L:
Zayn televizyonun karşısında kafasını dizime koymuş uyuyordu..Onu uyandırmadan kalkmam ve aklıma koyduğum planı gerçekleştirmem gerekiyordu.. Elimle kafasını kaldırdım ve diğer elimle yastığı aldım yastığı kafasının altına koydum ve ayağa kalktım.. Neyse ki Zayn uyanmamıştı.. Uyandaydı bütün planım berbat olurdu.. Yukarıya çıkıp odaya girdim,kapıyı kapattım.. Telefonumu almak için elimi cebine attım.. -sikiyim- telefonum aşağıda kaldı.. Aşağı geri indim ve yavaş adımlarda salona girdim.. Zayn hâla uyuyordu.. Telefonumu aramaya başladım.. -nerde bu bok!- diye düşünürken telefonumun Zayn'in ve koltuğun arasında sıkıştığını gördüm..-ebenin..- koltuğun arkasına geldim ve elimi çok yavaş telefonuma uzatmaya çalıştım.. Yavaş hareketlerle telefonumu azcık da olsa hareket ettirebildim.. Zayn arkasını dönmeye hazırlanıyordu ki elimi hızla çekip koltuğun arkasına çömeldim.. 2-3 dakika sessizlik olduktan sonra yavaşça yukarı doğru kalktım.. Zayn uyumaya devam ediyordu fakat telefonuma daha da yakınlaşmıştı.. TANRIM çok dikkatli olmam gerekiyordu.. Koltuğun sağ tarafına geçtim ve elimi telefona uzattım.. Hızla telefonu aldım, Zayn'e baktım.. Uyuyordu.. -derin bir nefes aldı- hızla yukarı geri çıktım ve odaya girdim.. Harry'i aradım ve açmasını bekledim.. "Alo?" Diye seslendim "Liam, sen misin?" Diye sordu şunu fark ettim ki çok özlemişim.. "Evet benim.." Dedim bir dakika bile vermeden konuşmaya başladı.. "Nasılsın,iyi misin?,Zayn Nasıl?"
"Harry,nefes al.." Dediğimde birden sustu..
"Zayn iyi bende iyiyim,sen nasılsın? Diye sordum
"Bizde iyiyiz,Zayn'e selam söyle.." Dedi kendi kendime seninle konuştuğumdan haberi olsa söylerim..
"Tamam söylerim.. Şimdi sana Bişi diyim.." Dedim Harry korkmuş gibi sordu..
"Söyle Liam.."
"Bilet parasını veriyorum.. Sen herkesi topla yarın yani bu gece Los Angeles'a gelmelisiniz.." Dediğimde Harry yine endişelenmişti..
"Birşey mi oldu Lee?.." Dedi
"Hayır..Zayn'e küçük bir sürpriz yapıcam.." Dedim
"Hee,korktum sende niye korkutuyorsun..? -.-" dediğinde gülmeye başladım..
"Gülme!" Dedi
"Tamam..Hadi görüşürüz selam söyle herkese" dedim ve telefonu kapattım..
Aşağı indim Zayn'in kafasının altından yastığı aldım ve geri oturdum.. Elimle saçını düzeltim ve televizyonu izlemeye devam ettim..
-ERTESİ GÜN-
L:
Zayn benden önce kalkmış kahvaltı hazırlamıştı.. "GÜNAYDIIIN.." diye haykıran Zayn'e döndüm.. Hızlıca yanıma geldi ve kucağıma oturdu..
"Günaydın.. :)" Dedi ve Kocaman gülümsedi.. "Günaydın tatlım.." Dedim ve dudağını ufak bir öpücük bıraktım..
"Yüzünü yıka gel,kahvaltı hazırladım.." Dedi gülümsedim ve kalktım telefonumu yine cebime attım ve tuvalete girdim..
-tuvaltte konuşma yaptıktan sonra.."
Elimi yüzümü yıkayıp dışarı çıktım.. Zayn masada oturmuş beni bekliyordu.. "Ne zamandır tuvalete telefonla giriyoruz?" Diye sordu
-sıçtık- "cebimde kalmış.." Dedim
Gözlerini devirdi ve yemeye başladı.. Onunla beraber yemeye başladım..
Telefonum çalmaya başladı.. Arayan Harry'ydi -hassiktir..- "alo,efendim harry" diye açtım telefonu.. "Liam,biz geldik.." Dediğinde istemeden gözlerini Kocaman yaptım.. "İyi yaptın..kaça aldın?" Diye sordum "Liam,iyi misin?" Diye sordu "Evet,Zaynde yanımda.." Dedim
-salak..-
"Heeeeee,anladıııım.. Neyse biz otele gidicez akşamda dediğin restoranda olucaz.." Dedi tamam bu benim için yeterli.. "Tamam..hadi bay.." Dedim ve hızla telefonu kapadım..
"Ne diyo, ne almış?" Diye merakla sordu Zayn "yeni telefon.." Dedim "Hee, iyi yapmış.." Dedi ve yemeye devam etti..
-AKŞAM-
Zayn ile koltukta sarmaş dolaş oturmuştuk.. "Zayn,hadi bugün akşam yemeğini dışarda,ŞIK bir yerde yiyelim.." Dedim ve gülümsedim Zayn oturduğu yerde heyecanla doğruldu ve "Nereye gidicez?" Diye sordu tanrım çok tatlı gözüküyordu.. "Oldukça ünlü bir yere gidicez aklımda bi yer var..Yani bu yüzden oldukça şık olmalısın,mesela takım elbise giyebilirsin :)" dedim ve Kocaman gülümsedim.. "Hadi ama,takım elbise mi?" Diye lanet edercesine sordu.. Eğer ona evlenme teklifi edeceğimi bilse yeni takım elbise bile alırdı.. "Evet,tatlım lütfen benim için.." Dedim zorda olsa "pekala" sözünü duyabilmiştim.. Hızla yukarı çıktık ve üstümüzü giyindik.. Aynı anda ikimizde aynanın önüne geçtik ve birbirimize döndük.. Aynı anda "TANRIM çok tatlı olmuşsun.." Dedik ve birbirimize sarıldık...
Zayn saçlarını yapmak için tuvalete girdi.. Bense ondan önce aşağı inip Harry'i aradım.. "Alo,Harry ordasınız değil mi?" Diye sordum "Evet,siz nerdesiniz?"
"Geliyoruz,hadi kapat orda görüşürüz.." Dedim ve telefonu kapattım.. Parfümümü sıktım ve yüzüğü cebime koydum.. O sırada Zayn aşağı indi..
"Çıkıyor muyuz?" Diye sordu.. Gözlerinin içi parlıyor :')..
Neden bu kadar tatlı olmak zorunda.. "Evet.." Dedim kaşlarını çattı ve "neden bu kadar geç cevap verdin?" Diye sordu.. "Hiiç..neden bu kadar tatlı olmak zorundasın onu düşünüyordum.." Dediğimde gülümsedi ve kapıyı açtı..
Arabayı sürüyordum ve Zayn arabada çalan şarkıda kendini kaybetmişti.. Deliler gibi dans ediyordu..
Restoranın önünde arabayı park ettim.. Arabadan indik.. Restoran çok büyük bir yerdi ve bizim oturacağımız yerde şehir resmen ayaklarımızın altındaydı.. Harry'e geldiğimize dair mesaj attım.. Oturacağımız yere doğru yaklaştıkça kalbimin atışları hızlanıyordu..
------
BURDA BİRTİRİYİM BARİ :D
DİĞER BÖLÜMDE SÜPERLİ OLCAK CANLAR..
Ama yorum yapın.. -.-
Niyse bu bölüm de dudkurusu 'na gelsin.. BU ARADA MEDYADAKİ ŞARKI ZAYNİN DANS ETTİĞİ ŞARKI :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psychology doctor and I
Fanfiction''L:Zayn ? ne güzel değil mi hayat ?'' ''Z:Evet tatlım arkadaşlarımız ve ailemiz bir aradayız..'' derken odaya giren Darwin dikkatlerini çekmişti... ellerini arkasına koymuş birşeyler saklıyordu.... ''L:Darwin arkanda ne var?'' dediği an Darwin gü...