•Bu şekilde yazılanlar İngilizce 🎃
•Bu şekilde yazılanlar İtalyanca 👾
•Normal yazılanlar Türkçe konuşmalardır 😴
•Vote vermeyi ve satır arası yorumları unutmayalım 🙌🏻•İyi okumlarr 🩵
İlk defa bir bölüm şarkısı koyalım o zaman
~Teoman~> İstanbul'da Sonbahar3 Saat sonra;
Yanımıza doğru bir Doktor adımlıyordu, onun yavaş adımlarını gözlerimle takip ettim. Alphan Bey'in önünde durunca gözlerimi kaldırdım.
"Buyurun Alphan Bey."
Doktor bir zarf uzatmıştı, içinde tüm hayatımı değiştiricek sonuçlar vardı. Alphan Bey teşekkür ettikten sonra doktor gitti, Alphan Bey bana döndü.
"Hazır mısın? Tüm sonuçlar burada yazıyor."
Kafamı salladım, ellerim titremeye ve soğumaya başlamıştı. Streslenmiştim.
Zarf açıldı yavaş yavaş, gerçekten yavaş mıydı yoksa ben stresten mi öyle hissediyordum bilmiyorum.
İkimizde kağıdı okumaya başladığımızda en altta sonuç yazıyordu
Belinda Valenti, %99.09 İhtimalle Alphan Erez'in kızıdır.
Gözlerim dolmuştu, ikimiz birbirimize baktığımızda onunda gözleri doluydu. Bana sarılmaya kalktığında oturduğum sandalyeden fırladım adeta.
"Belinda? Neden, neden kaçıyorsun benden?"
Artık iyice ağlıyordum.
"Ben bir erkeğe temas edemem."
O da ağlıyor bir yandan benimle konuşmaya çalışıyordu.
Korkaksın kızım sen diyordu iç sesim, hayatta ki ikinci akrabanı da kaybedeceksin diyordu.
"Tamam sarılmayalım, yeter ki uzak durma benden. Göreyim güzel gözlerini."
"Hastanede sana ne demiştim hatırlıyor musun? Eğer babamsan hesaplaşacağımız çok şey var, ben sana çok kırgınım."
Bir suç işlemiş gibi baktı gözlerime.
"Haberim yoktu senden." Dedi acılı sesle
"Yalan söyleme!" Yılların acısı şimdi çıkıyordu.
"Her şeyi anlatacağım sana yemin ederim, şimdi gel benimle dışarı çıkalım."
İkimizde özlemle bakıyorduk, benim gözlerim de kırgınlıkta vardı.
Önden hızla ilerlemeye başladım, arkamdan geliyordu adım seslerini duyuyordum.
Dışarı çıktık "Evet dinliyorum?" Derken ayağımı yere hızla vuruyordum
"Kızım önce bir otursak."
"Anlatır mısın artık?"
"Tamam tamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Gölgesi
Fiksi Remaja"O, tam da benim yazmak istediğim bir şiirdi..." Yanlış çizilmiş bir kader, bir ailenin yıkımına neden olabilirdi. Hiç bir yara, bir yarayı iyileştirmez kabuk tutar. Acı geçer iz kalır. Bunca zamandır her işini kendi halleden bir kız şimdi nasıl alı...