Nyeremény

6 4 0
                                    

• Sheena •

A garázsban egy Porsche 911 GT3-as autó volt, fehér alapon kék csíkokkal. Körülötte néhány tartály nitró a falon, gumi a talajon, szerszámok a falon rendezve. Az biztos, hogy valaki komolyan gondolja a versenyzést.

Kurva menő, az biztos! ― Gondoltam magamban, miközben ámultan bámultam azt. Eközben kinyitotta a csomagtartót, kivett belőle egy-két dolgot, majd vissza is zárta utána.

― Ennyire tetszik a látvány? ― Kérdezte David. Csak bólintottam. ― Mikor akarsz kijönni a kocsiból?

― Hol a csukám?

A kormányhoz ment, onnan átadta nekem a cipőmet, amit gyorsan fel is húztam a lábamra, utána meg ki is léptem az autóból.

― De rég láttalak, Dave? ― Számomra ismeretlen hangot hallottam majdnem David garázsa mellől. Néhány másodperc múlva ki is lépett. Fekete bőrszínnel rendelkezett és 2000-es évek oversize ruhákat hordott.

Legalább nem érdekli, hogy mit mondanak róla csak a külső alapján! ― Állapítottam meg, és tovább figyeltem őket.

― Téged is, Wagner! ― Lepacsiztak egymással. ― A nyeremény miatt vagy itt?

― Részben. De én mindig itt vagyok. Nem úgy mint egyesek.

― Hé! ― Kiáltott David, majd egy ütést rámért a feketére. ― Tudod jól, hogy nekem nem szabad itt lennem ― mondta, s a Porsche-hoz ment, beindította a motort.

― És benned kit tisztelhetek, kisasszony? ― Mellém érve szólalt meg.

― Csak Sheena.

― Dave! Nem gondoltam volna, hogy szereztél egy jó csajt!

― Dehogy szereztem! ― Jelentette ki egy magasabb hangon. ― A fater bérelt hekkere Amerikából. Meg ne próbáld kikezdeni vele, mert harap ― adott tanácsot neki, aki csak mosolyra húzta a száját.

Préda lettem, ááá! ― Nevettem ki magamban Wagnert.

― Addig nem fogok beszólni neked, míg nem tudom a neved ― karba tett kézzel néztem felé, szúrós szemekkel.

― Csupán a keresztnevedet mondtad meg, így én is. Wagner ― mondta, s a könyökét a fejem tetejére rakta. ― Kicsi vagy.

― Persze, hogy kicsi vagyok, mivel te vagy az Eiffel torony mozgó változata ― aki csak hallotta, nevetésbe tört ki, valaki hangosabban, valaki halkabban.

― Most már értem, hogy miért figyelmeztetett ― jegyezte meg magának.

― Figyu ― szólt oda David. ― Mi lenne ha, mit csinálnánk egy baráti versenyt, magunk közt.

― Szabályok?

― Csak nyerni kell, semmi más ― mondta, s beszállt a Porsche-ba. ― Sheena, beülsz?

― Nem fogok meghalni benne? ― Nemlegesen válaszolt a fejével. Odasétáltam az anyósülés ajtajához, majd az ablakon át becsúsztattam a testem. ― Bent vagyok ― jelenettetem ki.

Eközben David megcsinálta magának a biztonsági övet, utána az enyémet is.

― Ügyes kislány ― gyengéden paskolta meg a fejem tetejét, ezzel okozva egy enyhe hajkócot.

Figyelmen kívül hagytam a cselekedetét, csak az autókkal teli betonos területet figyeltem, ami egyenes megbabonázott. Soha nem voltam még ilyen helyen. Ez idő alatt a start vonalhoz gurultunk, ahol egy ― talán ― normálisan kinéző ― azaz felöltözött ― csajszi állt, két egyforma színű kendővel a kezében. Mellettünk Wagner az autójával, mely feketén pompázott.

The associated girl in the UKOnde histórias criam vida. Descubra agora