Öncelikle herkes hoş geldii
Sana Bir Gün Anlatırlar adlı kurgumu yayımdan kaldıracağımı söylemek istiyorum. Kafama oturmayan bazı yerleri değiştireceğim ve tekrar yayımlayacağım.
Bu ne kadar sürer bilmiyorum ama, en hızlı şekilde düzenlemeye gideceğimi bilmenizi isterim. Teşekkürler 💌
Satır arası yorum bırakmayı unutmayın🤍
***
3 gün sonra
Rize'ye geleli üç gün olmuştu. Bu üç gün içinde taş üstünde taş bırakmamış, sabahlara kadar gezip eğlenmiştim.
Bi ton alışveriş yaptım. Yetmedi online'dan da alışveriş yaptım. Şunun şurasında belki 1 ay daha iznim vardı. O kadar kıyafeti napacağımı gerçekten bilmiyorum. Kartın içindenden geçtim diyebilirim.
Bu arada giymediğim, kullanmadığım bir çok eşyamı da ayrı ayrı ayırdım, tek tek paketledim. Bunlar ihtiyaç sahiplerine gidecek olan şeylerdi. Ben kullanmıyorsam, ihtiyaç sahibi olan birileri kullansındı.
Bu akşam, Yağmur ve Enes'le buluşmak için sözleşmiştik. İkisi de liseden arkadaşlarımdı. Hiç kopmamıştık. Onları gerçekten çok seviyorum!
Enes'lerin yarı cafe yarı bar olarak işlenen bir işletmeleri vardı. Gündüz 19.00'a kadar cafe, 19.00'dan sonra ise bar olarak işletiyorlardı. Ve bugün buranın 15. Yıldönümüydü.
Rize'nin en büyük ve en işlek işletmesi burasıydı. Bu yüzden Ahmet Amca, cafede bunu kutlamak için bir organizasyon hazırlatmıştı.
Çocukluğumun bir kısmı burada geçmişti. Bu yüzden buranın benim için değeri çok farklıydı. Derslerden kaçıp buraya gelirdik, acıkırdık yine buraya gelirdik. Toplu performans ödevi mi var, sunumumuz mu var, adres direkt burasıydı.
Canlı müzik, eğlence, sınırsız alkol ne ararsak vardı bu gece. Ben de bunun için dolabımın karşısına geçmiş ne giysem diye bakıyordum.
Siyah, boyundan bağlamalı payetli elbisemi elime aldım. Mini bir elbiseydi. Derin bir göğüs dekoltesi ve sırt dekoltesi vardı. Elbiseyi askısından tutup, aynadan kendime çevirdim. Gayet güzel duruyordu. Gülümsedim.
Abartıyı her zaman sevmişimdir. Girdiğim her ortamda mutlaka dikkat çekmem gerekiyordu.
Elbiseyi hızla üzerime geçirdim. Makyaj masamın önüne geldim. Yeni aldığım takılarımı masaya döktüm. Uzun gümüş taşlı küpelerimi hemen kulaklarıma taktım. Başımı hafif salladım. Küpe takmaya bayılırdım.
Hızlıca parlak bir makyaj yaptım. Gözlerime açık renk bir far uyguladım ve üzerinden simle geçtim. Jilet gibi bi eyeliner çektim. Eyelineri çekerken hiçbir zaman sıkıntı yaşamıyordum. Çoğu genellikle tekte oluyordu ve bu yüzden kendimi şanslı hissediyorum.
Rimel sürmedim çünkü kirpiklerime daha yeni lifting yaptırmıştım. Cilt makyajımı da hızla yaptım. Dudağıma da kırmızı bir ruj sürdüm. Kırmızıyı gerçekten seviyorum.
Kumral saçlarımı önce düzleştirdim. Saçlarımın yarısını yukarıdan sıkıca topladım ve yapıştırdım. Uçlarını da hafifçe dalgalandım ve artık kısmen hazırdım. Geriye sadece çanta ve ayakkabım kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp İddia
Ficção AdolescenteSeni severdim ve sana rağmen Yine severdim, dar ağacı ip boynumda'