" 3 ''

163 17 31
                                    

සෝජු බෝතලයක් මේසෙ උඩ දැනටම හිස් වෙලා.තෙහ්‍යොන් තනියම හිනා වෙවී පිස්සෙක් වගෙ ඔහෙ කියවනවා,වටෙ පිටෙ ඉන්න අයටත් එයාව ගානක් නැ ඉතින්. මෙ පාරවල් වල ඕවා සාමන්‍ය දෙවල් කොල්ලො විතරක් නෙමෙ කෙල්ලො උනත් වෙලාවකට පාරවල් වල වැටිලා ඉන්නවා බීලා වෙරි වෙලා.

" ම්ම්..ඤම්..... ඤම් .......සොකූ ඩිහ්ක් එකක්.......ඤක්.......ඤක්..හ්හ්...........හික්..........ඒක ......මේන් මෙච්චරයි.......හික්.......ආසාවෙ බැ..හික්........ඤම් ඤම්..........."

අත් දෙක එකට එකතු කරලා ලොකූ රවුමක් හදලා ඒක දිහා බල බල එයා තනියෙන් හිනා වෙනවා.හිනාවත් එක්ක පොඩි ඉක්කෙකුත් පයිනවා හරිම හුරතල් අනෙ මූනම්. තනියම කියව කියව ඉන්න එක එපා වෙලාද කොහෙද එයා වට පිට බැලුවෙ වෙරිගාතෙමයි .ටිකක් එහාට වෙන්න ලොරියකින් හිස් වීදුරු බෝතල් බානවා එතන ඉතින් කට්ටියත් එහෙට මෙහෙට යනවා. ඉතින් තෙහ්‍යොන් එ දිහා බලන් ඉදියෙ ඇස් හීනි කරන් .

" හික්..........එතනත්....හි...ක්....ටැටූ ගහපු...හික්........අම්මට ......සිරි...හික්.......කොල්ලෙක්........මට උබව.....හික්
...............හිලින්නොනෙ.......හික්.........."

එතන පෙට්ටි උස්සන් එහාට මෙහාට යන එක කොල්ලෙක් දිහා තෙහ්‍යොන් බොද උන ඇස් දෙකෙන් බැලුවා.එයාගෙ ඔලුව බබර චක්කරෙ වගෙ කැරකෙනවා එක දෙක වෙලත් පේනවා. ඒත් පොර අස් දෙක පියන් ඉදලා අයම පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ ඇරියා, එයාගෙ ඇස් වලට අහු උනෙ අර ඇග ලොකු මිනිහව එයාගෙත් දකුන අතෙ ටැටූ එකක් ගහලා .කැප් එකක් දාන් ඉන්න නිසා තෙහ්‍යොන්ගෙ බොද උන ඇස් දෙකට හරියටම මිනිහව ග්‍රහනය කරගන්නත් බැ..තෙහ්‍යොන් දැන් එක පාරකුත් බෙල්ල හරවලා බලපු නිසා එයාගෙ බෙල්ලත් කැක්කුම් දුන්නා .පුටුවෙන් නැගිටගන්න බැරි නිසා එයා පුටුව උඩ ඉස්සි ඉස්සි පිටිපස්සට ගියා. පාර අයිනෙ ඉදපු නිසා එයා නොදැනිම පුටුව පස්සට පස්සට කරන් ගිහින් තියන්නෙ පාර කන්ඩියෙන් වෙන් වෙන පොඩි ගැට්ට ට .

" වැටෙන්නද හදන්නෙ......? චිත්‍ර අදින කොල්ලා....?!!"

කන ගාව අහලා පුරුදු ගොරෝසු කට හඩක් ඇහෙද්දි තෙහ්‍යොන් මොන්ගල් විදියට එයාව පුටුවත් එක්කම අල්ල ගත්ත මනුස්සයා දිහා බැලුවා.

 ~ THE NU*E MODLE 🖌️ ~Where stories live. Discover now