1. Chapter: 𝐇𝐨𝐭 𝐬𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫 𝐧𝐨𝐨𝐧 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐑𝐮𝐬𝐬𝐞𝐥𝐥 𝐑𝐨𝐚𝐝.

85 5 5
                                    

𝐔𝐬𝐞 𝐦𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

𝐔𝐬𝐞 𝐦𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭.
𝐁𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭𝐬.

︶꒷꒦︶ ๋࣭ ⭑︶꒷꒦︶ ๋࣭ ⭑︶꒷꒦︶ ๋࣭ ⭑︶꒷꒦︶ ๋࣭ ⭑


𝐌ěli co do činění s jedním z nejhorších sériových vrahů, jaký kdy terorizoval stát Washington. Počet obětí, jež mu kriminalisté připisovali, stále rostl. Těla byla zakopána po celém západním pobřeží. Nalezené ostatky patřily vždy mužům, převážně třicátníkům. Vrah své oběti omráčil anestezií a následně s chirurgickou přesností vyoperoval srdce z hrudního koše. Ránu pečlivě sešil, jako by na tom záleželo. Jako by tím svému zvrhlému činu dodával na humánnosti. Ano, zavraždil patnáct lidí, ale alespoň je pohřbil v důstojném stavu. Sešité, oblečené a jinak nezraněné. Ani jedna z dosud provedených soudních pitev neprokázala žádné známky mučení. Žádné zlomeniny, naraženiny, poškození svalů... nic takového. 'Jen' chybějící srdce. A méně než čtvrtinu krve v oběhové soustavě.

Velmi malé procento washingtonských sériových vrahů cílilo na muže. Drtivá většina vrahů se zaměřovala na ženy, mladistvé a děti. Na snadnou kořist. Dospělý muž se nedá považovat za snadný cíl. Drtivá většina sériových vrahů jsou únosci a predátoři. Vraždí pro ukojení své zvrácené touhy. Znásilňují a týrají. Tento ne. Tento pachatel byl jiný. Jeho motiv byl nejasný. Média jej začala nazývat The West Coast Heart Ripper. Psali: Poprvé v ulicích řádí sériový vrah, ale ženy a děti se nemusejí bát vyjít v noci ven.

Trhači srdcí zřejmě nezáleželo na mediální popularitě. Nezanechával po sobě hádanky. Neposílal zašifrované vzkazy novinářům. Z jeho spárů se nedostal jediný přeživší, jenž by vypovídal. The West Coast Heart Ripper unikal spravedlnosti přes dvacet let.

Všichni se tomu případu snažili přijít na kloub. Jako nejlogičtější vysvětlení se zdála mafie. Nelegální prodej lidských orgánů. Vrah prokazatelně nejevil zájem o nic jiného; vyjmout srdce a nechat tělo být. Dělal to tak zručně. Tak zkušeně. Jako by to byl byznys. Ale proč by si bral pouze srdce a ne zbytek cenného zboží? To nikomu nedávalo smysl. Mafie je organizovaná a má spoustu členů. Možná byl Heart Ripper pověřený zajišťovat právě takový materiál svým nadřízeným - dospělá mužská srdce. Ale ani to stále nevysvětlovalo, proč by se pak zbavoval všeho ostatního. To by byl asi ten nejhloupější mafián, o jakém detektivové kdy slyšeli. Jako by si zloděj z otevřeného sejfu nabral plné kapsy peněz a vyhodil zlaté šperky.

Kromě toho, dnešní mafie jistě maskovala důkazy opatrněji. Určitě se její členové nevláčeli s lopatou přes celé západní pobřeží. Nejspíš mrtvoly spalovali. Gideon protrpěl při nejmenším patnáct minut posloucháním o industriálních pecích velkých jako dospělý muž, do kterých kalifornská mafie údajně zavírala své nepřátele. Jeho kolega mu z neznámých důvodů detailně popisoval, jak taková smrt probíhá.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 30 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Bête Noire: The White Butterfly and The Lost PrinceKde žijí příběhy. Začni objevovat