3. Capitolul. 3

10 4 0
                                    

Zombi veneau și ei din urmă elevilor iar unul dintre ei sări asupra lui Hannah. Fata stătu nemișcată din cauza fricii. Chear înainte ca mutantul să îi rupă fața cu dinți Taesan sări peste el îndepărtându-l de pe fată. O ridică și se urcă amândoi pe mese încercând să spargă geamul pentru a sări afară împreună cu ceilalți supraviețuitori. Aceștia fug în școală căutând un loc unde să se adăpostească.

Nini și Leehan încă fug pe coridoare încercând la rândul lor să găsească un adăpost. Aceștia intră grăbiți în școală fugind cu toată puterea. Aceștia se întâlnesc cu Hannah și Taesan ducânduse toți în clasă lor unde mai erau colegi. Când intrară Soen le îmbrățișează pe cele două verișoare.
Taesan se uită pe geam văzând haosul de afară.

Jay: Ce naiba a fost și asta?
Taesan: Cred că e o invazie zombie.
Jay: E ca în filme?
Taesan: Uităte pe fereastră, vorbesc serios "Suntem morți cu toții".

Între timp la spital.

Salvarea a ajuns la spital. Șoferi scot targa pe care se află Nayeon ducând-o într-un salon. Doctorițele o consultau când dintr-o dată fata rupe funia și sare la gâtul doctorilor. Nayeon fiind infectată complet iese din salon atacând oameni de-acolo.

~ Într-un colț al clasei se afla Soen, se juca cu degetele puțin speriată. Woonhak când o vede se așează lângă ea, o ia de mână și îi spune.

Woonhak: Totul va fi bine, o să vezi.

Apoi o ia într-o îmbrățișare apoi răsună vocea Hanei.

Hannah: am găsit un telefon

Toți se ridică și merg lângă fată. Taesan ia telefonul și sună urgent la poliție. Când băiatul le-a povestit polițiștilor nimeni nu la crezut închizândule apelul.

Taesan: Cred că facem glume. Spuse dezamăgit.  Nu o să vină nimeni.
Hannah: Ba da, am o idee

Spune fata și ia telefonul sunând încă o dată

Poliția: Alo, da, cu ce va putem ajuta?
Hannah: Îl caut pe domnul Chang-taesang, este tatăl meu.
Poliția: Acum e de servicii la pompieri, ce aveți de discutat cu dumnealui ?
Hannah: Ămm...păi este un incendiu la liceul Ro-Sam.
Poliția: Ok am înțeles acum vom trimite un echipaj.

Apel încheiat*

Hannah: Vor veni imediat ajutoarele.

Dintr-o dată cineva bocăni în ușă, era un profesor. Elevi deschid ușa și îl lasă să intre.

Profesorul: Sunteți bine cu toți ?
Taesan: Da, dar dumneavoastră? Ați fost mușcat?
Profesorul: Nu, nu cred.

Atunci profesorul grăbit mută băncile în fața uși și ceilalți începu să îl ajute. Soen se duce la Hannah și o ghiontește.

Soen: Ai văzut?... Uităte la brațul profesorului.

Hannah se uită curioasă de la depărtare și observă mușcătura de pe brațul profesorului.

Hannah: Brațul profesorului. Spune auzind toți uitânduse la brațul respectivului, văzând și el însuși că este mușcat.

Soen: Ați spus că nu ați fost mușcat.
Profesorul: Nu am observat, vă jur.
Soen: Pleacă!
Profesorul: Dar... Dar voi nu știți prin ce am trecut că sa pot ajunge aici.
Soen: Pleacă! Țipă fata.

Profesorul se uită spre ieșire apoi sindroamele se păreau că își făceau efect. Nasul începu să sângereze, ochi să se înroșească iar corpul să tremure. Toți se îndepărtează când deodată profesorul infectat sări peste eleve. Taesan se repezi și îl împinse cu o bancă, acesta când sa ridicat băiatul la blocat între perete și bancă. Leehan sări și el în ajutor pentru al ajuta.

"Nu vreau să mor"

Spune o elevă care era întinsă pe jos tremurând și ștergând uși sângele care îi curgea din nas. Se părea că a fost și ea infectată. Elevi neavând ce să facă se gândi să schimbe camera așa că ieșiră toți în fugă. Dae-su unul dintre elevi luă un geam și începu să atace zobi care le apăreau în cale tinerilor. Când au găsit o camera sau adăpostit acolo. Taesan, Woonhak, Woojin și Sungho baricadează ușile.

Hannah: Dar... Leehan unde e ?

Taesan se întoarce.

Taesan: A rămas în urmă.
Hannah: Și acum unde e?
Taesan: Habar-nam. Spuse trist

Nini când auzi se uită printre zombi care treceau asigurânduse că Leehan nu este infectat. Hannah și Soen erau la geam vorbeau.

Soen: Eu cred că te Taesan te plece, se comportă ciudat când vine vorba de tine.
Hannah: Nu cred asta, tot timpul își bate joc de mine.

Soen o ia de mână pe Hannah.

Soen: O să vezi. Spune fericită
Hannah se încruntă puțin.

Hannah: Soen, de ce ești fierbinte ?

Îi ia mâna punând-o pe obraz. Mâna fetei era fierbinte. Soen se uită speriată amintind uși că a fost mușcată când veneau spre noua ascunzătoare.

Soen: Sunt bine. Nu am fost mușată

Începu să îi curgă sânge din nas. Fata se șterge și se uită în oglindă.

Woonhak: Ești bine ?

Soen se întoarce spre Hannah

Soen: Sunt bine, nu ? Voi rămâne cu tine,nu? Începu să tremure. Mă voi întoarce

Spuse plângând iar Hannah o ia în brațe.

Lili: Ce face? Luați-o de lângă ea!

Țipă fata iar Taesan se repezi și o trase pe Hannah de lângă vara ei. Hannah încerca să meargă la ea dar Taesan o ținea de braț. Soen se uită câteva secunde la vara ei apoi cade la pământ începând să își miște corpul de parcă nici nu avea oase. Infectată se ridică și se repezește spre Hannah. Din nou Taesan ia un scaun împingând-o pe Soen pe geam. Acesta spărgânduse. Eleva infectată se ținu de pervaz încercând să urce. Hannah se duce și o prinde de mână pentru a o trage. Lacrimile inse făcu vizibile pe obraji și ne mai având putere o scapă pe Soen din mâini căzând la pământ printre miile de infectați.














Hey scuze că a fost așa scurt, voi încerca să îl fac mai lung pe celălalt.  Pupi bye 💋 ❤️

Suntem morți cu toții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum