•Japierdole Moje życie to jeden wielki ŻART•

65 9 22
                                    

Zadzwonił mój budzik czyli bandycka jazda od fagatki gagatki 😝. Tylko to mnie motywowało aby podnieść się na nogi. Co dzisiaj mamy? Poniedziałek po miesięcznej przerwie od szkoły, ponieważ były remonty, a iż remonty dla szkół najtańsze były właśnie podczas roku szkolnego to zajebisxie 🫶. Dodatkowo zalało ich tam ez więc zamiast dwóch tygodni wyszedł ten cudowny miesiąc... Udałem się do łazienki zrobić swój 69 etapowy skin care, a następnie spakowałem potrzebne rzeczy, pożegnałem się z moim kochanym dzieciątkiem 🥺 czyli kompem i zszedłem na dół na śniadanko.
Na dole czekał już ten zjebus kotletus pospolitus z moją ukochaną suchą bułką 🤩🤘. Wziąłem do ręki i udałem się do szkoły sam ponieważ siostra ma dopiero na dziesiątą 😡😡😡😡.
Przed szkołą już mi coś tu śmierdziało. I to nie były zgniłe kanapki w śmietniku o których uczniowie zapomnieli podczas wolnego, tylko zauważyłem dużo nowych kidow. O nie nie nie 😡😡😡😡😡😡😡. To oznacza jedno- któryś z nich 100% dołączy do mojej klasy. JAK JA PRZYNAJMNIEJ 1/4 NIE POZNAŁEM Z TYCH CO TU SĄ, a pamięć mam dobra. A więc skierowałem się zobaczyć swój plan i.... Załamałem się.. i zajęcia nam się zmieniły bo były duże zmiany a więc no. Miałem dwie matematyki pierwsze.... Życie mnie nie kocha. A jedyne co mnie trzyma przy życiu to to że jestem super zajebista sigma i samcem alfa no i mam zajebiste konto w Valorancie i Genshin Impact ( 🤫).
Ruszyłem ku sali 227 (tak aż tyle jest nas w tym piersolcu dla debili) no i wszedłem. Już jacyś ludzie czekali a ja zająłem moją ukochaną ostatnią ławkę 😍. Robiłem tam wszystko bo było za laboratorium (tak genialnie bo ogólnie zabrakło dla nas sali i zauwazyli to późno, przez to że wychowawca był chory wtedy i dali nam chemiczną a nowa chemiczna wybudowali (zazdroszczę osobą które wtedy miały chemię rozszerzoną bo nie miały jej pół roku xd)) no i sigma. I chuj zanim się zorientowałem nawet nauczyciel wpierdolil do klasy. Wgl zauważyłem że odmalowali to na biało :o (ściany byly brązowe wcześniej) i super.
-droga klaso, mamy od dziś nowego ucznia. Fang, wejdź, proszę!
No chyba nie....

-/-/-/-/-/-/—

Hejka Misie 😍
Mamy to, będzie nowy fangar!
Kc was!

Moja Dupa Jest Nietykalna Dla Każdego Poza Edgarem 🚫/ Fang x Edgar/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz