Liam ve ben kesintisiz ilişkiden sonra arabada uyuya kalmıştık. Bi anda duyduğumuz ses yüzünden irkildik ve uyandık. Bu araba kapısı sesiydi,Liam ve ben arabada üstümüzü giyindik ve arabayı da düzenledikten sonra sarı montlu ve sarı şapkalı tipi kayık bir Ada'm yanımıza geldi. "Gençler arabanıza noldu?" Diye sordu sanırım bu Liam'ın aradığı araba servisindendi. "Bilmiyorum sadece önden dumanlar çıkmaya başladı.." Diye konuştu uyuklayan Liam ve o tipi kayık Ada'mla beraber arabayla ilgilenmeyeni başladılar bense arada oturup somurtmayı tercih ettim.
Yarın saat sonra;
Arabanın sesi yüzünden uyandım ve arabanın çalıştığını gördüm,Liam ise arabayı sürüyordu. "Vaay o kadar uyudum mu?" Dediğimde Liam gülmeye başladı. "Neredeyiz?" Diye sordum "Az kaldı birazdan evde oluruz" dedi birazcık olsun rahatlamıştım,bundan önce hiç bu kaar yorulmamıştım. Biraz sonra Liam'ın bizim için ayarladığı eve geldik,şık ve iki katlı aşırı lüks bir villaydı. Ayakkabılarımın beyaz çoraplarımı açığa çıkarmasına izin verdim, ardından montumdan kurtuldum. "Buraya fazla alışma :)" diye sırıtan Liam montunu çıkarmakla uğraşıyordu. Neden alışmayayım ki? Bu biraz tuhaf hissettirmişti. "Neden alışmışyım ki? :/" dedim merakla keyifsiz bir şekilde cevap aldım "Bu şehirden hepten gidicez.." Dediğinde ciddili bir şekilde tuhaf oldum "A-Ama niye?" Diye sordum Liam ofladı ve cevap verdi "Çünkü öyle olması gerekiyor" dediğinde anlam veremiyordum sorun ne ki? Annem ve babamdan zaten uzağız. "Ama Harry,Louis ve Niall onları özlerim ben" dedim sinirle. Anlıyorum Liam'ın bakışlarını bu işin içinde birşey var,benden birşey saklıyor. "Benden ne saklıyorsun?" Dedim meraklıca "Sadece...hiçbirşey" dediğinde sinirim iyice bozulmuştu "Hayır benden bişey saklıyorsun!" Dedim yüksek bir tonla. "HAYIR!" Dediğinde sinirlendiğimi belli etmek amaçlı bulunduğum ortamı terk edip bahçeye çıktım. Sanırım biraz sigara içsem iyi olacak,diye düşünüp elimi cebime attım. Lanet olsun! Sigara evde kaldı, eve geri döndüm ve içeri girerken Liam'ın telefonla konuştuğunu duydum."Hayır ona henüz söylemedim" dediğinde şüphelendim ve onu dinlemeye devam ettim. "Öğrenirse gelmek istememesinden korkuyorum,biraz daha onsuzlupa dayanamam" dediğinde bunun ben olduğumu anladım. Bunu ona karşı kullanıncam. "Görüşürüz Anne" dedi ve telefonu kapattı. Hızla odaya girdim. "Eğer bana neden gideceğimizi söylemezsen kaçarım!" Dedim sanırım bu fikri pek çekici bulmamıştı,Kaşlarını çattı. Ayağa kalktı ve yanıma doğru yürümeye başladı."Dur,söyliycem" dedi ve ellerimi tuttu."Zayn,benim bir işim var ve burdan tayin edildim,o yüzden buradan gitmeliyiz" Dediğinde kötü olmuştum."Yani ben arkada-" dedim ve sözümü kesti "Zayn!,Benim ailem kuzenim arkadaşlarım burada,ama gitmeliyim" dediğinde Cidde'n onu anlamıştım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psychology doctor and I
Fanfiction''L:Zayn ? ne güzel değil mi hayat ?'' ''Z:Evet tatlım arkadaşlarımız ve ailemiz bir aradayız..'' derken odaya giren Darwin dikkatlerini çekmişti... ellerini arkasına koymuş birşeyler saklıyordu.... ''L:Darwin arkanda ne var?'' dediği an Darwin gü...