" 5 "

53 10 26
                                    

හලො ලමයි ආයම හෙමිට හෙමීට අබ්ඩෙට් දෙන්න කියලා මන් බලුවෙ හොදයි නෙ 😁

⚠️️🚫...............

බාගෙට ගැලවිලා තියන කලිසමෙ බොත්තම ආයම දාගන්න ලොකු උවමනාවත් තිබ්බත් තෙහ්‍යොන්  දෙලොවක් අතර තනිවෙලා හිටියෙ.එයාගෙ සුදු පාට ඇදුමක් ඇදගත්ත හිත හොද සුර දූතයා ඇවිදින් එයාට හොද දරුවෙක් වෙන්න කියලා උපදෙස් දෙද්දි අර නට්ට අයිනෙන් උලක් වගෙ තියන කියුට් ඒත් ටිකක ආලවක හැගීම් දැනීම් තියන රතු පාට හිච්චා කීවෙ වෙනම කතාවක්,

' තොපි දෙන්නම අතෙ ගහපන් මන් කරන්නෙ මට ඕනෙ එක..'

අහින්සක  විදියෙ ඇස් දෙකක් හදාගෙන තෙහ්‍යොන් එයාට උඩින් ඉන්න නයිමිරිස් කරලෙ අයිතිකාරය දිහා බැලුවා. තෙහ්‍යොන්ගෙ බාගෙට ගැලවුන කලිසම ඇතුලට ඇගිලි දෙකක් දාන් ඉදපු එයා හෙමීට හෙමීට ඒක පාත් කරලා  කලුපාට අන්ඩවෙයා එක එලියට මතු කරගත්තා.

" තමුසෙ නම් මහ ජරා මනුස්සයෙක්.......ඇත්තටම මහ ජරාවක්..........ඇයි කාටවත් මට වෙන්න යන විනාසෙ  පේන්නැත්තෙ......අනෙ ක්ලීනින් සවීස්......ඔයාලත් නැද්ද........?"

" ඔයාට ඔච්චරටම එපා වගෙන්ම අපි නවත්තමු "

හරිනෙ අමාරුව....

" නැ........නැ.....නැ......ම්හුම්.........මන් කීවෙ......අනෙ.........."

" ඔනෙද ......?එපාද.........? ඔයා හාඩ් වෙලා නිසයි මන් ඔයාට හෙල්ප් එකක් දෙන්න ගියෙ..ඔයාට එපානම්  ඉට්ස් ඕකෙ ඔයාට යන්න පුලුවන්...... මන් කරදරයක් කරන්න නෙමෙ ඔයාව ගෙනාවෙ."

ජන්කුක් කකුල් දෙක උඩ වාඩි වෙලා එහෙම කියද්දි තෙහ්‍යොන් මෝඩයෙක් වගෙ වට පිට බැලුවා.

"  ඒක කරන්න...."

වට පිට බලන එක නවත්තපු තෙහ්‍යොන් ඇදෙ දිගා වෙලා එයාගෙ අන්ඩවෙයා එක උඩින් අත තිබ්බා.

" මට විතරක් නෙමෙයි මේක දැන් ඕනෙ කියලා ඔයාටම තෙරෙනවනෙ..?"

කලිසමෙන් උඩට ඉලිප්පිලා තියන තෙහ්‍යොන්ගෙ සාමාජිකයව ඇගිල්ලකින් පිරිමදින ගමන් කිව ජන්කුක් ඒක එලියට ගත්තා.

" ඔයා වගෙම ඒකත් හෙන හුරතල් පොඩි එකො..."

ඇහැක් ගහපු ජන්කුක්  ලාවට තෙත් වෙලා තියන තෙහ්‍යොන්ගෙ රෝස පාට සාමාජිකයාගෙ වටෙ ඇගිලි ඔතාගන්න ගමන් ඇදෙ ඉදගෙන හිටපු තැනින් නැගිටලා තෙහ්‍යොන්ගෙ කකුල් දෙක මැද්දෙන්  ඉදගත්තා.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 3 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 ~ THE NU*E MODLE 🖌️ ~Where stories live. Discover now