Katsuki sz.sz.
Na tehát hol is kéne kezdjem? Jah hát meg van. Katsuki Bakugou vagyok, 27 éves nagyjából most kezdő tanár, ugyanis eddig a honvédségnél voltam kiképzéseken. Vagyis katonaként. Szerelmi életem már álltalánosban tönkre tették így a szerelemre úgy gondolok mint valami ami el gyengíti az embert. Amikor megkaptam a parancsot miszerint be lettem osztva tanárnak a UA-be cseppet sem voltam izgatott, le szarom főleg a taknyos kölköket. Rühellem mindet egytől egyig, és tudom sokan itt fujjoghatnak mert hogy én is voltam... Tudom magamat is utálom abban a korban. Na de mindegy is, amióta jött az új 1A osztály azóta az életem fel is van fordulva tetőstöl. Maga a tanári karral is van egy kis kettős érzetem, mintha mindenkinek lenne valami sötét titka. De nem tudom mi az, a diákok többségével úgy szint így érzek, csak nem tudom miért. A barna hajú csaj az osztályból nem tudom de mindíg röhög és mintha valamit rejtegetne, na meg van amikor látok rajta szívás vagy harapás nyomokat, nem szoktam ezeket nézni és nem is szoktam, de ez felül múlja mindenem.
-Hé, Bakugou! Gyere!-hív az igazgató és kísér az irodájába, ahol le is ültet.
-Had mutassam be Yagi Toshinorit. A GhostRider bár tulaja és Chizome Akaguro férje, Izuku Midoriya apja.-mutat a sárga hajú kék szemű férfire aki inkább néz ki egy csontváznak mint egy bár tulajnak.
-Yagi Toshinori vagyok... És a fiamat akarom beiratni az iskolába, hogy fejlessze az elméjét és szerezzen baratokat.-mosolyog az igazgatóra.
-Igen, ez ügybe hívtam ide Bakugou Katsuki Ezredest. Ő már három éve az iskolánk tanára, és idén már el vállalta az osztályfőnökséget. Így ő lesz Izuku osztályfönöke.-mondja az igazgató amire nekem valami bennem maradt.
-Várjunk... Chizome Akaguro az az a személy akire én gondolok? Legalábbis hallottam róla de hogy most ő az vagy sem?-kérdezem amire a férfi rám néz felhúzott szemöldökkel.
-Kire gondol?-kérdezi amire elő veszek egy képet a maffia vezérről és elé tartom.
-Nem. Nem ő az. Neki az a neve hogy Stain, nem pedig Chizome Akaguro. Mindig azt hiszik hogy egy és ugyanaz személy de nem. Mi csak egy átlagos házas pár vagyunk akik örökbe fogadtak egy megárvult gyermeket.-mondja amire nagyot sóhajtok majd el rakom a képet.
-Sajnálom, és a fiát is.-nézek a férfire.
-Ohh... Át adom neki. Bár aligha ismerte az anyját, de mindegy is. Én nekem mennem kell mert fontos megbeszélésem lesz egy két ruházati céggel, és nem kéne késsek.-áll fel majd egy meghajlás után elhagyja az irodát, én pedig csak szemet forgatva nézek az igazgatóra.
-Most mi van? Nem tettem semmi rosszat és amúgy is okos a kölyök.-mondja mentegetőzve.
-Nekem furcsa ez az egész de oké. Ráadásul egy bár tulaj fiát?-kérdezem amire bólint.
-Nem is tudom, fogadott fiú és a bár sem arról híres hogy tömérdek rossz lenne ott. Különben is azzal a bárral évek óta kapcsolatban állunk mivel amikor ünnepségek vannak onnan kérünk pultosokat. Nem lesz semmi baj nyugi.-mondja majd fel állok és elhagyom a szobát, és el indulok a bár felé amikor is egy hangos puffanást hallok az egyik sikátorból amire oda kapom a fejem és oda rohanok és meg látok egy fekete csukjás és maszkos fiút egy öreg nő előtt állva és fegyvert tartva a maszkos férfi felé tartva.
-K... köszönöm jó... Jó fiam... Ha nem ér ide el lopja a táskám vagy meg öl.-remegi az idős nő a fekete csukjást ölelve hatulról.
-Öhm... Khm... Semmi gond csak a munkám végzem... Őhm... Segitek a rászorulóknak... És ön rá szorult.-mottyogja a fiú kínosan. Én csak fa pofával nézem az egész jelenetet.
-De most mennem kell... Már várnak rám.-azzal a nő el ereszti a fiú pedig ugrálva a létrákon ugrál a tetőre, majd tűnik el a semmiben.
-Na ez aztán a fürge kölök.-nezek utána majd leszarva az egészet rá hagytam a dolgot a rendészetre. Egy kis idő el telt már az eset óta és a kis szerencse csomagot is megkaptam. Egész nap furcsán viselkedik aztán a vörös meg még meg is hívja az apja bárjába. Úgy döntöttem el megyek és meg nézem magam hogy azok mit csinálnak. Így is tettem fel vettem a kis magán ruhámat ami egy vörös ing volt, fekete farmerral és egy fekete fejkendővel. Követni kezdtem őket láttam ahogyan a pályáról ki jönnek majd együtt ketten a bár felé kezdenek sétálni, majd hirtelen megpillantottam Aizawat is aki a szőkével együtt sétálnak és beszélgetnek.
-Gyere már Kiri!-hallom meg a zöldet amint kézen ragadja a vöröst és boldogan mosolyogva gyorsít a gyalog tempón.
-Nyugi, nyugi, honnan van benned ennyi energia? Mi vagy te? Egy pörgős házi nyuszi?-kérdezi kuncogva amire bennem valami fel éledt vagy nem tudom, de hirtelen ideges lettem egy nagyon hangyányit.
-Persze, egy cuki kis nyuszi vagyok a nagy városban egy aranyos farkassal.-mosolyog miközben a vörös szája még nagyobb lesz és úgy követi a zöldet. Amint a bár elé értek a két őr egy ideig haboztak hogy be engedjék e őket aztán be engedték, én pedig egyből utánuk mentem és halló távon belülre ültem. Lássunk és mondhatni halk zene szólt. Kissé családias hangulatú az égés hely. Ahogyan be lépünk egy vad nyugati bárra emlékeztető hatást kellt az egész, majd aztán beljebb haladva van egy kis játék sarok, ahol egy mű bika van, darts tábla, csocsó asztal, és bowling pálya. A másik oldalon egy kissebb kkubb sarok van ki alakítva azzal rgy vonalban pedig egy büfének mondható kis pult, azzal szemben a terem másik oldalán pedig a rendes bár pult található, ahol meg is pillantottam a kettő jó madarat. De viszont meg akadt a tekintetem a színpadon ami a bejárattal szembeni falon látható, és az felett egy erkély amin egy Dj pult helyezkezdik el.
-Na de Kiri!-hallom a zöld hajú nevetését amint a vörös hajú el kezd ki figurázni valakit.
-Nem Kiri vagyok hanem az a sárga hajú videó játék mániás gyermek.-mosolyog majd ki kér két italt. Én oda mentem az egyik székhez hátat fordítottam majd kikértem magamnak egy kis fröccsöt.
-Tudom, de akkor se kritizáld ki őt. Nem szép dolog, bár a dráma órákra el járhatnál.-kuncogja a brokkoli fejű majd meghúzza az italt de úgy hogy semmi érdekes arc kifejezése sincs. Olyan mintha nem most inna először. A vörös hajú szintén lehúzza de az pedig elfintorodott.
-Na, nem birod a piát?-kérdi a zöld tőle nagybüszkén.
-Nem... Pedig ez csak vodka narancs...-mondja amire a zöld hajú feláll a pult mögé csúszik majd el készít egy italt amit a vörös elé tol.
-Idd meg...-mondja amire a vörös értetlenül néz rá de meg teszi és miután lehúzta elmosolyodik.
-Ezt meg honnan tanultad?-kérdezi amire a zöld vállat von majd visszamegy a helyére.
-Amúgy ha jól tudom lesz suliba buli... Nincs kedved velem jönni?-kérdezi a vörös amire a zöld kissé elgondolkodik, majd a vörösre néz.
-Hát... A helyzet az, hogy nekem akkor lesz egy kis programom a szüleimmel... De ígérem el megyek, csak kicsit kések, már ha nem probléma.-vakarja a tarkóját amire a vörös csak mosolyogva bólint.
-Rendben, remélem azért tényleg el jössz, nem szabad kihagyni a bulikat. Főleg nem a UA-seket, azok a legjobbak, és az is csak azért mert ez a bár szervezi mindíg.-mondja amire a bejáratnál meg jelenik egy fekete ruhás fekete hajú férfi aki ahogyan észre veszi a zöldet elmosolyodik.
-Fiam?-jön közelebb amire a zöld hajú oda kapja a fejét és fel állva öleli meg a férfit.
-Szia apa. Remélem nem baj hogy itt vagyok egy barátommal?-néz fel rá cukin.
-Miért lenne baj? Ha vigyozol magadra oda mész ahová csak szeretnél. Vagy akivel csak szeretnél, nekem tudod hogy az a fontos hogy biztonságban legyél. És a vöröskét elnézve elég jó testőr lenne...-kuncogva mondja komoly hangnemben, amire a vörös fel áll és kezet nyújt.
-Kirishima Eijiro, uram.-mondja amire a fekete hajú férfi kezet fog vele.
-Chizome Akaguro Izuku apja és a bár tulajának férje.-mosolyog amire csak hallgatózni kezdtem, még jobban.
YOU ARE READING
Az Új Küldetés
FanfictionNa hát sziasztok! Visszatértem a sok várakozásból. Nagyon sajnálom hogy nem voltam aktív. Ígérem hozom a jobbnál jobb sztorikat. Na de legyen ennyi amit tudni kell. És mint nálam jó szokás. Sosem szpojlerezek. A kommenteknek örülnék. És köszönöm szé...