Öncelikle merhabalar
Hiç uzatmadan Konuya geçmek istiyorum.
Başlama tarihleriniz¿
Başlayalım♥️
🪅🪅🪅
Ailesi tarafından istenmeyen iki kardeş. İlk erkek çocuğu babası tarafından iki yaşında kimliği değiştirilir ve yetimhaneye bırakılır. Bunun üzerine annesi babasından ayrılır. 3 yılı ayrı geçiren anne ve baba tekrar bir arada olurlar. İkinci kız çocuğu baba istemese de anne ister, çocuk 2 aylıkken baba çocuğu, abisinin ki gibi kimliğini değiştirir, annenin haberi olmadan yetimhaneye abisinin yanına bırakır ve ortadan kayıp olur. Abi kardeş hiç bir şeyi bilmeselerde çok yakın arkadaş olurlar. Abi 15 yaşına bastığında zengin bir aile tarafından evletlık edinir. Abinin hayatı bir bilinmezliğe sürüklenirken kardeşi 18 yaşında yetimhaneden ayrılır ve eline aldığı mesleği ile kendi hayatını kurar. Gazetecilik yapan kardeş gizemli bir aileyi araştımaya karar verir. Bu gizemleri araştır ve çok zorlanacağı bir hayata adım atar. Abisinin ortaya çıkararır. Abisinin hiç birşeyden haberi yokken ailesini araştırır. Bu araştırmayı yaparken bir açıklık bırakır ve abisinin her şeyden haberdar olmasını sağlar. Abisi bu duruma çok fazla tepki versede kabullenip mahvolmuş hayatının içerisibe tutunacak bir dal ekler. Birlikte araştırma yaparken aileleri ortaya çıkar ve bütün gerçekler dökülür.
🪅🪅🪅
Bitti ...
Nasıl¿
Karmaşık bulabilirsiniz ama bölümler geldikçe konuya daha hakim olacağınıza eminim.
Sizleri Seviyorummm
♥️♥️♥️Instagram hesabım
wq._sorry
İsteklerinizi bekliyorumBir sornaki bölüm 'Tanıtım' olacak...
Görüşmek üzere