-Tehát Kirishima. Te lennél Izuku osztálytársa ugye?-kérdi amire a vörös nagyot bólint.
-Mhmm... Milyen kapcsolatban állsz vele?-kérdezi ismét amire a fiúk össze néznek majd a zöld elneveti magát.
-Apa, Kirishima az egyetlen aki segített beilleszkedni a suliba, ő a legjobb barátom.-néz a férfira amire az elmosolyodik lágyan.
-Jól van, azt gondoltam csak kíváncsi voltam, hogy mi lesz a reakciód, mivel tudom a kis titkodat!-hajol le a zöld hajú szintjére és mosolyog szélesen amire a fiú fapofával néz a fekete hajúra.
-Apa... Szeretlek és imádlak, de mindjárt akkorát kapsz hogy a szomszéd városbeliek sem fognak meg.-mondja a fiú diszkréten az apja szemébe nézve amire annak szemében egy érdekes csillogást véltem felfedezni, ami egy büszkeség vagy valami ilyesminek a szikrája.
-Jól van borsocska, nem kell egyből fel kapni a vizet.-neveti el magát majd megborzolja a fiú haját.
-Kirishima, a vendégem vagy az estére és kapsz egy kupont is, menjetek jatszatok a gépeknél én pedig addig szólok Yaginak, hogy Izuku kicsit később ér haza.-indul el a férfi miután a vörös kezébe nyomott egy kupont.
-R... rendben és köszönöm szépen!-hajol meg majd indul a kis brokkolival együtt a játék sarokba. Én is követtem őket miután vettem magamnak egy jegyet oda majd beálltam "szórakozni" az egyik biliárd asztalhoz ahol meg láttam egy társamat.
-Ohh na ki van itt? Hát én ugyebár...-jön felém a vadász pilóta ügyefogyott gyökér akit már rég meg kellett volna kopasztani.
-Csá Keigo ur..-kezdek bele de befogja a számat.
-Csak semmi munkahelyi megnevezés... Világos? Még mindig civilben vagyunk.-húz oda maga mellé a kis csapatához, ahol pontosan jól figyelni tudtam a kettőt.
-Na és, hogy megy a sorsod mostanság?-kérdezi át karolva a nyakam.
-Egész jól... Igazából idén már kaptam osztályt is, és egy ideje már van egy új diákom is aki nagyon szeret engem kifigurázni.-forgatom meg a szemem amire nevetni kezd pár tarsammal együtt.
-Na ez szuper, és akkor miért vagy itt?-kérdezi amire csak elcsitítom majd nem egészen feltűnően de a zöld hajúra mutatok.
-Ohh szóval préda... Vagy ismét civilben végezendő munkát kaptál...?-kérdezi amire megrázom a fejem.
-Nem csak... Csak... Valami nem stimmel a zöld hajúval és a családjával... Ki az a hülye aki fel vállalja hogy a szülei ilyen helyet vezetnek?-kérdezem amire elgondolkodik.
-Szerintem ebben a helyben semmi szar sincs. Csak egy hely ahol az emberek többsége bulizhat. Semmi rossz nincs benne. Nem hiába van ez is az engedélyezett bárok között ráadásul úgy hogy a mindenes eléggé fiatal. Ráadásul nem épp 18 év feletti. Ráadásul semmi olyant nem csinál itt senki amit a törvény tiltana. Nyugodj le haver. Nem lessz semmi baj. De ha akarod be jarhatok én is ide és felügyelhetem a dolgozókat.-mondja amire csak nagyot sóhajtok.
-Jah lehet már bele kattantam az egészbe. Megpróbálok pihenni, vagy valami. Meg szórakozni, régen szorakoztam már.- szállok be a játékba. Egy ideig még kicsit foglalkoztatott a zöld hajú de amint Keigo le itatott egy kicsit inkább szorakozással töltöttem a további részét a kis megfigyelésnek. Nem sokkal három óra elteltével a vörös hajú eltünt és zöldet sem láttam sehol, majd mint kiderült most lesz egy táncos bemutatója amit senki sem hagyhat ki.
-Na gyere haver! A táncos tíz perc múlva kezd. Meg akarom nézni.-szol hozzám a madaras katona és visz egyenesen a színpad közeli helyre. Én csak lassan de biztosan megálltam és az üres színpadot kezdtem el bámulni és elemezni. Tény hogy nem régimódi és nem rossz az egész de viszont nagyon is gliccses az egész vagy hogy kéne fogalmazzak. Tudom nem ilyen de viszont több helyen is rúd helyek vannak. Tehát valószínűleg a rudak állíthatóak és modern technikával vannak oda helyezve.
-Tudom mit gondolsz... A fejünk felett van a gyakorló szoba... És igen elég modern...-kuncog előttem a szinpadra lépő tancos akinek a szeménél mint egy maszk van a fekete vesték rá festve. Az arcán egy egy fel ragasztott bajusz volt látható és a fején egy mikrofon van fel szerelve, tehát énekelni is tud.
-Öhm... Honnan?-kérdezem amire leül a szélére és rám mosolyog.
-Azért mert nem te vagy az egyetlen aki ezt a fejet vágja miközben ide hallom a gondolatait. Különben is lazulni jönnek ide az emberek, nem agyalni. Örülj hogy van egy teljes játszótér felnőttek számára. És ezt is a vezetőnek köszönheti a nép.-kuncog miközben megborzolja a hajam és fel áll majd a színpad közepére áll, ahogyan el nézem egy fekete hosszú ujjú kezes labas van rajta a derekán pedig amolyan függőlegesen elvágott szoknya lenne de nem olyan. De nem rossz, a hajában egy nagy fülpár van helyezve. Olyan mint egy fekete róka. Vagy valami hasonló. Nem tudom miért de olyan barátságos kisugárzása van, egyben egy ravasz, huncut és harcias is egyben.
-Killer Queen! Kezdheted! Idő van.-kiálltja egy hang amire a zene el indul majd a rúd is le ereszkedik amire a zöld hajú kecsesen felmászott, majd egy kígyózó tűzoltós pördüléssel le erszkedik majd a színpad első reszérel sétál amire két lány is a szinpadra kerülnek macskákhoz hasonló ruhában és el kezdték a zöld hajú tancát alá kontrázni.
-Huha! Kezd pezsegni a levegő... Nem Bakugou?-kérdezi a barna hajú amire bólintottam.
-De... De igen.-bolintottam teljesen át adva magam a szesz hatalmának és kezdtem el énekelni azt ami a hangfalból szólt. Telt múlt az idő a fiú a színpad közepére sétál szép lassan le térdel és kicsit szét terpeszti a lábait kitárja a karjait majd felnéz és nagyot sóhajt, amire hirtelen meggyullad a ruha és egy gyönyörű fehér ruha lesz a fekete ruhából... Most már havasi rókának néz ki. Amire a tancosok ferfiak lesznek és amolyan farkasra hasonlító ruhájuk van. Oda mennek a fehérhez amire az fel pattan az egyikhez fordul majd hirtelen hozzá csapódik és a keringő kezdő mozdulatával indul el egy dallam amire a másik férfi a fehér mögé simul majd miután annak a nyakába szippantva fel emeli a fejét lassan fel és el vonítja magát.
-Azt a picsa!-szólal meg a mellettem álló amire én csak fel füttyentettem a tánc pedig el kezdődött. A fehérrel szembe lévő és a fehér neki álltak járni a Lambadát. A harmadik pedig szépen lassan le táncolt a színpadról. A fehér ruhás fiú hirtelen kitör fel megy a rúdra majd a dala vége felé egy tűzoltós pördüléssel le is ereszkedit majd négykézláb a színpad elé maszik a terdein terdelve hirtelen hátra fekszik majd a labait lassan kinyujtja a padlón csúsztatva miközben az egyik karjával feltolja magát mig a másikkal pedig az égbe mutat amire le ereszkedik egy kötél amit meg is ragad és fel emelkezdik a zene pedig abba marad. A bár tulaja szépen lassan előre sétál egy mikrofonnal a kezében.
-Üdv uraim és hölgyeim. A csodálatos és utánozhatatlan Killer Queent láthatták. A héten már sajnos nem tud szerepelni de ígérem a hétvégékre be szervezem.-mondja mosolyogva a tulaj és hirtelen mindent el lep a füzt egy pillanatra amire az eltűnik. Én szépen lassan kisétáltam az épületből, nagy levegőt vettem és próbáltam kijózanodni. Egy kicsivel jobb lett amire sikolyt hallottam a sikátorból, gyorsan oda szaladtam ahol ismét a fekete ruhás névtelen alak támaszkodott egy középkorú nőn.
-Ő mi a faszt ártott?-kérdezem amire szép lassan megfordul, maszk van rajta egy fekete maszk. És egy álarc, egy fekete álarcos fiú.
-Az a baj, hogy nem tudnád megérteni...-suttogja egy vékonykás ilyesztő hangon. Majd nagy levegőt vesz és egy suhintással lerázza a vért a kardjáról majd maga elé tartja és úgy néz rám.
-Katsuki Bakugou ezredes.-suttogja amire a vér is belém fagyott. Honnan tudja a nevem? Ki ő? A fasz ki van...
-Honnan?-csúszik ki a számon eme gyönyörű kerdés amit sosem szoktam sokkolva kiejteni. Ő csak állt előttem, amíg a nő alatta szépen lassan kivérzik, nem hív senkit és nem is cselekszik semmit. Ekkor megszólal a nő telefonja amire a zöld hajú a már kesztyűs kezével fel veszi a földről majd fel veszi és hallgatni kezd.
YOU ARE READING
Az Új Küldetés
FanfictionNa hát sziasztok! Visszatértem a sok várakozásból. Nagyon sajnálom hogy nem voltam aktív. Ígérem hozom a jobbnál jobb sztorikat. Na de legyen ennyi amit tudni kell. És mint nálam jó szokás. Sosem szpojlerezek. A kommenteknek örülnék. És köszönöm szé...