Assalamualaikum and hi.
Lama betul Sya menyepi dan menghilang. Sya ada cuma tak sempat nak munculkan diri dalam dunia ni selepas selamat melahirkan Baby Girl pertama Sya. Alhamdulillah. Dua dua sihat dan baik-baik saja. Baby pun dah beberapa bulan dah usia dia. Sekarang, slow slow Sya tengah nak start balik cuma akan slow sangat sebab dah ada Budak Gedempol ni. Tak selalu boleh menulis. Hehe.
Okay back to our topic.
Sya beribu-ribu minta maaf dekat semua reader and buyer yang nak beli Ebook : Kau Curang. Phone untuk urusan pembelian Ebook rosak. Sya akan tukar kepada nombor lain untuk urusan tersebut.
Siapa yang masih berminat nak beli Ebook, boleh WhatsApp Sya nombor dekat bawah ataupun boleh tekan links dekat Profile Sya, Sya dah sediakan links dekat sana.
Sepertimana korang dah baca dekat previous post. Harga Ebook dah kembali kepada asal ye.
NORMAL PRICE : RM12.00
PAGE : 187
WHATSAPP : 019 - 920 6906 (LINKS DAH SEDIAKAN DEKAT BIO)
EDARAN FILE : 24 JAM SELEPAS MEMBUAT PEMBAYARAN. SEKIRANYA SUDAH MELEBIHI 24 JAM MASIH TIDAK MENDAPAT EBOOK TERSEBUT, ANDA BOLEH INFROMKAN KEPADA KAMI SEMULA.
TEMPOH JUALAN EBOOK : BUAT MASA SEKARANG, JUALAN EBOOK MASIH DIBUKA SEHINGGA DIBERITAHU KEMUDIAN. JADI JANGAN SEGAN SILU UNTUK WHATSAPP SAJA UNTUK PEMBELIAN TERSEBUT.
*KALAU ADA YANG TINGGALKAN KOMEN DI RUANGAN KOMEN TU, MAAF YA, SYA TERSANGATLAH JARANG BACA KOMEN SEKARANG. HANYA BETUL-BETUL ADA MASA TERLUANG JE SYA AKAN BUKA DAN BACA. KALAU ANDA SEMUA NAK CEPAT, BOLEH WHATSAPP JE YA.*
Sekali lagi Sya ingin memohon maaf andai Ebook ini tidak dapat menepati citarasa anda semua. Kerana saya hanyalah seorang penulis yang biasa-biasa saja. Masih mempunyai banyak kelemahan dalam dunia penulisan ini. Janganlah anda mengharapkan jalan cerita saya gah seperti Ebook dan Novel di luar sana.
Jika anda mempunyai komen dan kritikan mengenai penulisan saya, dengan berbesar hati saya menerima segala komen dan kritikan daripada anda. Tetapi, jagalah bahasa dan adab anda semua.
XOXO,
SyaMohammad
YOU ARE READING
EBOOK : Kau Curang
RomanceFathia dan Hakimi adalah pasangan suami isteri yang telah berkahwin selama 2 tahun. Tapi, selama 2 tahun perkahwinan itu, mereka berdua tidak dikurniakan cahaya mata. Itu membuatkan Hakimi percaya kalau Fathia mandul. Tanpa berfikir panjang, Hakimi...