2 Yıl Sonra Sabaody

5 1 0
                                    

Sonunda Sabaody'de buluşma vakti gelmişti. Zoro arkadaşlarını ararken tabii ki kaybolmuştu ama tüm suç tabii ki de düzensiz yollardaydı. Az sonra yana yakıla Nami ve Robin'i arayan Sanji'yi gördü. Kendisine şaşırdı, onu bile özlemişti. Dudağındaki tebessümle ona seslendi, Sanji ise heyecanlıydı. Sonunda okama saçmalığından sıyrılıp sevgili Nami-swan'ına ve Robin-chwan'ına kavuşacaktı. Ama ilk gördüğü kişi maalesef Zoro oldu ve reddetmek istese de kalbi ritim kaçırmıştı. Evet okamalığı arkasına bırakmıştı ama Zoro'yla yaşadığı anılar onunlaydı.

Epey kas yapmıştı, daha da yakışıklı olmuştu, hele ki gülümseyişiyle... hafızasındaki Zoro'dan daha farklıydı. Ne diyebilirdi ki özlemişti gerçekten de, peki diğer arkadaşlarını da bu şekilde özlemiş miydi? Beceriksizce el salladı ve eminsiz adımlarla yanına gitti.

"Hey kıvırcık Kaş, uzun zaman oldu!"

Deyip sırtına vurdu.

"E-evet..."

"Umarım bu iki yılda boş boş oturmamışsındır."

"Hah! Benden emin olabilirsin ama senin için sanırım aynı şeyi söyleyemem."

Zoro dudağının kenarı ile güldü. Bir dolu ağız dalaşıyla yol aldılar. Bu sürede Sanji rahatlamıştı, en azından Zoro'yla tartışmak onun için daha kolaydı. Ta ki Robin'i ve Nami'yi görene kadar. Sonra Sanji her zamanki haline döndü. Yavaş yavaş toplandılar, en son Luffy'nin de gelişiyle Hasır Şapka Korsanları yeniden bir aradaydı.

Sunny'e geçtiler, hazırlıklarını tamamladıktan sonra köklerden denizin aşağısına daldılar. Bu sürede Luffy Robin'e aralıksız Polar Tanktan, Kalp Korsanlarından ve Law'dan bahsediyordu. Robin'se kaptanının bu mutlu halini gülerek dinliyordu.

"İnanabiliyor musun, bir denizaltı! Eğer burada olsalardı balonlara ihtiyaçları olmadan denize dalabileceklerdi."

Tabii aynı anda yemek yediğinden kelimeler yuvarlak ve ağzından kırıntılar dökülerek çıkıyordu.

Güç bela Ryugu Krallığına geldiler. Sanji tam olarak cennetteydi, özellikle Water 7'da yıkılan deniz kızı hayalleri burada fevkalade toparlandı.

"Biliyordum biliyordum, güzel mi güzel deniz kızları!"

Diyerek deli divane dolaşıyor tabiri caizse deniz kızlarını rahatsız ediyordu. Ama herkes toparlanıp kargaşaya el attılar. Hody Jones'u yenip Krallığı büyük bir tehlikeden kurtardılar. Kral Neptün'de tayfa için ziyafet tertip etti. Luffy, Jimbe'ye tayfaya katılmasını da teklif etmeyi ihmal etmedi.

Sakeler balık adamların onuru için kalkarken Sanji, deniz kızlarının dibinden ayrılmıyordu. Bundan iyice rahatsız olan bir grup deniz kızı, Sanji'ye ders vermek için ufak bir karışım hazırladılar. Yanına sokuldular ve dikkatini dağıttıktan sonra içkisine karıştırdılar. Eğlence bu şekilde biterken herkes konakladığı yere döndü.

Ertesi günün saatleri öğleye vurduğunda ilk ayılan Sanji oldu. Yüzünü yıkamak için kalktı ancak banyoya giderken bacaklarını hissedemedi. Acı manzaraya orada şahit oldu ve ufak bir çığlık attı. Bu çığlığa kalkan Chopper ise daha büyük bir çığlık attı.

"SANJİ! Sana n'oldu?"

Bunun üzerine Usopp, Luffy ve Zoro da uyandı. Ve arkadaşları Sanji'nin çok güzel bir deniz kızına dönüştüğünü gördüler. Daha doğrusu belden aşağısı zarif bir deniz kızı kuyruğuna sahipti, göğüsleri çıkmamış olsa da hatları belirginleşmişti. Usopp ve Luffy kahkahalara boğulmuştu, Zoro belli etmemeye çalışsa da, o da gülüyordu.

Doğruyu söylemek gerekirse Zoro için Sanji, yakışıklıdan öte güzeldi; duruşu, bakışları, dudakları... Özenli ve titizdi, kullandığı kolonya, kendi kokusuna karışır ve keskinleşirdi. Ne zaman bir kadının yanına gitse -daha doğrusu bulaşsa- anlam veremezdi ve o kadını, Sanji'nin güzelliği karşısında ona yakıştıramazdı. Ancak işte şimdi, gerçekten bir kadın olmuştu.

"Sanji sakin ol, hemen senden kan alacağım."

Chopper eşyalarını alıp Sanji'yi tetkik etmeye başladı. O sırada içeri kahkaha atarak dün geceki deniz kızları girdi. Bayağı seslerle,

"Neden bu kadar dehşete düştün, hani deniz kızlarına bayılıyordun?"

"Siz- ben ama-"

"Sana bu halinle iyi eğlenceler dileriz, gerçi bunun için dileğe falan ihtiyacın yok senin."

"Ama eğer bizim senden sıkıldığımız gibi sen de kendinden sıkılırsan eski insan haline dönmekte özgürsün."

"Ancak tek bir yolu var o da bir insan erkeğiyle öpüşmek!"

Herkes birbirine bakarken deniz kızları çıkmak için davrandılar.

"Ha bu arada kararını çabuk ver. Bu gece yarısına kadar mühletin var, yoksa sonsuza kadar deniz kızı olarak kalırsın!"

"Neden bir erkek diye sorarsan; e şu an bir deniz kızısın deniz adamı değil."

Girdikleri gibi yine kahkaha atarak dışarı çıktılar Sanji ise arkalarından öylece bakakaldı.

"Ben yine de araştırmaya devam edeyim."

Dedi Chopper Sanji'ye güven verici bir sesle, ardından bir bir odadan çıktılar. Ancak Sanji'nin dışarıya çıkmaya yüzü yoktu. Lakabı karabacak olan birisi için bu yüzgeçle dolaşmak utanç verici olacaktı ve bir erkekle öpüşmek... Nasıl yapabilirdi? Sağolsun dostları da tam destek motivasyon sağlamışlardı: gülerek!

Zoro o deniz kızlarını sıkıştırsa da tek yol öpüşmek olacaktı. Sanji tabii ki de haksızdı kızlara sulanmakta ama yine de Zoro o kızlara ağızlarının payını vermişti yaptıklarının yanlışlığından. Gün gece olurken Chopper

"Özür dilerim Sanji ama bir şey bulamadım. Sanırım şu kızların dediklerini uygulamalısın. Ama istersen daha farklı bir deneyle de ilerleyebiliriz: Birimizden örnek alıp dna'nla karıştırabilirim... ne kadar işe yarar bilmem, gerçi yan etkileri de olabilir... İşe yarar mı sanmıyorum-"

Diye kelimeleri karmaşıklaştırırken Zoro yerinden kalkıp Sanji'nin üzerine yürümeye başladı. Yakasından tutarak oturduğu koltuktan kaldırdı ve dudaklarını dudaklarına bastırdı.

Geçmişi özlüyorum; zamanın, dörtnala koşan bir atmışcasına benden uzaklaşmasını izliyorum...
Umarım bölümü severek okursunuz gerçi şu anlık yok, anlayabiliyorum...

~afscheid







İki Korsan, Tek Parça  /  LAWLU+ZOSANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin