L:
Oturacağımız yer oda gibi bir yerdi restoran büyük olduğu için bunu herkesin içinde yapamazdım..
O yüzden oda gibi bir yer ayarlamıştım,bu sayede ışıkları kapatıp "SÜPRİZ" diye bağıracaklardı..
Kapıyı açtığım an elimle Zayn'in beline destek yapıp ilk onu odaya aldım.. O anda ışılar açıldı ve "SÜPRİİİİİİİZZ!" diye uzun süredir görmediğim herkes odadan fırladı..
Zayn ise şaşkınlıktan eli ağzında kalmıştı..
Herkes masaya oturdu.. Zayn hâla kendine gelememişti.Yemeğin ortasında ayağa kalktım ve tam Zayn'in önüne diz çöktüm.. Herkes kocaman gülümsemeye başladı Zayn ise henüz ne yaptığıma anlam verememişti.. Kutuyu cebimden çıkardım ve yavaşça kapağını açıp "Zayn Malik Her günü, her saati, her saniyeyi seninle beraber geçirmek istiyorum!,Benimle yaşlanır mısın?" Dediğimde Zayn 0.o aynen bu haldeydi şok olmuştu.. Bense hâla Zayn'den cevap bekliyordum.. "E-evet!" Dedi ve Ayağa kalkıp direk bana sarıldı..
"O Zaman düğün salonu ve geri kalan herşey bana ait" diye gururla yerinden fırlayan harry beni güldürmüştü..
"Peki.." Dedim ve Kocaman gülümsedim..
<<<<<ERTESİ GÜN>>>>>
Z:
Hâla ne olduğunu tam anlayamamıştım her saat harry ve Liam'a telefon geliyordu.. Ve yapılacak olan düğün için konuşmalar oluyordu.. Yapılacak olan düğün.. "Ben ve Liam" hâla inanamıyorum ve ne zaman bu kadar ilerlediğimizi henüz çözememiştim.. "Peki..Damatlıklar ve geri kalan herşey yani insanlar üstüne olan hazır" diye sırıtan Niall bir yandan yiyor bir yandan da konuşmaya çalışıyordu...
Harry ve Niall düğün hazırlıkları diye sosyal medya üzerinden sürekli paylaşım yapıyorlardı..
"Peki düğünün tam günü ne zaman?.." Diye sordum.. "Eheem,yarın.." Dedi ve güldü Harry..
Harry ve Niall halledecek işleri olduğu söyleyip dışarı çıkmıştılar..
Heyecanlanıyordum ve hâla bu kadar şeyi kaldıramamıştım..
Ve yine Liam ile berber kalmıştık..
Liam yavaşça yanıma doğru yaklaştı ve kolunu omzuma atıp.. "Neden istemsiz duruyorsun?.."
Diye sordu..
Hm,evet bu sinirimi bozdu..
"Manyak mısın?,istemsiz falan değilim..sadece hem biraz utanıyorum hem de çok hızlı oldu.." Dedim ve sırıttı.. "Doğru aslında..eğer henüz böyle birşey istemiyorsan söyleyebilirsin.." -.-..
"Hayır,niye istemiyim?.." Dedim ve kafamı omzuna yasladım.. "Sadece küçük çaplı bir toplanma olucak yüzük takıcaz ve pasta yiyicez o kadar.." Dedi "Aslında çok mutluyum..ama çocuklardan biraz utanıyorum.." Dedim güldü..
"Buna gerek yok..utanma..hem Harry ve Louis de öyle.." Dediğinde çok şaşırmıştım ve sanırım artık utanmıyorum..
"Ciddi misin?.." Diye sordum..
"Tabii" Dedi vay be demek Harry ve Louis
"Hm.. O zaman artık utanmama gerek yok.." Dedim ve Liam'a küçük bir öpücük verdim..
<<<<<DÜĞÜN GÜNÜ>>>>>
L:
Herşey aynen hayalimdeki gibiydi..
Zayn bile... Kocaman bir pasta vardı.. Ve hepimiz ordaydık..
Artık nikah tarzı birşey kalmamıştı yanı artık evliydik.. Pasta kesildi ve herkes pasta yedi.. Saat 10'gibiydi..
Harry'ler ise saat 11'de Londra'ya geri uçacaklardı..
"Demek 11'de uçacaksınız..." Dedim Harry ise üzgün gözüküyordu ve
"Gitmek istemiyorum.." Dedi "neden gidiyorsunuz ki.. Kalsaydınız" dedim gözlerini devirdi ve "Louis'in işleri varmış.." Dedi "Niall'da mı sizinle dönüyor.." Diye sordum içkisinden bit yudum aldı ve "hayır o kalıcakl.." Dedi "keşke sizde kalsaydınız" dedim gözlerini devirdi ve uzaklaştı.. Louis'in yanına gittim.. "Neden gidiyorsunuz?.." Diye sordum.. "İşten iznim yok.." Dedi "al o zaman.." Dedim güldü ve "sadece birkaç günlük izin verdiler".. Dedi
Hm bu sinirimi bozdu Cidde'n..
"Pekiniz.." Dedim ve Zayn'in yanına döndüm..
--
Harry ve Louis gitmişti saat 12'ydi..
Eve geri döndük ve dışlarlık giyindik..
"Niall hazır mısın?.." Diye sordum sadece kafasını salladı ve o sırada Zayn geldi.. "Çıkıyo muyuz?.." Dedim ikisinde aynı anda "evet.." Dedi ve arabaya gittik...
En iyi olan bara geldik ve arabadan indik..
--BİRKAÇ DAKİKA SONRA--
Artık içkiliydik ve hayvan gibi dans ediyorduk.. Ben Zayn'le dans ediyordum..
Niall ise ya tek dans ediyordu ya da muhtemelen etrafında 2-3 tane kız oluyordu..
Zayn ile dans ederken fazla cinsel temasda bulunuyoruz..
:D...
sürekli onu öpüyorum veya vücuduna dokunuyordum..
(Ay smuta direk geçesim geldi)
Zayn şarkıda kendi kaybetmiş dans ediyordu bense gidip Zayn ve bana yine içki almıştım..
Kesinlikle amacım sadece Zayn'i sarhoş etmek değildi.. (Yalan)
Zayn'e içkiyi verdiğim gibi
Bitirmişti ve dans etmeye devam ediyordu..
"Liam!..Liam?" Diye beni çağıran bir ses duydum..
"Liam,haah..artık gidelim.." Dedi ve elini omzuma yasladı Niall..
Zayn ise yanımıza geldi ve zar zor da olsa durdu..
"Noldu?.." Diye sordu "Niall,eve gitmek istiyormuş.." Dedim ve Zayn'i belinden tutup kendime doğru çektim.. "Lan!,hadi artık.." Diye mızmızlanan Niall yavaşça çıkışa doğru yürümeye başladı..
"Eveet..ne çabuk yoruldun?.." Diye sordum Niall'a "bilmem ki.." Dedi ve arabadaki teyibin sesini kıstı..
"Biraz başım ağrıdı.." Dedi Zayn arka koltukta uzanıyordu.. Ve aptal aptal şarkılar söylüyordu.. "Fuck I'm gonna die young!!!" Diye bağırıyordu..
"Zayn iyi misin?.." Diye sordu Niall "Süperiiim" Dedi ve şarkısını söylemeye devam etti..
--
"Ben duşa giriyorum.." Diye evin merdivenlerini zorlukla çıkan Niall eve geldiği için mutluydu..
Zayn ayakta durmuş beni izliyordu bense kapının önündeki ayakkabıları toparlıyordum.. Kapıyı da kilitledim ve Zayn'in yanına geldim..
"Napalım bebeğim.." Diye sordu ve saçlarımla oynamaya başladı..
"Sen ne yapmak istersin?.." Dedim ve sırıttım..
"Seni.." Dedi ve yavaşça beni öpmeye başladı..
Hee işte şimdi istediğim oldu..
Delicesine öpülüyorduk ve henüz salondaydık..
Ve her han Niall gelebilirdi..
"Niall,gelebilir.." Dedim ve Zayn'i öpmeye devam ettim..
"Doğru.. Yukarı çıkar beni.." Dedi ve öpmeye devam etti..
Zayn'i kucağıma aldım ve direk odamıza geldik..
"Şimdi,iyi.." Dedi ve yatağa uzandı..
Fazla beklemeden üzerine çıktım..
"Farklı birşeyler yapsana.." Dedi ve aynı anda parmaklarıyla belimi yavaş dokularla gıdıklamaya başladı..
"Ne gibi?.." Dedim sırıttı ve
"Krem şanti,çikolata,kelepçe..." Dedi tamam bu biraz beni aşar ama deneye bilirim..
"Tamam,birini seç o Zaman.." Dedim düşünür gibi yaptı ve "kelepçe.." Dedi
"Şaşırmadım.." Dedim ve odadaki kutulardan birinden kelepçeyi aldım...
İlk önce Zayn'i tamamen soydum ve
Sonra ellerinden yatağa bağladım..
"Beni bekle.." Dedim ve aşağı indim buzdolabını açtım ve en sevdiğim şey olan nutellayı aldım.. Arkamı döndüm ve "Liam?.." Dediği anda tiksindim..
"Niall!.. Korktum.." Dedim ve o an nutellayı nereme sokıyim bilemedim..
"Çikolatayı napıyodun?.." Dedi Hm biraz düşüneyim..
"Canım istedi..sonra Zayn'de istedi ondan yukarı götürüyordum.."
"Hee tamam o zaman iyi geceler.." Dedi ve hızla yukarı geldim..
"Naptın?.."
Diye sordu Zayn
"Hiç double yaptım ve çikolata da getirdim" dedim,güldü..
Çikolatayı ilk önce dudaklarına sürdüm ve ordan yemeye başladım..
"Zaten lezzetliydi,daha da oldu.." Dedim ve acaba şimdi nereye sürsem diye düşünmeye başladım.. "Şimdi nereye sürsem?.." Dedim "Hm" Dedi ve yavaşça boynunu gösterdi.. Benim aklıma Nasıl gelmedi..
Yavaşça boynuna sürdüm ve emmeye başladım..
Fazla geçmeden sıra küçük Zayn'e gelmişti.. "Burayada ister misin?.." Diye sordum biraz kararsız kalmıştı ki o cevap vermeden ben halletmiştim..
Sıra buraya geldiği Zaman Zayn uzandığı yerde duramıyordu ve sürekli kıpraşıyordu..
Zayn'in elinden siyah tüylü kelepçeleri çıkardım ve asıl işime başladım..
Zayn'i öpmeye başladım o ise elleriyle kafamı tutup sürekli kendine doğru bastırıyordu..
Zayn'in vücudunu yatağa uzandırdım ve kendim ise ayakta durdum..
İşte şimdi sıra benim küçük Liam'a gelmişti.. Pek küçük değil ama yine de idare eder.. (:D locmflfkdjflfk)
Zayn nefes nefese sadece inliyordu...
Sürekli vücudumun herhangi bir yerini tırmalama huyu vardı.. Ve şimdiden belimin yarısı yoktu..
Biraz pozisyon değişikliği yaptım ve yine uzandı ve bense tam ortasına uzandım.. Yeniden aynı şeyi yapmaya devam ettim..
"Da-ha... Hıı-zlıı.." Diye zar zor mırıldandı.. Bunu duymak içimdeki bir şeyleri harekete geçirmişti ve gerçekten dediğini yapıp daha hızlı olmaya başlamıştım..
Ben hızlandıkça Zayn daha da yüksek sesle bağırıyordu.. İkimizde boncuk boncuk terlemeye başlamıştık..
"Senii,se-viiyorum.." Diye her bir kelimesini zar zor tamamladı..
<<<<<<BÖLÜM SONU>>>>>>
BİTTİ.. KANKİLERİM SONRAKİ BÖLÜM FİNAL..
:).. Son ve seksili smut :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psychology doctor and I
Fiksi Penggemar''L:Zayn ? ne güzel değil mi hayat ?'' ''Z:Evet tatlım arkadaşlarımız ve ailemiz bir aradayız..'' derken odaya giren Darwin dikkatlerini çekmişti... ellerini arkasına koymuş birşeyler saklıyordu.... ''L:Darwin arkanda ne var?'' dediği an Darwin gü...