Herkes hoş geldii
Bu bölüm, önceki bölümün devamıdır.
Yorumlarınız benim için çok değerli.
Satır arası yorum bırakmayı unutmayın 🤍
***
Gece son hızıyla devam ediyordu. Bu gece sabah olmayacaktı. Şimdiye kadar bir problem çıkmamıştı. Bu güzel bir şeydi.
Ben ise hâlâ şarkı söylemeye devam ediyordum.
Barış'ın burada olması benim için iyi miydi kötü müydü bilmiyorum.
Keskin bakışlarını üzerimde hissediyor ama inatla ondan tarafa dönmüyordum.
Enes, bana bakarak bardağını kaldırdığında ben de ona havadan öpücük gönderdim.
Şu hayatta asla kaybetmek istemeyeceğim iki insandı Yağmur ve Enes.
Eğlence kaldığı yerden devam ederken, biz de kendimize bir içecek molası vermiştik. Arkadan haraketli bir parça açtılar. Ben de bu anı fırsat bilip hemen sahneden inip bizimkilerin yanına geldim.
Yağmur ve Enes hemen ayağa kalkmış ve beni alkışlamaya başlamışlardı. Ben de kendi etrafımda döndüm ve ellerimi çenemin altında birleştirip sevimli olduğumu düşündüğüm bakışlarımı gönderdim.
Bu akşam parlamak istiyordum ama bu kadarı bana da sürpriz olmuştu.
"Nasılım ama?"
"Harikasın sen harika." Yağmur'a dönüp göz kırptım.
"Buğlem kızım, sen var ya sen.." Enes, dayanamayıp beni kendine çekip sarıldı. Kıkırdadım.
"Sen muhteşem bir şeysin. Bu gece bizim için çok önemliydi. Yaptığın şeyin, bende nasıl bir değeri olduğunu bilemezsin."
Gülerek ellerimle omuzlarına vurup geri çekildim. "Biraz daha övsene beni." Ellerimle kulaklarımı gösterdim. "Duyamıyorum, çok ses var."
"Şapşal." Yağmur, bir yandan bize gülüyor bir yandan bana bir viski dolduruyordu. Kristal bardağa biraz viski koyduktan sonra bana uzattı. Tek dikişte içkiyi bitirdim.
Boğazımdan geçen bu hafif yanma hissini seviyorum.
"Selam gençler."
Barış daha fazla orda olmaya dayanamamış olmalı ki, yanımıza gelmişti.
Biz ayrıldıktan sonra, Yağmur ve Enes'in onunla görüşmelerine asla karşı çıkmamıştım ki zaten buna hakkımı yoktu.
Barış'ı benimle tanımamışlardı zaten. Biz dördümüz güzel bir ekiptik.
"Oo kardeşim, hoş geldin." Enes, elini havaya kaldırdı. Barış'ta karşılık olarak elini kaldırdı ve erkekçe selamlaşıp sarıldılar. Gözlerimi devirmemek için zor durdum.
"Barış, hoş geldin."
"Hoş bulduk, Yağmur." Yağmur'da Barış'la sarıldıktan sonra, Barış bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp İddia
Teen FictionSeni severdim ve sana rağmen Yine severdim, dar ağacı ip boynumda'