4

123 8 11
                                    

Barış'ın Mangaldaki Çiğ Etleri
(Üyeler: Ferdi,Arda,Semih,Barış)

Barış Abi: Bana gelsenize canım çok sıkılıyor 15:30

15:31 Senin evin nerde ki amk?

Barış Abi: Amk ne abicim çok ayıp, bir de bana abi diyorsun 15:31

15:32 Tamam abj kusurabakma

Barış Abi: Aferin 15:32

Ferdii: Ne bos yaptiniz amk 15:33

Ardamm: Hakli 15:33

Ferdii: Her zaman hakliyim bebegim 15:33

Ardamm: Gercektwn bebegin miyim 💑 15:34

15:35 BIR DE BIZE BOS YAPTINIZ DIYORSUNUZ

Barış Abi: Bana gelin 15:37

15:37 Konum at gelek abi

Barış Abi: Konum 15:39

Ferdii: Uxuyorum 15:39

15:40 Bana uzak kaliyoama

Ferdii: Tamam ben seni alirim ordan Ardayi da alip geceriz 15:41

15:42 Tamamdiirr
Semih çevrimdışı

Telefonumu kapatıp yatağımın üzerine bıraktıktan sonra hızlıca dolabıma yöneldim ve giyebileceğim kıyafetler aramaya başladım.İki dakika sonra dolaptan beyaz bir üst ve gri bir eşofman çıkardım.Dolaptan çıkardığım kıyafetleri yatağa koydum ve hızlıca üzerimdekiler çıkardım.Çıkardıktan sonra hiç vakit kaybetmeden yatağın üzerinde duran kıyafetlerimi üzerime geçirdim.Hazırlandığım zaman yatakta duran telefonumu aldım ve cebime attım.Evim iki katlı olduğu için odamdan çıktım ve aşağıya inmek için merdivenlere yöneldim.merdivenden hızlı adımlar ile indim ve evin girişinde duran boy aynasının önüne geçtim.Aynanın karşısına geçtiğimde elim ile saçımı düzeltmeye başladım.Saçımı düzeltmemi bitirince aynanın yanında duran dolabı açtım.Dolabın içerisinde duran Bargello parfümümü elime aldım.Kapağını açtım ve boyun kısmıma iki fıs sıkıp kapağını yeniden kapadım.Aldığım yere geri koydum ve dolabın kapağını kapattım.Aynada kendime son birkez baktım.Ben kendime bakarken telefonum titredi.Telefonumu cebimden çıkardım ve kilidini açtım.

'Ferdii'

Ferdii: Lan bücür, ben geldim.Kapının önünde seni bekliyorum. 16:00

16:01 Ok bb.
Semih çevrimdışı

Kısa bir mesaj ile Ferdi'ye yanıt verdikten sonra telefonumu kitledim ve cebime attım.Dolabı yeniden açtım ve evin anahtarlarını aldım.Dolabı kapadım ve kapıya doğru yürüdüm.Kapıyı açtım ve dışarıda duran ayakkabılarımı giyindim.Giyindiğimde arkamdan kapıyı kapattım ve kilitledim.Kilitledikten sonra anahtarları cebime attım ve evin önünde duran arabaya doğru ilerledim.Arabanın sağ kapısına geldiğimde durdum ve kapıyı açtım.Arabaya bindim ve  sürücü koltuğunda oturan Ferdi'ye baktım.

intihaşk. / barsemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin