''Antlaşma''.

135 16 0
                                    

''Ben bu evliliğe asla müsaade etmiyorum!''.





''Fikrini sorduğumu hatırlamıyorum? Anne''.





''Hazar napıyorsun sen ya!''.





''Özelim iki dakika özel konuşabilir miyiz?''.






''Ne konuşucaz biz senle ya! Ailemle tanıştırıcam diyosun bianda evlenicez diyosun? Napıyorsun sen ya!''.





''Anlatıcam herşeyi anlatıcam gelir misin?''.





''Sırf merakımdan geliyorum''. Simsiyah camlarla kaplı bi koridordan geçtik. Kapısı kurşun geçirmez bi odaya girdik oda bile siyahtı. Odadaki yatak bir boks ringi olarak tasarlanmıştı heryer hatta tavan bile boydan boya siyah birer aynaydı.



''Burası benim odam''.

''İç karartıcı''.


Gülümsedim ''odamında benimde ışığım olsana''.


''Yürüme taktiklerin iyi ama ben doğru kişi değilim''.


''Gel Adem''.




Siyah giyimli orta yaşta uzun izbandut gibi bir adam geldi. Elinde bir dosya vardı. Dosyayı Hazara verip odadan çıktı.





''Hazar ne o?''.





''Sensin''. Dosyayı okumaya başladım ''Özel Önder Melis ve Batur önderin tek çocuğu. 13 Nisan 2000'de İzmir'de doğmuş... Güzel izmirlim benim''.





''Hazar okuma...''.





''Doktor bir ailenin tek varisi... ama pekte doktorluğa adım atmamış...''.





''Okuma!''.






''8 eylülde ameliyatta hata yaptığı ve hastanın ölümüne sebep olduğu iddia edilen genç hastahane sahibi polise verdiği ifade ardından maktülün ailesinin şikayetini geri çekmesi üzere aklandı...''.





''Gördün işte k-katilim ben... katilim ben! Katilim''. Yere dizlerimin üzerine çöküp ellerimle kulaklarımı kapattım. Engel olamıyordum gözümden damlalar akıp gidiyordu. Göz yaşlarım hiddetle hızlanıyordu.






''Sakin ol güzelim kazaydı bilemezdin böyle olucağını sen onun hayatını kurtarmaya çalıştın''. Yanına eğilip elimi omzuna koydum.





Bana kimse hazarın güvendiği kadar güvenmemişti. Hatta annem babam bile... o an tek istediğim hazara sarılmaktı öylede yaptım. Sarıldım sıkı sıkı sarıldım ona.





Özelin birden bana sarılmasıyla şaşırmıştım bian için herşey durmuş gibiydi.





Hıçkıra hıçkıra ağladığım için zar zor nefesimi toplayıp ''Bana annem babam inanmadı...''. Diyebilmiştim.





''Ben inanıyorum''.




''Ben... bu olay yüzünden senden kaçtım''.





''Ah be güzelim...''.




''Lütfen bişey söyleme...''.





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbinle Gör BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin