2. Bölüm

5 1 0
                                    

Asu'nun anlatımıyla

Asel elindeki anahtarla kapıyı açtığı gibi içeri girdim. Hızla yukarı çıktım ve odama girdim. Üstümü çıkarıp hemen banyoya yöneldim. Yaklaşık yarım saat sonra banyodan çıktım. Üstümü değiştirmeye üşendiğim için bornozumla aşağıya indim.

Pelin ve Tuğçe de gelmişlerdi. Asel film seçiyordu. Pelin cipsleri borcamlara koyuyordu. Tuğçe de odalardan yastık ve örtü taşıyıp koltuğa yerleştiriyodu. Pelin beni görünce konuşmaya başladı "Sana kaç defa söyledim şu evde bornozla gezme diye camdan görcek insanlar" kaşlarımı çatıp ona garip garip bakarken Tuğçe yanımıza geldi "O insanlarında işi güçü yok evi dikizlicekler bornozla gezen var mı diye dimi" Asel'de atladı hemen araya "Tabi olum çekirdek,kola bile yapıyolar kapının önünde ama sadece Pelin görüyo onaları"

Pelin hariç hepimiz kahkahalar atmaya başladık. Sonunda herşeyi yerleştirdik ve kendimizi koltuğa atıp filmi başlattık. Asel 'Titanik' filmini seçmişti. Bu filmide Asel dışında hiç birimiz izlememiştik.

Filmin sonlarına doğru Asel'in ağladığını gördüm "Niye ağlıyon amına koyduğum ne var burda" Asel kızarmış dolu gözleriyle bana baktı "Titanik batarken herkes kurtulmaya çalışıyo ama kemancılar hala orda keman çalıyo" Hepimiz Asel'e ters ters bakıyoduk. Tuğçe eliyle Asel'in kafasına geçirdi "Ağladığın şey bumuydu gerçekten gerizekalı" Film bittikten sonra saat geç olduğu için etrafı toparladık ve odalarımıza çekilip uyuduk.

"Asu hadi kalk be 2 saattir sana sesleniyorum lan" Tuğçe'nin sesiyle bıkkınca gözlerimi araladım ve ona baktım. "Yine noluyo ya olul yoktu bugün bi salın beni da" Tuğçe bana dik dik baktı "Bende meraklı değilim bu saatte uyanmaya ama mecbur bizim salakların sevgilileri geliyomus kahvaltıya" Tuğçe'ye bakmaya devam ettim. "E biz niye kalkıyoz amına koyim bizim sevgilimiz değil ya" Tuğçe sinirle üstümdeki yorganı tutup sertçe açtı "Offf ben ne biliyim be kalk işte uzatma da" biraz daha sinirlenmemesi için yataktan kalktım.

Tuğçe odadan çıktıktan sonra gidip yüzümü yıkadım. Dolabımdan giyiceğim şeyleri çıkarttım ve giyindim.

Saçıma beyaz bandana taktıktan sonra kendime aynadan bakarken kapı açıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçıma beyaz bandana taktıktan sonra kendime aynadan bakarken kapı açıldı. Tuğçe kafasını kapıdan uzattı. Beni gördüğündede içeri girdi. "Heh hazırlanmışsın sonunda" Tuğçe de hazırlanmıştı ve benden önce hazırlandığına adım kadar emindim.

Tuğçe:

Tuğçe:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝑺𝒐𝒏𝒔𝒖𝒛𝒂 𝑫𝒆𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin