chapter 12

128 6 5
                                    

⬛⬛⬛

woh usay pehlay shopping maal le ke aaya aur is ke liye is ki jism  ke hisaab se kapray Lainey laga

    *Arrey mere paas itnay saaray kapray hain aur kapron ki zaroorat nahi hai aap kyun bekar mein –apne paisay barbaad kar rahay hain.
  rooh ko be car mein itna kuch khareed na bilkul  acha nahi lag raha tha .

* baby tum pay kharch karne se mere paisay barbaad nahi hotay tumahray liye to kamata hon.
      Meer ab sab kuch tumhara hai. is ke gaal par chutki kaatetay hue kaha.
     phir shopping mein masroof ho gaya is ne sab kuch apni pasand kaliya......

*
*
*

is bag ka mein kya karoon gi. mein nahi uthaati yeh purse wagerah. mat uthao lekin paas hona chahiye. usay aurton ki shopping ka ziyada tajurba nah tha is ke haath mein jo araha tha woh khareede ja raha tha. mein usay kahin rakh kar bhool jaoon gi rooh ne apna mazaaq uraya .

ba baba yeh bhi achi baat hai tum aisa karo tum mujhe –apne gardann me lagalo  tum jahan jao gi mein usay utha kar peechay peechay aaon ga .

Yaram aap ko kya ho gaya hai aap pehlay to aisay nahi the. yaram ki is terhan ki baatein rooh ko confuse kar rahi thi.

deewana ho gaya hon tumhara. tumhara saya ban ke rehna chahta hon.....
*uf yeh shakhs izhaar ke muamlay mein kitna Ameer tha baat baat par –apne dil ki baat is se kehta tha .

rooh agar tum ne naakhun khanay nah chhorey to mein tumhara khana piinaa band kar dun ga yaram is se

jab bhi koi mainey baat karta hai woh –apne naakhun khana shuru kar deti jabkay yaram ko is ki aadat se chirr honay lagi th thi....

mein nahi khati yeh to khud hi mun mein aajate hain woh masomiyat se boli......

***haan bilkul tumahray nakhunon ki to tangen hain jo –apne aap chal ke tumahray mun tak ajati hain ....

aaj ke baad tumahray haath tumahray mun meinna dekhu main  tumahray haath kaat dun ga.

dhamki detais ka haath pakar kar agay chal diya .

aap mere haath kaat deingay.

rooh ankhen tap tapati  poochnay lagi

Yaram  ne ghour kar dekha

matlab agar aap mere haath kaat deingay to mein khaoun gi kaisay kaam kaisay karoon gi khana kaisay bunun gi .

mein hon nah apni bewi ke saaray kaam –apne haath se karoon ga. agar aap ko mazeed aitraaz nah ho to hum lunch kar len. Yaram phir se is ka haath –apne haath mein le kar chalne laga

haan chalein waisay bhi aap ki jahrana  baatein sun sun kar mere pait ke choohay bhi khud kashi kar len ge .....

aur agar mein sach mein aisa jahrana nikla to yaram ne aik dam serious-hwa.......

to mein bhaag jaoon gi rooh hans kar boli bhaag kar dikhana jaan nah nikaal di to kehna haath ki girift sakht ho chuki thi. lekin kuch nahi boli bas is ke sath chalti rahi shayad Yaram ko yeh baat pasand nahi thi ke wahan se daur jane ki baat kere.....

⬛⬛⬛

dono ne hotel mein lunch kya yaram ne is ki pasand dish lagwayi. woh aaraam se khana kha raha tha is ki taraf dekh bhi nahi raha tha usay mukammal nazar andaaz kar chuka tha Yaram aap mujhse se naraaz hain. ....
rooh jo kab se note kar rahi thi ke woh is se baat nahi kar

raha poochnay lagi .

haan. woh mukhtasir sa jawab day kar khana khanay mein masroof ho gaya. sorry yaram mein aindah aisi baat nahi karoon gi aap plzzzz mujh se naraaz hon.......

ROOH-E-YARAMWhere stories live. Discover now