Asyadan
Huzursuzlukla gözlerimi araladım görüşüm netleştiğinde beni kaçıran Darex'in üzerime çıkmış oldugunu görünce korkuyla çıglık attım. Kafasını göğsümden kaldırıp bana baktığında gözlerini koyulaşmasına bir anlam veremedim. Bakışları gözlerimden dudaklarıma indigi an kalkmaya çalıştım ama nafile o ise elini çeneme koyup bana yaklaşmaya başlamasıyla korku ile gözlerim doldu. Dudaklarımızı arasında bir kaç mesafe kala çırpınmaya başlamam ile elini pijamamın içine soktu ve dudağıma yapıştı ellerimle ona vurmaya başladığımda ellerimi sıkıca tutup başımın üstünde birleştirdi dudağımı ısırmasıyla acıyla inledim ve o an hem korksamda daha fazla dayanamıyor olmamdan kasıtla bacak arasına dizimi geçirdim. Refleks olarak ellerimi bırakıp dudağımı öpmeyi bıraksada üstümden kalkmamıştı. Ani bir hızla ayaga kalkıp odayı terk etmesiyle rahatlamıştım.
3 saat sonra
(Darex)
Ofisteydim ve lanet olası dosyaları inceliyordum, saate baktığımda artık ofisi terk etsemde bir şey olmazdı ceketimi alıp
Ademi aradım:Efendim abi
Gel adem holding52 ye gel acilen
Tmm abi
Dedigini duydum ve kapattım aşagıya indigimde adem gelmişti
Dag evine sür dedim ve aradaki pencereyi kapattım Jack i aradım ve asyayı Dag evine getirmesini istedim evet bunlarında hallettigime göre artık minigime verecek oldugum cezayı ona Dag evinde uygulamayı planlıyorum Dag evine geldiğimizde adem e sen jacki de al git dedim tm deyip arabayı sürerek hızla uzaklaştı
Evin kapısını açmam ile asyayı koltuk ta yatarken gördüm elimde de bir kagıt vardı onu okuyordu yanına ilerledigimde beni fark etmiş olucakki konuşmaya başladı;> niye buraya geldik?
> sabahki atmış oldugunu teknenin cezasını çekeceksin :)
> N-ne hayır sen bana zorla dokundun o yüzden ben kendimi savundum yani haklı yere sana tekme attım
> Tamam güzelim bende sana tekme atmıycamki aksine ben sana zevk verecek cezalar düşünüyorum.
AsyadanDedigi şeyle dona kaldım korkuyordum bana tecavüz mü edecekti
Korkuyordum panikle arkamı dönüp merdivenleri çıkarken belime sarılan kollar buna izin vermedi kulağıma fısıldamış oldugu şeyler korkumu daha da arttırdı;>Sabaha kadar kollarımda olacaksın güzelim attığın tekmenin bedeli sadece bir gece durmaksızın sevişmek olacak.
>Ö-özür dilerim bırak beni lütfen istemiyorum tek isteğim uyumak lütfen
>Hayır sevişicez ve sende cezanı çekeceksin
>BAK SEVİŞME FİİLİ İKİ TARAFIN KARŞILIKLI OLARAK İSTEYEREK BİRLİKTE GİRMİŞ OLDUKLARI CİNSEL İLİŞKİYE DENİR ANLADINMI VE BEN SENİNLE SEVİŞMEK ÖPÜŞMEK SANA DOKUNMAK İSTEMİYORUM BURAYI İSTEMİYORUM BEN BENİ BIRAKMANI İSTİYORUM ANLADIN MI?
Üzerime dogru gelmesiyle korkuyla geriye dogru adım attım belimden tuttugu gibi beni arkamızdaki kapıyı açıp içeri soktu gördüklerimle şoka ugradım odada görmüş oldugum seks ve işkence aletleri ile korkuyla ona baktım işte şimdi cidden korkuyor oldugumu hissettim bana gülümsüyordu ama bense yanaklarımdan süzülen yaşlara yenilerini eklemeye devam ediyordum ellerinde kelepçe ile yanıma gelmesiyle balkona koşup kapıyı kilitledim korkuyordum ve balkona saklanma dan dışarının soguklugu tenimi titretti kapıya attıgı yumrukla korkuyla sıçradım.
~Sen benimsin istesende istemesende benimsin meleğim...
Selam yeni bölüm nasıldı merak etmeyin Asya ya böyle Bi travma yaşatmayı planlamıyorum ama şundan eminim darexi süründürmeyi planlıyorum,
Yeni bölüm nasıldı begenmediginiz yerler nelerdi onları benimle paylaşırsanız sevinirim :)
Yeni bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Mafyanın Miniği ~
Teen Fiction-Sinirlendirmiştim ve şuan üzerime geliyordu korkuyordum ve korkuyu iliklerime kadar hissediyordum kolumu ani bir şekilde tutmasıyla çığlık attım kulağıma yaklaştı ve dedigi şey kanımı dondurmaya yetmişti, " Sana demiştim ileri gidersen bende i...