SELAMMM Diğer bölümü sadece 1 kişi okumuş(o da ben) her neyse geçelimmm<3
Minho:Bak Jisung biliyorum herşeyi lütfen bana bir şans tanı bak söz bir daha olmazz
Jisung:ASLA
Bağırarak masadan kalktım ve odama gittim. Dosyaya ve oynayacağım reklama baktımm.
Hemen hazırlandım.5 dakika geçmişti ve çekimler için hazırdık.
Yönetmen bana bakıp gülümsedi.Yönetmen:Seninle gurur duyuyoruz Jisung
Kendimden söz kurmamı ve ağlamamıda istediler.
Bende kabul ettim.Başladım
Jisung:Keşke herkes yağmur gibi olsa.Ne üstüne basana darılmaz ne de şemsiye açanı.Ağlamasını içinde tutanlar içinde bol-bol ağlar...
X:Artık bunları düşünmeyin çünki .......... Psikoloji merkezi size yardımcı olucaktır.
Yönetmen:Kesdikkk.İlkte bitirdik ve çok iyi oldu.Hele Jisungun dediği söz ve gerçekten inandırıcı ağlaması çol iyiydi.
Jisung: teşekkürler...
İşim bittiği için eve doğru sürdüm motorumu.
Eve varınca günlüğümü açtım ve yazmağa başladım.."Sevgili günlük. Bu gün yine bir reklamda oynadım. Ve Minhoda oradaydı. Beni yıllar önce yalnız bırakan Lee Minho... Birgün herkes pişman olacak hem seçtiklerinden hem de vazgeçtiklerinden."
Ayağa kalktım ve sakince odama doğru adımladım. Telefonumu alıp Felixi aradım.
Jisung:Alo Felix
Felix:Jisung iyi misin?
Jisung:A.. Evet Yorgunum sadece...
Felix:Tamam Hanniee
Jisung:Şey diyicektim müsait misin-
Felix: Üzgünüm Hyunjin ile kafedeyiz.
Jisung:Tamam... Baybay.........
Yüzüme kapattı.
Sakın bir şekilde telefonu bıraktım ve saate baktım...
19:34...
Herkesin derdini dinledim ama kimse benim derdimi dinlemedi...
O an aklıma gelen kişiyle telefonu aldım ve aradım.Jisung:Alo...
Seungmin: Selamm İyimisinn
Jisung:Evet... Yani Hayır.....
Ağlamaya başladım.
Seungmin:Geliyorum
Ve kapattı.iki dakika sonra kapı çaldı. Hemen koştum ve kapıyı açtım . Seungmin bana sarıldı.
Seungmin:Ahh Jiss neden üzgünsün.
Jisung:Ben çok mu kötü -Hıçkırık-yüm
Seungmin:Öyle söylemee
Burada bitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't like/minsung
AcakNeden ben neden yaptın kalbim hep senin için attı ------------------------------------------------------- Sırf eski sevgilisi kıskansın diye Jisungla sevgili olan Minho Gerçekten sevildiyini sanıp sevinen Jisung bir gün bu acı gerçeği öğrenir... Ang...