කට්ටියගෙ රියැක්ට් එක අනුව තමා කතාවෙ අබ්ඩේට් දෙන්නෙ ලමයි 🙂
තට්ටු හතරක බිල්ඩින් එකෙ උඩම තිබුන පන්ති කාබරයෙ ජනෙලෙට එක කොල්ලෙක් හෙත්තු වෙලා හිටියා.එ කොල්ලාගෙ ඇගිලිවල රිදී පාට කෙස් අහුරක් හිරවෙලා තිබුනෙ බිම දනගහගෙන ඉන්න කොල්ලව පාලනෙ කරන්න ලේසි වෙන්න.රිදීපාට හිස කෙස් තිබ්බ කොල්ලා අර ජනෙලෙට හේත්තු වෙලා ඉදපු කොල්ලා දිහා තරහෙන් බලන් ඉන්නෙ එයා කර කර ඉදපු වැඩෙත් මගින් නවත්තලා දාලා.
" මන් දැන් ඔයාට කීවෙ මන් දිහා ඔහොම බලන් ඉන්න කියලා ද ?...කෝ ඉතින් මන් කීව දෙ කරනවා."
බිම දන ගහන් ඉන්න කොල්ලගෙ කම්මුලෙ තමනෙ ඇවිස්සිලා තියන සාමාජිකයව අතුල්ලන ගමන් කියලා අර කොල්ලා ජනෙල් පඩිය උඩ තිබ්බ චුයිංගම් එක කටෙ දාගන්න ගමන් ඒ කොලෙ ගුලි කරලා ජනෙලෙන් එලියට විසිකරා.
" තමුසෙනම් මහ වාතයක්.."
එයාගෙ කෙලයි අනිත් කෙනාගෙ ප්රීකම් එකයි එක්ක එකට එකතු වෙලා දිලිසෙන ලොකු ඩික් එක එක අතකින් අල්ලන් එයා ඒක හෙමීට හෙමීට කට ඇතුලට දාගත්තා...ආහ්හ්......එයාගෙ හකු දෙක දැනටමත් හොදටම කැක්කුම් දෙනවා.දැන් විනාඩි ගානක් තිස්සෙ ඉදන් එයා මෙතන දන ගහන් ඉන්නෙ...ශිට් මොන ජරාවක්ද එයා මෙ කට අස්සෙ දාන් හුරතල් කරන්නෙ.
" ඔහොම ඉන්න.... ඇයි ඔයා මට කියලම දැන් එ වැඩෙ කරගන්නෙ ?"
" තමුසෙට ඉස්සෙල්ලා කීව කරලා ඉන්නවාකො..."
ආයමත් කොන්ඩ අහුර තද කරලා අල්ලන ගමන් බිම ඉදපු කොල්ලගෙ කට ඇතුලට මුලු දිගම එක පාරට ඇතුල් කරපු අර කොල්ලා බාගෙට ඇරලා තිබ්බ ජනෙලෙට ඔලුව හේත්තු කරගත්තා.අනිත් කොල්ලගෙ ඇස් වල කදුලු එක පාරටම එලියට පනිද්දි එයා දිග නියපොතු වලින් බිත්තිය සූරන්න පටන් ගත්තා..
" ඔහ්හ්...මේක නියමයි...තමුසෙ ඔහොම්ම ඉන්නවා මන් ම මේ වැඩෙ ඉවර කරන්නම්"
චුයින්ගම් එක අනිත් හක්කට මාරු කරන ගමන් කට කොනින් හිනා උන කලු පාට කොන්ඩයක් තිබ්බ කොල්ලා එක දිගට අර කොල්ලට මවුත් ෆක් කරන්න පටන් ගත්තා...ම්ම්ම්...හ්හ්..ඒක නියමයි..... ඒයා හිතින් හිතන ගමන් එකදිගටම විනාඩි ගානක් මූව් වෙද්දි දනගහන් ඉදපු කොල්ලට හුස්ම ගන්න බැරුව අනිත් කොල්ලගෙ කකුල් වලට ගැහුවා..ඒත් එ වෙලාවෙ උපරිම හරියෙ ඉදපු අසහන කාරි තරුන කොල්ලා කිසි ගානක් නැතිව එකදිගටම එයාගෙ වැඩෙ කන්ටිනිව් කරගෙන ගියා...අන්තිම පාරට දෙතුන් පාරක් උගුරෙ වදින්නම ඩික් එක මූව් කරලා එයා එයාගෙ ශ්රාවය නිදහස් කරා..කට ඇතුලෙ සෙවල ගතියට පිරිලා යද්දි හුස්ම ගන්න අමාරුවෙන් ඉදපු කෙනා විගහට එයාගෙ කටෙන් ඩික් එක එලියට දැම්මෙ කටෙන් එකක් පිරිලා තිබුන සුදු පාට ශ්රාවය අප්පිරියාවෙන් බිමට දාන ගමන්..