Rozdział 8

28 3 0
                                    


- ZOSTAW JĄ!

Była to Okami. Trix szybko się odsunął od Mun z zaskoczenia

- Matko jedyna Okami nie sraj tak - mruknął

- ZAMKNIJ RYJA OKAMI! - ryknęła Mun - Trix może mnie dotykać i nic ci do tego!

Trix się oblizał

- Ale... - Okami nagle westchnęła - chodź

Zaprowadziła ją w krzaki

- Posłuchaj Mun...

- Nie chcę cimcirimci! - krzyknęła nadal wkurzona Mun - zostawiłaś mnie na śmierć!

- Ja... z resztą Mun później to załatwimy. Chodzi teraz o co innego

Mun się zdziwiła, że aż zapomniała o swoim gniewie

- Mówiłaś że znasz Nubka. Skąd?

Mun opowiedziała Okami historię o Klanie Zacimiennego Słońca. Z wyrzutem sumienia uświadomiła sobie, że zapomniała o swoich Munłapkach. Głupia simpowatość!

- Posłuchaj Mun - zaczęła Okami po krótkiej chwili milczenia - Kiviłapki też mają problem z Nubkiem i nie umiemy go rozwiązać. Żurka jest ślepa na zachowanie swojego pomocnika, więc u Żurkołapkach nie mamy pomocy. Nie wszystkie Kiviłapki cię lubią, więc mogę jedynie zaproponować... abyśmy urządzili spisek. Spisek osób, które mogłyby się zjednoczyć, aby raz na dobre pozbyć się Nubka i jego ekipy. To...

- Nie! - przerwała jej Mun - Nie! Nie! Nie! Zjednoczyć?! Zostawiłaś mnie na śmierć! Nienawidzę cię i nigdy nie weszłabym z tobą w współpracę! Już wolę o to poprosić o to Trixa, on... przynajmniej mnie kocha!

Okami spojrzała na Mun zraniona jej słowami. Poczuła jednak furię po chwili

- Ach tak? - parsknęła - Dobra! To se do niego idź! Powodzenia! Może będziecie mieli początek planu, gdy mój spisek w końcu pokona Nubka! Wcale mi nie zależy, abyś to ty mi pomogła!

Okami odeszła, zostawiając Mun wkurzoną

KARMA JEST SŁODKA ~ Mun i przyjaciele (Tom 1)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz