•Bad Day's

220 18 0
                                    

2 gün sonra,

Bu odanın içinde deli gibi hissediyordum eminim Liam beni kurtarmak için her hangi birşey işe uğraşıyordur..Kimseyi arıyamıyordum..Sadece bu karanlık odanın içinde çürüyüp öleceğim..ilgilenecek bir telefon bile yoktu veya Kafamı karıştıracak birşey babam onu da almıştı aynı nefretimi aldığı gibi..Tam iki gündür yemek yemiyordum açtım ama o adamdan gelecek hayır düşmanımdan gelsin..bir anda kapı açıldı..Annem gelmişti onu gördüğümde çok mutlu olmuştum.

Hemen ayağa Kalktım annem bana uzunca baktı ve Kafamı avuçlarının arasına Aldı.."Ah,Zayn..Kendi başını sadece aşkla belaya sokan Zayn?" Dediğinde acıdığını anlamıştım.."Anne,Beni lütfen Liam'a götür.." Derken istemsizce ağlamaya başlamıştım..Annem parmak uçlarıyla göz yaşlarımı silerken konuştu."ilk önce sana bir telefon vereceğim..Liam'ın sana bakacağından emin ol.." Dediğinde anneme hak vermiştim çünkü Liam beni istemezse sokakta kalabilirdim..Annem bana bir telefon verdi ve odadan çıktı bu telefonu babamdan saklamam gerekiyordu..Numarayı çevirdim telefon çalmaya başlamıştı ve her "düüüt" sesinde kalp atışlarım hızlanıyordu hem Liam için hem de her an babam gelirse yakalanacağım için..

"Alo,kimsiniz?" Diye sorduğunda derin bir nefes aldım ve "B-Ben Zayn.." Dediğimde heyecanlanmıştı "ZAYN NERDESIN NASILSIN NAPIYORSUN????" Diye aniden hızlıca soru sormaya başlamıştı.."Evet,iyim ama bi odanın içinde burda ölücem Liam :(" dediğimde nefes hışıltısı geldi ve "2 gündür seni arıyorum ama açmıyorsun.." Dediğinde hemen babamın naptığını anlattım ona küfür etti ve özür diledi ama buna gerek yoktu o bunu hak ediyordu.."Seni kurtarıcam Zayn.." Dediğinde derin bir nefes aldım ve "Güneşi ve ışığı,dışarıyı gördüğümde ne yapacağımı merak ediyorum Liam.." Dediğimde ağlamaya başlamıştı..burnunu Çekerek konuştu "Seni bu akşam kurtaracağım Zayn.." Dediğinde çikolata almış çocuk gibi sevinmiştim.. "Seni seviyorum Zaynie.." Dedi ve telefonu kapattı..Şuan sadece bu geceyi beklemem gerekiyordu..Kız kardeşim Waliyha odaya girdi ve ona sıkıca sarıldım.."Bundan sonra görüşemezsek fazla özleme.." Dediğimde kaşları çatık bir şekilde sordu "Neden ki??" Dedi ve ona uzunca baktım.. "Yaşamamı istiyor musun?" Diye sorduğumda yüzünün ifadesi daha da tuhaf olmuştu"Evet istiyorum da..Hâla anlamadım" diye cevapladığında kardeşimin kesinlikle ablama benzediğini düşündüm.."Babam beni bu odaya hapis etti..ve kurtulmak istiyorum Liam beni kurtarıcam ama Sakın şşşşşşşşş kimseye söyleme de kurtuluyim.." Dediğimde bana baktı ve sarıldı "Seni seviyorum abi.." Dediğinde ona benimde onu sevdiğimi söyledim ve odadan çıktı..

Biraz geçtikten sonra babam odaya girdi ve bana bir Çanta fırlattı.."Buna eşyalarını topal gidiyoruz.." Dediğinde Gözlerim kocaman oldu ve "Ben gelmem ama sen istersen git.." Dedim ve bana o bakışı attığında.. Gözlerimi devirdim..

--- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

Ben geldiiiiiiiim..
Nabersiniz? Bu arada Bayramınız kutlu olsun..
Kutlu mu olsun öyle miydi..?
Neyse işte yb..
O kadar yazdım aslında erteliycektim de direndim..
Vote ve yorum unutmayın please..
Yeni hikayeye de bakın :D
Reklam yapak acık..
Neyse hadi bye..

psychology doctor and IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin