7

70 10 6
                                    

Barış'ın Mangaldaki Çiğ Etleri
(Üyeler: Arda,Ferdi,Semih,Barış)

19:30 arkadaelar bn bu lanet evin onundym

Barış abi
Keşke bana gelseydin. 19:32

19:32 ua baris abi kac defa solucm

Barış abi
Türkçe dersini benden mi aldın çocuğum. 19:33

19:34 neyse sus tm ben giriyorum eve

Semih çevrimdışı

Telefonumu kapatıp cebime attım.Evin tam önünde bekliyordum.Eve biraz bakınmaya başladım.Bu durumun içine düştüğüme inanamıyordum.Evi biraz daha inceledikten sonra bavulumun kulpundan tutup bahçenin içerisine doğru sürüklemeye başladım.Kapının önüne geldiğimde zili çalmakta tereddüt ettim.Birkaç saniye sonra zili çaldım.Kapı 1 dakika sonra açılmıştı.Karşımda en son yıllar önce gördüğüm babam duruyordu.Bir anda eski anılarım gözümün önünden geçmeye başladı.

Flashback;

Arkadaşlarım ile evin tam yanındaki parkta oynamış, eve dönüyordum.Evin önüne geldiğim zaman bir tane ambulans arabası ve 2 tane polis arabası evimizin önünde duruyorlardı.Babam da dışarıdaydı.Hemen babamın yanına gittim.

Semih: Baba, ne oluyor? Polis amcalar niye bizim evimizin önünde??

Şenol: Merak edilecek birşey yok canım..

Babam yere doğru çöktü ve elleri ile benim minik ellerimi tuttu.Yüzüme hafifçe gülümseme ile bakmaya başladı.

O günden sonra, bu çocuk halim ile babama nefret kustum.Babam yüzünden evimiz yanmıştı ve babam annemi evden çıkarmadan, kendi başına evden çıkmıştı.

Flashback sonu.

Semih: Hiç değişmemişsin.

Babamın yüzüne sadece saniyelerce baktım.Sonrasında yüzüne bile bakmadan yanından geçerekniçeriye girdim.Ben yürürken yerler gıcırdıyordu.Salona doğru geçtim ve masanın üzerinde duran alkol şişelerini gördüm.Umursamadan bavulumu bir köşeye bıraktım.

Şenol: Sonunda geldin, evlat.

Semih: Bana o şekilde seslenme.

Arkamda duran babama döndüm ve ona bakmaya başladım.

Semih: Arkadaşlarım onlarda kalmam için ısrar ettiler ama onlara rahatsızlık vermek istemedim, yani kalacak biryerim olmadığı için sende kalıyorum.Yoksa senin yüzünü bile görmek istemem.

Salondan çıktım ve odalara bakınmaya başladım.Babam da arkamdan donakalmış bir şekilde bana bakıyordu.Boş bir oda bulduğum zaman oraya girdim.Burası misafir odası diye düşündüm.Odada bir yatak, küçük bir televizyon ve bir de koltuk vardı.İdare eder diyip odaya girdim ve kapıyı arkamdan kapattım.Yatağa geçtim ve yatakta oturmaya başladım.Mesaj gelmiş mi diye de telefonumu açtım.

Prensesler
(Üyeler: Arda,Ferdi,Semih,Barış,Kerem,İcardi,Yunus,Abdulkerim,Berkan,Sacha)

Allah cezanizi vermesin bu grup ne..

Irz Düşmanı
Slm

Seni irz dusmanindiye kaydetmisim sen kimdin

Irz Düşmanı
VAYŒ ICARDIYIM LAN BN

Kerem AkTÜRKoğlu
JXGAZFZGAJGKXAKGXA

Barış abi
Amkk bu grup ne.

->Amkk bu grup ne.
Bana gelince ciddi yazisiyosunuz baris bey hayirdir.

Barış abi çevrimdışı

Yunus 🐬
LAN AJVSJAVAKABAK

Arda'mm
Semih babanda misn

Kaslı Köpek
Ne.

Yunus 🐬
Ne.

Irz Düşmanı
Ne.

Kerem AkTÜRKoğlu
Ne.

NE NE NE NE.

Ferdii
Levbel ce bes baba

evet mlsf bubamdayim

Barış abi çevrimiçi

Barış abi
Bana gelsene, halâ teklifim geçerli.

AL ISTE YINE CIDDILESTI.

Irz Düşmanı
Oo baris neler oluyoooorr

Barış abi
Oo mauro anan oluyoooorr

😂😂

Arda'mm
Sjsjsjsjjs

Dayilara donduk sys
Babam odayi basti ammk

Semih çevrimdışı

Babam odaya girdiği zaman telefonumu kapattım ve babama bakmaya başladım.

Semih: Efendim?

Şenol: Aç mısın?

Semih: Yok, kalsın.Sen ye.

Şenol: Peki.

Babam hızlıca kapıyı kapattı ve odadan çıktı.

Prensesler
(Üyeler: Arda,Ferdi,Semih,Barış,Kerem,İcardi,Yunus,Abdulkerim,Berkan,Sacha)

Sacha böö
Selam Semiihhh

Selam caniim

Berkan'ımmm
SEMIH

HE

Berkan'ımmm
BABANDA MI KALIYORSUN?

Semih çevrimdışı

Yazardan 1: Gecenin saat 2 bucugunda su bolumu yazdim 1 haftadir bolum yazmiyorum diye.Valla ozurdlrm kitabi unutmustm baska kitaplari okumaktan.. BOLUMSUZ KALMAYIN DIYE UYKU UYUMADIM!!

Yazardan 2: ARKADASLAR SIZE BIR KITAP ONERICEM ASIRI IYI BAKIN GIDIN OKUYUN

dilerim ki | alker

Boyle kiyagi kimse gecmez ben diyim 😉

intihaşk. / barsemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin