"Mei!"Privýtala ma Jasmine s otvorenou náručou v triede.Objali sme a sadli si na naše miesta v zadu pri okne.Po 5 minútach prišiel môj otravný brat,Thomas.Ten obial všetky pekné baby v triede....Čistý nafúkanec....Nebol by to on keby ich neobial..Proste Thomas..
"Mei čo mýsliš? Aké to bude na festivale ?"Spýtala sa ma Jasmine a zasnívala sa.
Každý rok na našej škole je alebo musí byť festival......Chodím tam kvôli Jasmine ktorá si tam vždy vyhliadne chalana......Nezabíja ich iba sa napije a bye bye kamo...Celá ona......Nám rodičia zakazujú zabíjať ľudí alebo piť ich krv ale raz do mesiaca môžme."Halo!Mei!"Prebudila ma zo zamyslenia Jasmi."Sorry , no určite to tam bude fajn......Dúfam..."Zazvonilo a k nám do triedy prišla namachlená učitelka ako vždy.
" Britny Klirkova má dnes odpovedať."Prehovorila a jej sa rozbúšilo srdce. Učitelka ju prizvala k tabuli.Tep sa jej zrychlil."Mei!"Zašepla Jasmi."Ukľudni sa a ovládni"Prikazala mi.Zatvorila som oči a dýchala.Podarilo sa mi ukľudniť hormony...Neviem prečo ale dakedy mi takto prepne......Ešte sa ovládať neviem.
---
Sedela som na svojom mieste a pozerala sa cez okno."Ehm Mei?"Vyrušil ma chlapčenský hlas."Ano?"Milo som sa usmiala."Požičiala by si mi gumu .Ja som si svoju zabudol a a potrebujem niečo vygumovať......"Vybrala som z peračníka gumu."Kresliš niečo alebo?"Prikývol."Dobre ukaž mi to a ja ti požičiam gumu"Prevrátil očami a ukazál mi svoju kresbu."Wau to je nadherné ......Kto to je?"Dala som mu do ruky gumu."Upírka...Celkom ma to baví kresliť......"
"A Dik za gumu.."Otočil sa znovu si kreslil tu kresbu.Prečo kreslí upírky?Veď sme zle krvilačne beštie pre niektorých......Je vážne zvláštny.
"Ehm"Šťuchla som doňho on sa pootočil."Prepáč že ťa vyrušujem ale ako sa voláš?"
"Ja...Ja sa volám Nick..."Pousmiala som sa."Teši ma ja som Mei....Ale to už asi vieš."Priatelsky som sa usmiala.
Otočil sa a odignoroval ma...Pfff radšej som ďalej pokračovala v pozorovani prirody a nemyslela na blbosti..
----
Bol večer a kedže upíri nespia išla som sa poprechádzať po uliciach v Londýne......Nebála som sa...Keby ma chceli zabiť tak majú smolu.
V jednej z uličiek som započula hlasy.Išla som za nimi.Niekto ma sotil o mur.Pozrela som sa ta toho kto to bol.. skôr Boli.. ."Neboj sa kočička nič sa ti nestane ,možno"Zasmial sa.
"Vybrali ste si zlú obeť!"Skríkla som na nich.
"Nebzuč!"Strelil mi jeden z nich facku.Oči sa mi z ľadovo modrej zmenili na červenú.Tesáky sa mi vysunuli a ja som ich všetkých v jednom okamihu zakusila do krku a vysala.Utrela som si krv čo mi pomaličky stekala po tvári.
"Mei?"Ozval sa hlas za mnou a ja som sa hneď otočila."Nick!Čo-Čo tu robíš?"Videl ma ako som zabila ľudí ale necítila som z neho strach....Vyzeral byť prekvapený......"Si v poriadku, Mei??"Prišiel ku mne."A-Ano......"Zakoktala som sa a pozrela nabok..Prečo sa nebojí??
"Ak chceš odprevadím ťa domov..."Pokrútila som hlavou a rýchlosťou svetla som zmizla preč od neho. Sadla si na postel a dýchala.Keď si budem istá že spí tak pôjdem za ním..Musím ho presvedčiť aby to nikomu nepovedal..A Ak nie.. Budem musieť ho Zabiť..
Nick
Takže Mei z mojej triedy je upírka..DObre vedieť...Zabila troch chalanov..Zato by som ju mal zabiť ja..Ale bolo to tak rýchlo...Ach som Idiot....Odišiel som domov.Premýšľal som aké to je byť upírom ,nočná mora alebo super Life? Stavím sa že ma večer navštívi.Veď som ju videl......Ale aj tak...Ak sa o niečo pokúsi znova..Už nebudem váhať.....Vošiel som do svojej izby a rozvalil sa na mäkučkú posteľ...
Mei
Bola Tma len mesačné svetlo svietilo v jeho izbe.Pozerám sa naňho v tme.Čakám na správny okamih.Počujem ako mu bije srdce.Podídem k nemu .Nahnem ruku a pohladím ho po tvári.Pomaly otvorí oči.Rozospato sa namňa pozrie a posadí sa.Ja som cúvla dozadu.Nebojí sa?
"Ahoj Nick...Prišla som za tebou asi vieš z akého dôvodu.""Asi áno..."Pretrel si oči a zaostril a zívol si."Nikomu nepoviem že si zabila troch ľudí v sebaobrane a ani to že si upírka ale......"Usmial sa doboku.Celkom ma to naštvalo..Preto som ho pritlačila k posteli a zapozerala sa mu do očí..
Nick
Wau je tak nadherná aj keď je upírka."Aké to je byť upírom??"
Asi som ju mojou otazkou zarazil......Pár minút nič nehovorila."No...Nieje to zlé ani dobré tak medzi...Ale som rada upírom..........."Pritlačila ma silnejšie k posteli.Nebál som sa viem že mi neublíži.Lebo ak áno..Je mrtva"Vážne to o mne nikomu nepovieš?"
Usmial som sa."Nie,Mei..Nikomu..."
"Ďakujem"Hneď zmizla....Je zlatá len keby vedela do čoho sa zaplietla..Koniec 1.časti :3 Tak čo hovoríte na môj nový príbeh ?? ;) Dúfam že sa Vám zapáčil.. :D
CZYTASZ
My Vampire Life√
WampiryAhojky :D Volam sa Mei niektori ma prezývaju Ice...Z dôvodu toho že moja pleť je skoro biela a oči mam kryštalovo modré pripomínajuce ľad....Vlasy mám blond konce mám sfarbené do modra ...Čo narobím toto som ja...A áno som upírka. Mám brata ktorého...