chapter 15

99 6 0
                                    

⚫⚫⚫

**mujhe Sharif bhai se baat karni hai aap mujhe un ka number mila kar de isne apna phone.....

Yaram  ke hawale karte hue kaha .....

**kya baat karni hai mere phone se kar lo .....

woh usey batana nahi chahta tha ke is ke phone mein iske ilawa sab number bock hain......

mujhe inhen challenge dena hai.....

rooh ne sochte hue kaha .....

**rooh yeh koi waqt hai challenge daine ka tum subah is se baat karna. Yaram ne phone wapas rakhte hue kaha...

**nahi na aap mujhe abhi phone mila kar den abhi mein un se baat karoon gi.....

is ne ziddi andaaz mein kaha to yaram  Sharif ko phone karne laga ...


woh khud bhi nahi samajh parha tha ke aakhir woh is ki har baat ko kyun maanta hai. is ne phone mila kar phone is ke hawale kar diya .

**haan devil bolo Sharif ne kaha...



**Arrey mein hon rooh mein ne aap ke liye challenge soch liya hai rooh ne kaha to yaram bhi dilchaspi se dekhne laga .

bolo pyari behna konsa challenge hai. ..?

Sharif bhi excited ho kar puchne laga .

**aap ko pata hai hamaray ghar ke rastay mein aik hotel aata hai .

**pyari behna tumhare ghar ke rastay mein aik nahi balkay bahut se hotel atay hain kon se hotel ki baat kar rahi ho tum .......

**aik minute mein pooch kar batati hon .

Yaram hum us raat kahan gaye thay khana khanay ke liye woh usey intzaar karne ka bol kar yaram se poochnay lagi .....

allhaq alfandaq.

Yaram ne mukhtasir  hotel ka naam bataya.. 

allhaq alfandaq .....aap ko abhi isi waqt wahan jana ho ga....

lekin is se pehlay nah aap ko aap ke room mein jitne bhi bande hain nah matlab khizar bhai aur baqi sab un sab ke kambal chori karne hon ge....

chori ladki tum mujh se chori kirdaar hi ho woh bhi khazane nahi balkay kambal woh acha khaasa badmaja hwa.....

      magar is taraf yaram ke dimple numaya honay lagey thay woh jaanta tha woh kya karne wali hai .......

***challenge qubool kar rahay hain ya nahi. ..? woh usey challenge ki topi pehna kar najane kya karne wali thi .........

**theek hai pyari behan agar yeh challenge hai to mein usey qubool karta hon .......

Sharif ne yeh keh kar phone band kiya .....

     is flat mein bahut saaray ladke  rehte thay jo takreeban sab hi un ke sath kaam karte the ......

Sharif chori se baari baari sab ke bistar ke qareeb gaya aur puri safai se sab ke

oopar se kambal nikaalne  laga ......

heater bhi chalne ki wajah se kisi ne mehsoos bhi nah kiya ......

8  kambal is ke qabzey mein aa chukay thay is ne jaldi se apni gaari mein daale aur hotel ke rastay chal diya .....

phir wahan pahunch kar yaram ke phone par rooh ko phone kiya .

woh to kab se intzaar mein baithi thi fauran phone  uthaya ....

**ab kya karoon pyari behna hotel ke andar chala jaoon mein.??

ROOH-E-YARAMWhere stories live. Discover now