-Izukuuuu!-ugrik a nyakamba egy szőke lány amire csak szemet forgatva félre lököm.
-Hagyjál már békén rinya gép.-ülök odáb majd kezdem el élezni a késem, amire be jön a kék hajú geci akinek a mesterem oda ajándékozott.
-Killer Queen... Feladatom van számodra, a UA középsuliba fogsz járni és nekünk fogsz segíteni. Világos?-kérdezi egy fegyvert tartva a homlokomnak nyova amire csak szemet forgatva elrakom a kést a tokjába majd a lehető leggyorsabban meg változtatom a helyzetet, így én tertom a saját fegyverét a homlokának nyomva.
-Nekem csak Stain parancsol! Sem te sem a pincsieid nem fognak hatni rám! Értve vagyok?-nézek a szemébe és kicsit ranyomok a ravaszra ezzel egy nagyon hallk kattanást hallatva amire mindenki félve nézett rám.
-Nos... Ki akar még velem ki kezdeni ?-nézek szét amire be jön a mesterem és hatalmas vigyorral tárt karokkal jön ide és ölel meg.
-Na ez az amit látni akartam. Ügyes fiú vagy. Nem is értem... Tökéletes ember lenne belőled, de te helyette az én utamat választottad.-mosolyog majd el távolodik tőlem és végig néz rajtam.
-Ajh... Megint?-kérdezi egy sebre simítva amire csak el fordulok és bolintok.
-Na de a lényeg hogy te nyertél ugye?- kérdezi amire felcsillan a szemem és bólintva nézek rá.
-Jól van... Na de most szedd a cuccod suliba fogsz járni. Legalábbis a UA-be. Onnan fogod mondani a kis titkokat. Világos?-kérdezi amire bólintok.
-Jól van, akkor futás!-mondja amire én csak szemet forgatva ki megyek és neki állok készülődni miközben az órámra néztem és az pedig éjfélt mutatott. Ahogyan telt múlt az idő úgy kezdett reggeledni is. Le mentem a nappaliba ahol mindenki kiterülve és aludva találtam. Csak egy cstlit hagytam és el indultam a suli felé a szokásos terep mintás ruhámban.
-HÉ! ADD VISSZA A TÁSKÁM!-ordítja egy lány nevetve miközben egy nála magasabb rózsaszín hajú lány fut nevetve. Én ismét szemet forgatva haladok tovább és mikor a suli elé értem hirtelen egy magas vörös hajú férfi rohant nekem ezzel el ejtve engem is és önmagát is.
-Mi a franc?-csattanok fel amint fel éledtem a pár perces sokk alól.
-Bocsánat!-maszik le rólam a férfi és néz rám, amire én végig nézek rajta. Valószínűleg tanár lehet.
-Hagyjon békén!-fogok a fejemre hátul amire érzem valami nincsen rendben, felállok majd be megyek az épületbe és az orvosit keresve nézelődök.
-Várj már! Bocsánat hogy neked rohantam!-követ a vöröske én pedig annál inkább azon voltam, hogy fejezzem magam, mert nem lenne jó ha meg ölném.
-Te hegy hajú gyökér barom! A faszért nem tudsz a helyeden lenni te agyalágyult ideg örlő gyökér!?-jelenik megy egy szőke is amire én nagyot sóhajtva megtorpanok az orvosi előtt, és a vörösre nézek.
-Hagyjon már békén!-nézek a szemébe amire a szőke ide ér, mögötte egy fekete hajúval, amire azok észre vesznek, és végig neznek rajtam.
-Mit keres ez itt?-kérdezi flegmán a szőke, amire a fekete nagyot sóhajt.
-Ő lesz az új diákod. Hihetetlen, hogy ekkora egy idióta vagy megjegyezni a diakjaid nevét vagy a kinézetét. A héten iratta be az apja.-mondja a fekete amire bennem el pattan valami amit nem tudtam hová tenni. Valamiért úgy érzem hogy sok a hülye körülöttem, de valamiért viccesnek találtam a helyzetem. Amióta anyám meghalt, Stain és Yagi mester fiaként sosem éreztem magam teljesen elviccelgetős embernek.
-Leszarom, nekem mindegyik egy egy idegesítő gyökér akik nem bírnak normálisan viselkedni. Ez is az lesz.-néz rám majd vissza a feketére amire én meglepetten a tanár pedig lemondóan nézett maga elé.
-Kirishima, miért üldözöd a diákot?-kérdezi tőle a fekete amire a vörös rám néz.
-Azért mert ez a gyökér telibe a fiúra esett.-modnja a szőke unott hangon. Erre a fekete hajú teljesen felém fordul majd vizsgálni kezd, majd mikor a fejemhez ér el komolyodik.
-Mi a...? Jól vagy?-fordít vissza amire mosolyogva bólintok. Ő kinymutatja három ujját és úgy néz rám.
-Mennyi ujjam mutatom?-kérdezi
-Három... Jól vagyok nyugodjon meg legyen kedves.-mondom amire csak elfehéredik, úgy mint a vörös is és a szőke pedig csak szemet forgatna de észre veszi a fekete hajú arckifejezését majd azért sokkol le. Én csak vállat vontam majd ott hagytam a terepet. De hogy én ki is vagyok? Tudom nehéz el hinni hogy csak bele kezdek a történetbe de! Izuku Midoriya a becses nevem, Inko Midoriya és Hizashi Midoriya az édes szüleim, de viszont apám el hagyott minket anyuval már akkor mikor még csak négy éves voltam. Anya pedig nem sokkal rá egy betegségben elhunyt. Egy ideig egyedül éltem és próbáltam az otthoni ételeket be osztani, de viszont amikor már lopásra voltam utalva hirtelen egy nálam jóval magasabb férfiba botlottam aki úgy nézett ki mint egy Ninja a filmekből. Ő lenne Stain. Stain egy maffia cég vezetője aki aktívan folyik bele a kormány jogos és igazságos ügyeinek segítésében. Na de jön a csattanó, mert amikor el vitt magához azt hittem hogy lesz egy nő aki ugye a felesége, de ekkor találkoztam életemben először a város híres bárjának a főnökével Yagi-val. Imadtam a munkásságát és az attitűdjét, és mint kiderült ő és Stain együtt vannak. Stain befogadott be íratott óvodába és iskolába is majd aztán mikor ki jártam az álltalanost úgy döntött hogy maga fog tanítani, de eközben pedig Yagit megkérdeztem hogy nem e dolgozhatnék e a bárba amit meg is engedett mert véletlenül rám nyitott mikor egy dalt énekeltem és azt mondta jó lennék énekesnek a bábra, kitanította a rúd tánc és az egyéb tánc rejtelmeit és nyolc éves koromban neki is kezdhettem a munkának, és azóta vagyok én Killer Queen a híres táncos és énekes. Nem mellesleg jó vagyok a besúgásban.
Na de vissza a jelenbe, túl sok a múlt. Be érek a terembe ahol le ülök a tanári padra és mivel már rég be csengettek kezdtem el ott várni a tanárt.
-Hé! Te meg ki vagy és szállj le az asztalról a gyártók nem erre találták ki!-jön elém és kezd kalimpálni a kezével egy magas szemüveges fiú.
-Remélem rendőr leszel, csak mert el mehetnél forgalom irányítónak. Azok kalimpálnak így.-nézek a szemébe, amire mindenki elcsendesedik, és hirtelen nevetni kezd.
-Nem tudom ki vagy vagy honnan jössz, de már most imádlak!-szalad mellém és ugrik a nyakamba egy sárga hajú fiú és szakad a nevetéstől.
-Baromi nagy vagy haver!-jön ide a fekete hajú lenyalt hajú srác és tartja ki a kezét.-Sero Hanta!-mutatkozik be amire bele csaptam a kezébe és rászorítottam.
-Izuku Midoriya!-rázom meg a kezét majd engedem el.
-Hát örülök hogy nem vesznek el a vicces elmék, és remélem hogy jóba leszünk.-mondja amire elmosolyodom és bólintok.
-Amúgy, ő itt Iida Tenya.-mutat a szemüvegesre.-Ő az osztály elnöke. Ha bármi kérdésed van fordulj hozzá!-mosolygok majd vissza megy a csapatához.
-LEÜLNI CSÜRHE BANDA! TE MEG KURVA GYORSAN SZÁLLJ LE AZ ASZTALOMRÓL!-Jön be az elmebajos szőke az ajtón majd áll elém és ordít a fejembe, amire az egyik fülem be dugul.
-Ahj... A picsbe... Megint.-kezdem el a fülem kidugítását.
-NE BESZÉLJ CSÚNYÁN ZÖLD SZUKA!-ordít amire ki dugul a fülem majd rá nézek és elvigyorodom.
-Na de tanár úr... Hogy beszél maga a diákkal? És mi az hogy zöld szuka? Tudtommal fiú vagyok.-nézek rá miközben szét húzom a felsőm cipzár részét amire meglátszik tökéletes felső testem.
-Na vedd azt vissza, vagy meg kapod az első fokozatodat! És a büntetést is!-mondja miközben jól végig mér. Felhúzott szemöldökkel vissza veszem a felsőt majd az asztal mellé ugrom, ő pedig a mögé áll.
-Na púpok a hátamon, ő az új osztály társatok. Fogadjátok úgy ahogy akarjátok, de ha meg tudom, hogy valami szar van az osztályban kibaszok mindenkit az ablakon. Világos?-néz mindenkire amire azok csak vigyázzba állva bólintanak. Én csak maradtam ott ahol vagyok, majd hirtelen az asztalra ugrottam és szét tártam a karom a lábaimat pedig keresztbe fontam.
-Izuku Midoriya volnék. Üdvözlöm a társaságot!-hajolok meg majd egy egyenes előre szaltó után a helyemre ülök.
VOUS LISEZ
Az Új Küldetés
FanfictionNa hát sziasztok! Visszatértem a sok várakozásból. Nagyon sajnálom hogy nem voltam aktív. Ígérem hozom a jobbnál jobb sztorikat. Na de legyen ennyi amit tudni kell. És mint nálam jó szokás. Sosem szpojlerezek. A kommenteknek örülnék. És köszönöm szé...