Dwa lata wcześniej...
Właśnie siedzę na podłodze w naszej wspólnej sypialnii i pakuję się z łzami w oczach.
-Oh proszę cię Han nie wygłupiaj się - Słyszę głos chłopaka za mną.
-August to koniec rozumiesz? To koniec z nami, miałeś rzucić to gówno i tego nie zrobiłeś! Obiecałeś mi, a później robisz to za moimi plecami! - Krzyczę mu w twarz zapinając walizkę i wstając a następnie wychodząc z sypialnii.
August idzie za mną cały czas błagając mnie żebym została ale ja już w to nie uwierzę. To koniec.
Zatrzymałam się u mojej przyjaciółki na ten czas i całe noce przepłakałam.Teraźniejszość
Wróciliśmy z Augustem z restauracji i leżymy w łóżku w jego pokoju hotelowym wtuleni w siebie.
- Już nie palisz zioła? Proszę powiedz , że rzuciłeś to gówno.
-Rzuciłem, poszedłem na terapię po tym jak ze mną zerwałaś. Przysięgam nie dotknąłem tego gówna od tamtej pory- Mówi August patrząc mi w oczy.
-Cieszę się. - Uśmiecham się i całuję go.
Zaczynamy się całować i gdy jego ręce docierają pod moją koszulkę drzwi od pokoju się otwierają.
-Kurwa.- Szepcze August.
Do pokoju wchodzi Joost.
-Kurwa ja zostaję w tym Monachium, przysięgam ten metalowy dziadek jest zajebisty. Śpiewaliśmy razem Ome Roberta i jakieś jego piosenki. Kurwa te wasze Niemcy są zajebiste- Mówi głośno Joost , August tylko przewraca oczami.
-Stary nawet mnie nie wkurwiaj, nie widzisz , że przeszkadzasz? - August siada na łóżku i zwraca się do Joosta.
Siadam na łóżku i uderzam jego ramię.
-Zostań Joost, stęskniłam się za spędzaniem czasu razem w trójkę.
-Wiesz Han też chętnie bym spędził z wami czas ale twojemu kochasiowi chyba to nie pasuje i ma inne plany. Wiesz on chyba woli- Przerywa mu poduszka, którą rzucił w niego August.
-Przysięgam stary zamknij się, jeszcze jedno słowo, a ci przywalę - Mówi August.
Das.ist.hannah
Lubią to wer.ist.aggu , joostklein i 723 821 innych.
Das.ist.hannah: Besties @joostklein and @wer.ist.aggu
joostklein
Aggu mnie nie lubi
wer.ist.aggu
@joostklein wracaj już do domu proszę
User 1
Jesteście razem?
User 2
@joostklein dlaczego Till Lindemann wstawił z tobą posta na ig? O co chodzi
Odpowiedzi (1)
joostkleinTo mój nowy przyjaciel
Zobacz więcej komentarzy
Długo mnie nie było ale postaram się wrócić i mam nadzieję, że chociaż jeden albo dwa rozdziały tygodniowo będą się pojawiać. Teraz siedzę chora w domu więc stwierdziłam, że coś napiszę.
Gwiazdkujcie i komentujcie!!!!
CZYTASZ
The only solution ~ Ski Aggu
Fanfictie23-letnia Niemiecka piosenkarka Hannah Fischer zostaje zaproszona na festiwal w Monachium. Spotyka tam 26-letniego rapera , którego bardzo dobrze zna...