5

109 10 4
                                    

Barış'ın Mangaldaki Çiğ Etleri
(Üyeler: Ferdi,Arda,Semih,Barış)

Ferdii: Canım sıkıldı 17:30

17:31 Ee napalim

Ferdii: Geçen gün Barış'a gitmiştik, bugün de bana gelin 17:31

17:32 Tamam ben birazdan cikip gelirim hem evimde yakin sana zaten
Ferdii mesajına ❤️ ifadesini bıraktı

Ardamm: Bi tek barisin evi uzak sanirim 17:34

17:34 Gelir o gelir

Barış Abi: Aynen. 17:35
❤️ ifadesi bırakıldı

17:35 Tamam ben hazirlanip geliyorum ferdii

Ferdii: Tamamdir caniimm 17:36
❤️ ifadesi bırakıldı

17:36 Mesajlara kalp birakma fetisim var.
Ferdii mesajına ❤️ ifadesini bıraktı

Son mesajımı attıktan sonra telefonumu kapattım.Bugün hava yağmurluydu o yüzden kalın birşeyler giyinmek istiyordum.Oturduğum yataktan kalkmak için üzerimde duran yorganı hafifçe tutup üzerimden kaldırdım.Yerde duran ev terliklerimi giyindim ve dolabıma doğru yürüdüm.Dolabımı açtım ve içerisinden beyaz bir sweat ve altıma giyebileceğim gri bir eşofman aldım.Bu ikisini alıp yatağıma koyduktan sonra çoraplarımın bulunduğu çekmeceyi açtım ve beyaz bir nike çorap aldım.Aldığım çorabı da yatağıma koyduktan sonra üzerimdeki pijamalarımı çıkardım.Üşüdüğüm için kıyafetlerimi hızlıca giyindim.Hazır olduğum zaman telefonumu da alıp aşağı kata indim.Hızlıca kapıya doğru ilerledim.Kapıya yaklaşınca durdum ve kapının tam yanında doran dolabımı açtım.İçerisinden beyaz P9 kulaklığımı, gri montumu ve evimin anahtarını aldıktan sonra dolabı kapattım.Montumu giyindim ve kulaklığımı taktım.Bunları yaptıktan sonra kapıyı açtım ve dışarıya çıktım.Kapının önünde duran krem renginde ve tüylü olan botumu giyindim.Giyindikten sonra kapıyı da kilitledim.Son bir kez telefonuma baktım.Saat 17:50 olmuştu bile.Ev yakın olduğu için umursamadım ve arkamı dönüp bahçemden çıktım.Yağmur hafifçe çiseliyordu.Böyle havaları sevdiğim için montumun şapkasını kapatmadan yürümeye başladım.Yürürken kulaklığımı telefonuma bağladım ve spotify'dan kendime özel hazırladığım listeyi açtım.Listeden 'Duman-Bal' şarkısını açarak Ferdi'in evine doğru yürümeye devam ettim.

...

Ferdi: Hoşgeldin kardeşim, gel içeriye üşüme.

Semih: Hoşbuldumm

Ferdi'nin açık tuttuğu kapıdan içeriye girdim.Götüm donduğu için hızlıca oturma odasına doğru yürüdüm.Ev çok sıcaktı.

Semih: ALLAH'IM CENNETTEYİM BURASI ÇOK SICAK

Kendimi hızlıca koltuğa bıraktım ve tavana bakarak yatmaya başladım.

Ferdi: Hayvan, montunu çıkardaydın keşke.

Semih: Kes kes kes.

Ferdi: Ee, Barış'a hiç yazdın mı?

Ferdi bunu dediği an telefonuma bir bildirim geldi.Hızlıca telefonumu elime aldım ve kilit ekranını açtım.Ekranımda duran bildirime öylece bakakalmıştım resmen.

intihaşk. / barsemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin