4.BENİM OĞLUM

28 6 6
                                    

Jungkook Bay Bonbonun kurtulmasına sevinerek odasına doğru yürümeye başladı. Yine Han Seojun un kötü şakalarından biriydi. Odasındaki kata giderken annsinin odası dikkatini çekti.
Normalde kapısı her zaman kapalı olan oda bu sefer açıktı ve içerisi harabe gibiydi.

Kafasını uzatıp içeriye baktığında şaşırmıştı. Heryer heryerdeydi ve annesi odasının ortasında saçı başı dağınık bir biçimde oturuyordu.

Açık olan kapıya hafiften tıklayıp içeri girdi. Bayan Park kafasını kaldırıp Jungkooka ters bakışlar atarken sinirle ayağa kalktı.

"Anne bir sorun mu var?"

Bayan Park sert bir nefes alarak karşısındaki çocuğu parçalara ayıracak o cümleleri kurdu.

"Anne deme bana. Ben senin annen değilim. Utanıyorum senden! Yemeyip içneyip kendinimi pazarladın sürtük!?
Kim Taehyung benim olacaktı ama sen götü boklu bebek olan sen onu benden çaldın!!"

Jungkook şaşkın gözler ile annesini dinlerken bir yandanda burnu sızlamaya başladı. Ne ara aktığını fark etmediği göz yaşını hızla silerek konuştu.

"B-ben bir şey yapmadım. Ben kendimi pazarlamadım. Neler oluyor anlamıyorum."

Bayan Park sinirle Jungkookun yakasına yapışıp sarsmaya başladı.

"Bay Kim i nerden tanıyorsun. Ne ara tanıdında kuyruk salladın!?"

Jungkook şiddetle Bayan Parkın ellerinden kurtulup iki adım geriledi.

"Bahsettiğin kişiyi tanımıyorum!"

Bayan Park hızla çalışma masasından bir kaç evrak çıkartıp sallayark Jungkooka gösterdi.

"Bay Kim seni evlatlık almak istiyor. Sürtük. Otur şimdi çek çileni!"

Jungkook kocaman açtığı gözleri ile şaşkınca Bayan Parka bakmaya devam etti. Bir yandanda içini garip bir korku saçma bir heyecan basmıştı. Terleyen avuç içlerini altına giydiği tavşanlı pijamasına silerken derin derin nefes almaya başladı. Hızla odadan çıkarken arkasından bağırıp söven Bayan Parkı bile duymamıştı.

Hızlı adımlarla odasına geldiğinde çalışma masasına bıraktığı telefonunu alarak hızla Yoongiyi aradı. Telefon kısa süre sonra açılınca panikle hemen odasına gelmesini söyleyip Yoonginin suratına kapatmıştı telefonu. Bir yandanda internetten ünlü iş adamı Bay Kim diye aratarak tanımadığı kişiyi bulmaya çalışıyordu.

Karşısına çıkan ilk siteye girip okumaya başladı.

VVORD şirketinin genç scosu Kim Taehyung Pariste yeni bir şirket kurarak servetine servet kattı. Kim Taehyung şu ana kadar Taylant Kore Paris Türkiye Amerika Japonya İtalya ve Meksikada şirket zinciri kurarak bunu başaran en iyi genç girişimci ödülüne layık oldu.

Kim Taehyung yardım kampanyası başlatarak toplam on iki bin evsize yardım etti on sekiz bin kimsesiz çocuğun okul ihtiyaçlarını giderdi.

Kim Taehyung hakkında yapılan haberler karşısında bir açıklama yapmadı. O kadan sevgilisimiydi yoksa Kim Taehyung tek gecelik mi takılıyor? Akıllarda deli soru.

Ünlü genç iş adamı Kim Taehyung genç evlat edineceğini duyurdu. Bunu duyan insanlar ikiye bölündü. Bazısı cinsel ihtiyaçları için kullancak dedi bazısı onu eğiticek dedi. Kim Taehyung hâla bir açıklama yapmadı.

Kim Taehyungun bugün yaptığı açıklamada iki genç evlat edineceği ve onları okutup eğiteceğini söyledi. Herkes sabırsızlıkla o iki gençi merak ediyor.

 ANGEL FALLING INTO HELL•TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin