.Semih hem adam ile tanışmak için hem de ortamı biraz da olsa yumuşatmak için soru sormaya karar verdi.Ağzındaki çubuk krakeri çiğnedi ve yuttu.Hemen ardından konuşma için ağzını araladı.

Semih: İsmin ne?

Barış: Barış, Barış Alper.

Semih: Güzel bir ismin varmış Barış abi.

Barış: Abi.. Yaşın kaç ki senin?

Semih: 19.

Barış: Anladım, zaten küçük gösteriyordun.Bu arada ismin ne?

Semih: Semih, Semih Kılıçsoy.

Barış: Senin de ismin güzelmiş Semih.

Sessizce birbirlerine bakmaya başladılar.Diyecek birşey bulamadıkları için ikisi de önlerine döndü ve telefonları ile ilgilenmeye başladılar.

Birkaç dakika boyunca sessizce kendi telefonları ile ilgilendiler.Semih'in kulağında kulaklık vardı ve müzik dinliyordu.Müziğini dinlerken telefon ile instagramda geziniyordu.Barış da yapacak birşey bulamadığı için instagramda geziniyordu.Bir anda otobüs hareket etmeye başladı.Semih iç çekti ve kendi kendine 'sonunda' diye mırıldandı.Barış da Semih'e bakarak kıkırdadı.

Aradan yarım saat geçmişti.Semih kafasını cama çevirmiş, dışarıyı izliyordu.Barış da kendi telefonu ile ilgileniyordu.Kulaklık takmayı sevmediği için müzik dinlemiyordu.Semih tam tersi, müzik dinlemeyi severdi.Şuanda da dinliyordu.Semih'in kafası bir anda Barış'ın omzuna düştü.Barış, Semih'in neden aniden böyle yaptığını anlamadı ve Semih'in suratına baktı.Semih uyumuştu.Barış yumuşak bir şekilde gülümsedi ve kolunu Semih'e doladı.Semih'le aralarındaki mesafeyi kapatacak şekilde ve yavaşça kendisine doğru çekti...

Yazardan 1: ÇOK KÖTÜ VE SAÇMA OLDU BİLİYORUM AMA PAYLAŞMASAYDIM İÇİMDE KALACAKTI. 🙏

Yazardan 2: Kesinlikle arkadaşım paylaşmam için beni zorlamadı.

intihaşk. / barsemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin