Zaman Ateşi

14 3 13
                                    

Zaman insanı bazen sonucunu bildiği hatalara sürükler. Kimisi bunu bilerek kimisi bunu bilmeyerek hareket eder. İnsanoğlunun bu hayatta hüküm edemeyeceği tek şey zamandır.

Şimdi herşey değişti. Artık koca bir diyarı koruyan bir Varis yok. Herkes tehlikede.

Herşeyi unutan bir Varis ve ona herşeyi hatırlatmak isteyen bir Lord.

Yine ve yine çalkantılı bir hikayeye hazır mısınız?

İmkansızdan Mümkünata serisi ikinci kitap gururla sunar...




                         🔥💦💨🍀


Hiçliğe karışmıştı. O gitttikten sonra aylarca onu aramıştım. Çok sonra yerini öğrenmiştim ki ona herşeyi unutturmuşlardı.

Hani bazı olaylara karşı dil lal olurdu ya buda onun gibiydi. Şuan ayağımın bastığı toprak, soluduğum hava, içtiğim su bana ait deildi. Üzerimdeki kıyafetler ayağımın altına ki kara parçası.

Derin bir nefes aldım ve büyük demir kapıdan içeriye girmek için koca bir adım attım. Buradaki insanların bana olan bakışlarını hissediyordum. Burası çok farklı bir tattı.

Şuan Elemantel'de değildik.

Bulunduğumuz Galaksi Saman yolu Galaksisi. Bulunduğumuz bölge Dünya.

Buradan almam gereken bir emanetim vardı. Merdivenlerden yukarıya çıkmaya başladım. Yüksek merdivenler bitince sağ koridora girdim ve en baştaki kapıyı açtım.

Ben içeriye girince içerideki sesler kesildi ve herkes ayağa kalktı.

"Oturun"

Tok sesim yankı yapmıştı. Masaya doğru ilerledim ve kalçamı masaya dayadım. Boğazımı temizledim ve konuşmaya başladım.

"Ben Ateş sizin bu sene TürkDili ve Edebiyatı dersinize gireceğim.

Bu dersimizi bir tanışma dersi ilan edip sadece sırayla adınızı ve bu hayatta yapmaktan zevk aldığınız şeyi öğrenmek istiyorum "

Sağ baştan sırayla sınıf kendini tanıttı. İsimlerine yada sevdikleri şeylere pek odaklanmıyordum. Sadece heyecanla hemen sıranın ona gelmesini bekliyordum.

Sıra ona gelince onu dikkatlice süzdüm. Siyah saçlarıyla uyumlu siyah bir sweet tişört giymişti. Bal rengi gözleri gözlerime kenetlenmişti.

Konuşmaya başladı. O naif sesini duydum.

"Adım Alev. Ve yapmaktan zevk aldığım şeye gelirsek. Bence sorduğunuz soruya önce siz cevap vermelisiniz"

Bı dediği tebessüm etmemi sağlamıştı. Başka bir dünyada da olsa Alev hala aynı Alevdi.

"Bu hayatta yapmaktan zevk aldığım şey izlemek"

Seni izlemek diyemedim.

"Peki seninkisi ne?"

"Bunu öğrenmeniz için bir sebep bulamıyorum"

Ters cevabıyla gülümsedim.

"Sen bilirsin?"

Ön sıralardan bir kız konuşmaya başladı.

"Hocam kaç yaşındasınız?"

"24"

Yaşım konusunda yalan söylersem birşey kaybetmezdim. Çalan sınıfın kapısıyla "Görebilirsin" dedim.

İçeriye iki öğrenci girdi. Kızlardan biri konuşmaya başladı.

"Hocam biz yeni öğrencileriz"

"İsimleriniz?"

"Ben Bahar"

Yanındakini gösterdi.

"Bu da Dora"

Başımı olumluca salladım.

"Boş bir yere geçin"

Bahar Alev'in önündeki sıraya otururken,Dora onun yanına oturdu.
Duyduğum zil sesiyle sınıftan çıktım.

Bugün sadece bir dersim vardı. O da onlaraydı. Gerçi okulda sadece onların dersine giriyordum.

Merdivenlerden indim ve bahçeye çıktım. Demir kapıya doğru ilerledim. Demir kapıyı itip çıktım ve okulun arka sokağına doğru ilerledim.

Kapısı açılan siyah minibüse bindim.

"Ne oldu? Konuştunuz mu? Değişmiş mi?"

Zeynel'in ard arda sorularıyla derin bir nefes aldım.

"O hala aynı. Huyları bile. Sadece bizi hatırlamıyor. Bahar ve Dora ona yakın yerlere oturdu. Onunla iletişim kurmaya çalışacaklar.

Ama tanımadığı herkesi tersliyor. Bu iş düşündüğümüzden zor olacak"

Aslında olaylar çok farklıydı. O kaybolduktan üç ay sonra Dünya'da olduğunu öğrenmiştik. O zamana kadar nasıl sinir krizleri geçirdiğimi bir ben bilirdim.

Onun burada olduğunu öğrenince Bahar bir plan kurmuştu. Amaç onun ansızın sızar gibi yapıp ona herşeyi hatırlatmaktı.

Bunun için ben onun öğretmeni. Dora ve Bahar sınıf arkadaşı. Kubilay ve Zeynel haftada bir evine giden bahçıvanı.

Diğerleri ise kapı komşusu olmuştu. Acaba herşeyi unutan Alev'in hayatı nasıldı?

Tam herşey yerine oturdu derken başımıza birde bu gelmişti. Tek isteğim artık ikimizinde mutlu olmasıydı. Hayallerimizi yaşamaktı. Onu özlemiştim. Hemde çok....





Evetttttt ben yine buradayimmmm. Bu kitabın ikinci serisini yazmak çok iyi hissettiriyorrrrrr

Şimdi bı kitapta yeni bir uygulama başlayacağım. Bu kitabın her bölümün sonunda okuduğum ve size tavsiye ettiğim bir kitap adı vereceğim...

Ama bu bölüm için geçerli deilll hdjdjdjdjd

Mutlu olalım Yıldız Tozlarımmm...⭐🖤🖤

Zaman Ateşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin