Muzica răsună zgomotos în toată cabana. E abia nouă seara, însă simt de parcă ar fi trecut de miezul nopții. Probabil e din cauza oboselii acumulate pe drum. Casc și îi aud pe băieți cum înjură în timp ce eu așez farfuriile pe masă alături de Maria. Playstation-ul s-a dovedit a fi o surpriză încântătoare pentru ei. Cred că au mai mult de o oră de când se joacă și eu pot să declar că am învățat mai mult de 20 de înjurături noi de la ei.
- Haideți la masă, obsedaților de jocuri! strig și dau muzica mai încet.
- Imediat, mama! spune Dan înainte să strige un „am câștigat" din toți rărunchii.
Ne așezăm cu toții la masă și ne înfruptăm din bucatele preparate de Andreea. Niște pulpe de pui extrem de aromate, alături de cartofi făcuți la cuptor, acoperiți cu un strat gros de cașcaval topit, și câteva legume trase la tigaie.
- Ai grijă să nu te îneci, nebunule! îl avertizează Andreea pe Dan și îi dă o palmă peste ceafă. Are gura atât de plină încât nici nu mai poate s-o închidă. E destulă mâncare pentru toți, continuă ea.
Îl privim toți pe Dan care încearcă să spună ceva în timp ce își face vânt cu mâinile. În câteva secunde fața lui se schimonosește și prinde o culoare aprinsă de roșu. Scoate un sunet indescifrabil cu ochii ațintiți spre tavan și tușește cu putere de câteva ori înainte ca noi să reacționăm. Toate resturile din gura lui aterizează pe fața lui Octavian și în farfuria lui. Icnim toți și îl văd pe Robert cum se abține să nu râdă.
- Ce pula mea?! strigă Octavian șocat și se îndreaptă furios spre rola cu hârtie.
Îi fac semn Mariei să aducă repede un pahar cu apă. Andreea îl bate de câteva ori pe spate, apoi se așază lângă el și așteaptă să termine de băut. Dan își trage puțin sufletul și se înjură singur. Andreea îi atinge blând fața, care deja își recapătă culoarea obișnuită, și se uită duios la prostul nostru. Dan îi oferă un zâmbet tâmp, iar în momentul în care încearcă să se apropie mai mult de ea, Andreea face un gest ce ne lasă muți. Îi trage o palmă din tot sufletul, iar capul lui se rotește la 180 de grade.
- Auu! icnește și își duce mâna la obrazul cu pricina. Pentru ce dracu' a fost asta? se uită bulversat la Andreea.
Expresia feței Andreei emană nervi întinși la maximum.
- Era să mori, imbecilule! îl apostrofează și îi mai trage o palmă.
De data asta râdem toți, iar Octavian îi aruncă rola cu hârtie drept în cap.
- Terminați-vă, odată! Ce vină am eu că muream de foame? întreabă cu o mutră de copil supărat.
- Învață să mănânci, dracu', ca un om normal! țipă Octavian. Din cauza ta mi-a pierit toată pofta de mâncare. Se duce la frigider și scoate o prăjitură cu oreo.
- Hei, aia e prăjitura mea! protestează Dan și dă cu pumnul în masă.
- A fost, i-o retează în timp ce bagă o bucată în gură. Dacă vrei să uit de întâmplarea asta și să nu-ți fac noaptea un calvar, îmi dai prăjitura ta, zâmbește sarcastic și se îndreaptă spre canapeaua din living urmat de Robert care nu se poate opri din râs.
Dan oftează și își îndreaptă mâna spre una din pulpele de pui. Andreea îi dă peste mână și clatină din cap.
- Cred că ai mâncat destul pe ziua de azi, se uită cu o expresie serioasă în ochii lui și îi face semn să plece din bucătărie.
***
Mă îndrept spre fete care spală farfuriile.
CITEȘTI
Tu ești criminalul!
Novela JuvenilȘase prieteni decid să se relaxeze în perioada sărbătorilor de iarnă la o cabană din munte. Însă, lucrurile iau o întorsătură gravă când unul dintre ei dispare într-o noapte și este găsit mort, cu capul tăiat pe jumătate. Situația se complică pe măs...